• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Проведення державної інвентаризації земель у Тернопільській області

Джерело фінансування закупівлі - загальний фонд Державного бюджету

Завершена

4 347 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 736.50 UAH
Період оскарження: 29.01.2020 17:17 - 27.02.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ» та

Номер: a31aad6457ab431fb404fa3968852c34
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-29-004412-b.b2
Назва: Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ» та
Скарга:
Головним управлінням Держгеокадастру у Тернопільській області. (надалі - Замовник) 29.01.2020 було оголошено закупівлю Відкриті торги з публікацією англійською мовою в системі Ргоzzoro за номером в ЦБД 305904ecea4e4cad891d946e9d6f60c3 , предмет закупівлі: «код ДК 021:2015 – 79990000-0 «Різні послуги, пов’язані з діловою сферою» (Проведення державної інвентаризації земель у Тернопільській області) За результатами прекваліфікації, тендерну пропозицію ТОВ «ЛЕНД.КОМ» було відхилено, а також допущено тендерну пропозицію ДП Тернопільський інститут землеустрою, зазначені дії та рішення Замовника є неправомірними та порушують права та інтереси ТОВ «ЛЕНД.КОМ» з наступних підстав: 1. Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції (надалі – ТД) ТОВ «ЛЕНД.КОМ»: Замовником було прийняте рішення, що відхилення ТП ТОВ «ЛЕНД. КОМ» з наступних підстав: - Відсутня інформація в табличній формі про наявне ліцензійне програмне забезпечення. (невідповідність тендерної пропозиції учасника пп.1.4 п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації); - Не надано документального підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення (ОС, програма для роботи з документами та ін..). (невідповідність тендерної пропозиції учасника пп.1.5 п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації); - Аналогічні договори не підтверджують своєчасність надання послуг (виконувались із відтермінуванням; не підтверджують можливість опрацювання обсягів робіт, зазначених в тендерній документації (25800,000 Га). (невідповідність тендерної пропозиції учасника пп.3.2 п.5 та пп.1.2 п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації). Зазначені вище підстави не відповідають дійсності, порушують вимоги тендерної документації (надалі – ТД) та положення Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: Перше: Замовник зазначає: Відсутня інформація в табличній формі про наявне ліцензійне програмне забезпечення. (невідповідність тендерної пропозиції учасника пп.1.4 п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації); У складі ТП ТОВ «ЛЕНД.КОМ» надано: На вимогу пункту пп.1.4 п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Довідку, яка містить інформацію про наявність в ТОВ «ЛЕНД.КОМ» ліцензійного програмного забезпечення, необхідного для виконання договору про закупівлю, відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою» Вих. 333 від «24» лютого 2020 р. (Додаток 3) Таким чином ТОВ «ЛЕНД.КОМ» повністю виконано умови ТД! Друге: Замовник зазначає: Не надано документального підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення (ОС, програма для роботи з документами та ін..). (невідповідність тендерної пропозиції учасника пп.1.5 п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації); Згідно вимог ТД пп.1.5 п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації необхідно було надати: Документи (наприклад: сертифікат ліцензійності, та/або ліцензійний договір, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання програмного забезпечення, та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника ліцензійного програмного забезпечення, вказаного у довідці, згідно пункту 1.4 цього розділу ТД. У складі ТП ТОВ «ЛЕНД.КОМ» надано: 1.Ліцензію від 09 листопада 2017р на право легального використання програмного забезпечення 2. Ліцензія від 09 листопада 2017р. на право легального використання програмного забезпечення 3. Ліцензія від 16 липня 2019р. на право легального використання програмного забезпечення 4. Ліцензія від 25 липня 2019р. на право легального використання програмного забезпечення 5. Лист підтвердження від ТОВ «Аналітика» 25-07-2019/01 від 25.07.2019р щодо наявності у ТОВ «ЛЕНД,КОМ» на підприємстві 13 робочих місць згідно ліцензій. (Додаток 4) Таким чином ТОВ «ЛЕНД.КОМ» надано документальне підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення відповідно до вимог пп.1.5 п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД! Третє: Замовник зазначає: Аналогічні договори не підтверджують своєчасність надання послуг (виконувались із відтермінуванням; не підтверджують можливість опрацювання обсягів робіт, зазначених в тендерній документації (25800,000 Га). (невідповідність тендерної пропозиції учасника пп.3.2 п.5 та пп.1.2 п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації). Згідно вимог ТД пп.3.2 п.5 та пп.1.2 п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації: Пп.3.2 п. 5: Аналогічний*** договір та документи, які підтверджують його виконання в повному обсязі (інформація, що становить комерційну таємницю може бути обмежена для перегляду). Під аналогічним договором у цій ТД розуміється виконання учасником договору щодо виконання робіт з інвентаризації земель. Пп.1.2 п.6 Послуги будуть надані своєчасно, з урахуванням та у повній відповідності до технічного завдання, згідно додатку № 2 до ТД. У складі ТП ТОВ «ЛЕНД.КОМ» надано: 1. Договір № 458 від 30.08.2019р. за предметом: Послуги за ДК 021:2015 - 71340000-3 - Комплексні інженерні послуги (послуги з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок) з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок, загальною орієнтовною площею 743000 м2 (74,3000 га), які знаходяться в зоні відповідальності Квартирно-експлуатаційного відділу м. Одеса, для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил України за адресою: Одеська область, Біляївський район (військові містечка № Дальник - 4, № Дальник - 6, № Дальник -14). Акт приймання – передачі наданих послуг №30 від 13.12.2019р. 2. Договір № 459 від 30.08.2019р. за предметом: Послуги за ДК 021:2015 - 71340000-3 - Комплексні інженерні послуги (послуги з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок) з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок орієнтовною загальною площею 1267000 м2 (126,7000 га), які знаходяться в зоні відповідальності Квартирно-експлуатаційного відділу м. Одеса, для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил України за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, Великодолинська селищна рада, військові містечка № Великодолинське – 10 і № Великодолинське – 15 (за межами населених пунктів). Акт приймання – передачі наданих послуг №31 від 13.12.2019р. 3. Договір № 002-09.17 від 06 вересня 2017 р. за предметом : Роботи з розроблення та виготовлення технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земельної ділянки площею 5,0000 га, що розташована на території Старопетрівської сільської ради Вишгородського району Київської області. Акт надання послуг № 4 від 15 січня 2018р. (Додаток 5) Тобто ТОВ «ЛЕНД.КОМ» у складі ТП надано аналогічні договори щодо виконання робіт з інвентаризації земель. та документи, які підтверджують їх виконання в повному обсязі, таким чином ТОВ «ЛЕНД.КОМ» повністю виконано умови ТД! Окрім цього, умовами ТД не передбачено вимоги або заборони що аналогічний договір не може містити пролонгацію строку дії договору, також положення ТД не містять вимоги що аналогічні договори мають підтверджувати можливість опрацювання обсягів робіт, зазначених в тендерній документації (25800,000 Га).! Посилання Замовника на пп.1.2 п.6 ТД при оцінці аналогічних договорів взагалі не доречний, оскільки згідно ТД п. 6 передбачає «Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», що не має відношення до положень ТД які стосуються кваліфікаційних вимог, а саме аналогічних договорів. Згідно вищезазначеного, вбачається, що ТП ТОВ «ЛЕНД.КОМ» відхилена Замовником безпідставно та протиправно із порушенням вимог ТД та основоположних принципів Закону України «Про публічні закупівлі» 2. Щодо неправомірного допущення ТП ДП Тернопільський інститут землеустрою, Перше: Згідно вимог ТД: п.п 1.1 п.5 розділу" Інструкції з підготовки тендерної документації" вимагає від учасника інформації про наявність не менше 3 (трьох) GPS приладів (приймачів) в т.ч не менше 2 (двох) двочастотних GPS приладів (приймачів); Документи, які підтверджують проведення останньої повірки відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» геодезичних інструментів, вказаних у довідці, згідно пункту 1.1 цього розділу ТД. У складі ТП ДП Тернопільський інститут землеустрою надано: 1. Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №01-10/245-2 від 25.02.2020 р. із зазначенням інформації, щодо наявності у ДП Тернопільський інститут землеустрою : 1. GPS-1 Pro Mark 2, серійний номер 20304902; 2. GPS-1 Pro Mark 2, серійний номер 20305634; 3. GNSS приймач SOUTH серійний номер W1382782679GEM; 4. GNSS приймач SOUTH серійний номер W138278133GEM; (Додаток 6) 2. Свідоцтва про метрологічну повірку лише на 2приймачі, а саме: . GNSS приймач SOUTH серійний номер W1382782679GEM; та . GNSS приймач SOUTH серійний номер W138278133GEM; (Додаток 7) Таким чином ТП ДП Тернопільський інститут землеустрою не відповідає вимогам ТД, а саме п.п 1.1 п.5 розділу" Інструкції з підготовки тендерної документації". Друге: Згідно вимог ТД : п.п. 2.3. п.5 розділу" Інструкція з підготовки тендерної документації" вимагає від учасника інформації про наявність Кваліфікаційного сертифікату інженера-землевпорядника (або Витяг з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників), вказаного у довідці, згідно пункту 2.1 цього розділу ТД. У складі ТП ДП Тернопільський інститут землеустрою: відсутнє свідоцтво підвищення кваліфікації на Борисяка Петра Васильовича (сертифікат виданий 24 грудня 2012 року.) та Власюк Марію Михайлівну (сертифікат виданий 26 квітня 2013 року). Згідно п. 16 Розділу III Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 392 «Про питання сертифікації інженерів-землевпорядників та інженерів-геодезистів» 16. Сертифіковані інженери-землевпорядники та інженери-геодезисти зобов'язані не рідше одного разу на чотири роки підвищувати кваліфікацію за програмою підвищення кваліфікації. Відповідно у склад ТП згідно положень нормативно-правового акту для підтвердження дії Кваліфікаційних сертифікатів інженерів – землевпорядників мають бути наявні сертифікати підвищення кваліфікації, проте у складі ТП ДП Тернопільський інститут землеустрою дані документи відсутні. Отже згідно вищезазначеного ТП ДП Тернопільський інститут землеустрою не відповідає вимогам ТД. Третє: Згідно вимог ТД: п.п. 3.2. п.5 розділу" Інструкція з підготовки тендерної документації" вимагає від учасника інформації про наявність Аналогічного договору та документів, які підтверджують його виконання в повному обсязі. У складі ТП ДП Тернопільський інститут землеустрою : надано у якості аналогічного Договір №12/001763 від 06.09.2013р. Відповідно до Розділу 10 Додатки до договору, що є його невід’ємною частиною, передбачено наявність Додатку 6 - Ліцензія на проведення робіт із землеустрою від 28.12.2011 № 332. (Додаток 8) Разом з тим Прикінцевими та перехідними положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо дерегуляції господарської діяльності з проведення робіт із землеустрою та землеоціночних робіт» визначено, що до 1 січня 2015 року суб’єкти господарювання, які до набрання чинності цим Законом у встановленому законом порядку отримали ліцензії на проведення робіт із землеустрою і мають у своєму складі інженера-землевпорядника, якого включено до Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників згідно з вимогами цього Закону, є розробниками документації із землеустрою. Згідно п. 3.3. Договору №12/001763 від 06.09.2013р «Після завершення робіт Виконавець передає Замовнику акт здавання - приймання робіт у двох примірниках…» У складі ТП ДП Тернопільський інститут землеустрою відсутній будь який документ, в тому числі і акт здавання - приймання робіт, що підтверджує виконання договору в повному обсязі! Відповідно ТП ДП Тернопільський інститут землеустрою не відповідає прямим вимогам ТД! Четверте: Відповідно до ст 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. Відповідно до п. 16 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що пов’язана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі. Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Відповідно до інформації що міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань засновником ДП Тернопільський інститут землеустрою є Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (надалі – ДГК), та відповідно володіє 100% - ками статутного капіталу Відповідно до ст.1 постанови Кабінету Міністрів України «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру» від 14 січня 2015 р. № 5 ( надалі – Постанова) визначено: «Утворити як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру за переліком згідно з додатком 1. Згідно додатку 1 до Постанови, Головне управління Держгеокадастру у Тернопільській області, визначено як територіальний орган Держгеокадастру, відповідно який перебуває під контролем, Держгеокадастру як і ДП Тернопільський інститут землеустрою, що прямо свідчить про їх перебування під спільним контролем. Таким чином, ДП Тернопільський інститут землеустрою та Головне управління Держгеокадастру у Тернопільській області є пов’язаними особами відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», що відповідно до п. 7 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язує Замовника відхилити дану ТП.! Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ» 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ДП Тернопільський інститут землеустрою
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.04.2020 18:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.04.2020 21:35
Дата виконання рішення Замовником: 27.04.2020 16:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скаргу задоволено, згідно рішення АМКУ буде проведена повторна прекваліфікація.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Папіж Сергій Валерійович +380445015597 office@landcom.kiev.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо порушення законодавства та необ’єктивної оцінки тендерних пропозицій

Номер: 15235987c266433d8f5845e6511b47bc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-29-004412-b.b1
Назва: Скарга щодо порушення законодавства та необ’єктивної оцінки тендерних пропозицій
Скарга:
Детально в тексті скарги
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.04.2020 17:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.04.2020 21:50
Дата виконання рішення Замовником: 27.04.2020 16:19
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скаргу задоволено, згідно рішення АМКУ буде проведена повторна прекваліфікація.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ", Королевич Ольга +380504118080 unexconsalting@gmail.com http://www.primayzes.kiev.ua/