• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-95, дизпаливо

Завершена

2 076 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Період оскарження: 29.01.2020 17:17 - 10.02.2020 00:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА (ТД)

Номер: 4ac1ab8c4762460f8acae521a850f278
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-29-002616-a.c1
Назва: ВИМОГА (ТД)
Вимога:
про приведення документації у відповідність до законодавства.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ваше звернення щодо внесення змін до тендерної документації, а саме вилучити дискримінаційні, на вашу думку, вимоги розглянуто тендерним комітетом та повідомляємо наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» ( далі-Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Основними принципами здійснення публічних закупівель відповідно до ст.5 Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. На виконання пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. З метою якісного та своєчасного виконання повноважень, покладених законодавством на міську раду та її виконавчі органи, забезпечення своєчасного відпуску палива учасником, замовником було обрано такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази. Вимоги, встановлені для учасників є цілком обґрунтованими з наступних підстав. Враховуючи часті відрядження на великі відстані посадових осіб, наявність розгалуженої мережі АЗС у певних регіонах України дозволить замовнику зменшити час та витрати пального на проїзд до конкретної АЗС, що в свою чергу забезпечить економію бюджетних коштів та своєчасне виконання завдань. Замовник вимагає наявність АЗС, що знаходяться у власності та/ або оренді або на іншому праві користування. Відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Тоді як договір про закупівлю, договір укладений між Замовником і Учасником та передбачає взаємні права та обов’язки сторін, відповідальність за порушення зобов’язань. Виконання таких дій третьою особою, може привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю. Наявність єдиного зразка талонів створює гарантії забезпечення здійснення відпуску пального на АЗС різних торгових марок, який потенційний Учасник залучатиме до виконання умов договору. Враховуючи неодноразові відрядження автомобілів замовника, дана умова лише регулює особливості належного відпуску пального на АЗС, які будуть передбачені в умовах тендерної пропозиції Учасника. Наявність талонів різних торгових марок перешкоджає належній діяльності замовника торгів, неефективне та неналежне використання бюджетних коштів. Отже, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства України в тому числі і бюджетного. Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи органів місцевого самоврядування та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості, ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та такими, що відповідають законодавству, тому відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено