-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія
Завершена
740 254.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 701.27 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 701.27 UAH
Період оскарження:
29.01.2020 16:41 - 17.02.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
ВИМОГА щодо усунення порушення законодавства про закупівлю
Номер:
180c43ef9a4e43ad9b0daa87afa7de53
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-29-002419-a.a2
Назва:
ВИМОГА
щодо усунення порушення законодавства про закупівлю
Вимога:
27 лютого 2020 р. учасником ТОВ «ВЕК «Палівенерго» була розміщена вимога про усунення порушення законодавства про закупівлю, номер вимоги в системі UA-2020-01-29-002419-a.a1. Учасник звертав увагу на невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ» тендерній документації та вимагав скасувати рішення про обрання ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ» переможцем та відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ», процедура закупівлі за кодом ДК 021:2015: код 09310000-5 Електрична енергія (електрична енергія), ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ», як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
27 лютого 2020 р. Замовник повідомив, що вимога ТОВ «ВЕК «Палівенерго» задовільнена.
Таким чином замовник визнав правомірними доводи учасника ТОВ «ВЕК «Палівенерго» щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ» умовам тендерної документації (частково). Незадаволення замовником декількох підстав для відхилення, що запропоновані ТОВ «ВЕК «Палівенерго», не має юридичного значення, оскільки навіть наявність одного порушення в тендерній пропозиції є безумовною підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Після визнання цього факту наступними діями замовника повинно бути відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ» та публікація інформації про таке відхилення в системі Prozzoro.
Станом на 02.03.2020 р. інформація про відхилення тендерної пропозиції замовником не опублікована.
Просимо замовника усунути порушення та завершити процедуру шляхом публікації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ».
У випадку незадоволення вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до органу оскарження в публічних закупівлях /Антимонопольного комітету України/ щодо невиконання Замовником власного рішення про задоволення вимоги учасника.
Додатково звертаємо Вашу увагу на наступне:
До того моменту, поки замовник не відхилить тендерну пропозицію ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ», цей учасник повинен здійснити дії, що передбачені для переможця закупівлі:
«Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику – завантажити в Систему документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону» (додаток 6 до Тендерної документації).
Дата публікації повідомлення про намір укласти договір – 26 лютого 2020 р. Тобто ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ» повинен завантажити в систему документи до 01 березня 2020р. (включно).
Постановою Верховного суду від 19.12.2019 по справі № 916/452/19 зазначено, що в 5-денний строк надання документів переможцем враховується день публікації наміру.
Цитати з тексту зазначеного рішення:
«Враховуючи, що позивача визнано переможцем вищевказаної закупівлі 14.01.2019, суди обох інстанцій дійшли висновків, що відлік 5-ти денного строку почався з 14.01.2019 і закінчився 18.01.2019».
«Також колегія суддів вважає правильними висновки судів про те, що спірні правовідносини регулюються спеціальним Законом України "Про публічні закупівлі", ст. 17 якого є нормою імперативного характеру і визначає поведінку суб`єктів - учасників публічних закупівель, тому доводи скаржника про можливість застосування до спірних правовідносин загальних положень ст. 253 Цивільного кодексу України є помилковими».
Просимо вас врахувати зазначене остаточне рішення суду та недопускати порушень при обрахунку строків при проведенні процедур закупівель.
Директор
ТОВ «ВЕК «ПАЛІВЕНЕРГО» І.С. Логійко
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога про усунення порушення 2.pdf 02.03.2020 10:50
Дата подачі:
02.03.2020 10:50
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА щодо усунення порушення законодавства про закупівлю
Номер:
b59950f3ba4b45c5b59e84a2c1d8f59a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-29-002419-a.a1
Назва:
ВИМОГА щодо усунення порушення законодавства про закупівлю
Вимога:
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ» (надалі також Учасник) не відповідає вимогам тендерної документації:
1. В складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку вих. № ПТЕ/0031-03 від 17.02.2020 р. ДОВІДКА «ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКУ ТА ПИСЬМОВЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ УЧАСНИКА», яка не містить інформації, що вимагається Додатком 5 до Тендерної документації Замовника, а саме:
- в п.3 розділу І «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» відсутня інформація про керівника Учасника. Вимогою ТД є у випадку, якщо здійснюється представництва повноважень за довіреністю, особами, що підписали документи, що входять до складу тендерної пропозиції, вважаються: керівник учасника та представник (и) учасника, уповноважений(і) керівником на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції за довіреністю.
- в розділі ІІІ «ІНШЕ» відсутня інформація про відмітки державного реєстратора Статутного документу «…зазначається код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації…»;
- в розділі ІІІ «ІНШЕ» відсутня інформація про ненадані документи в складі тендерної пропозиції Учасника «… якщо Документацією встановлена загальна вимога надання документів, що не передбачені законодавством, в цьому пункті необхідно зазначити підстави ненадання Учасником кожного з таких документів…».
2. В складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку вих. № ПТЕ/0031-05 від 17.02.2020 р. «Довідка надання інформації складової тарифу», в якій
- в п.3 «Спосіб оплати» зазначено: «… Платежі за спожиту електричну енергію здійснюються у наступному порядку:
1 платіж до 20 числа розрахункового місяця у розмірі 50% вартості заявленого обсягу споживання електричної енергії за відповідний розрахунковий період на підставі акту прийняття-передавання товарної продукції та рахунку за спожиту електричну енергію;
2 платіж у розмірі різниці суми першого платежу та вартості спожитої в розрахунковому періоді електричної енергії в строк не більше 5 робочих днів після закінчення розрахункового періоду…».
Дана інформація не відповідає вимогам, що зазначені у оголошенні про процедуру закупівлі, а саме: оплата за використану електричну енергію за розрахункових період буде здійснюватися в розмірі 100% обсягу з післяоплатою 5 робочих днів».
Аналогічні умови містить комерційна пропозиція учасника, що була завантажена учасником за результатами аукціону (вих. № ПТЕ/0031-11 від 24.02.2020 р.) оплата 2 платежами.
- в п.4 Довідки «Оплата послуг з розподілу електричної енергії» зазначено, що «… оплата послуг з розподілу електричної енергії здійснюється Споживачем Оператору системи розподілу самостійно», що не відповідає вимогам Тендерної документації. Замовником в розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі було передбачено оплату послуг з розподілу через Постачальника електричної енергії.
Пунктом 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» прямо передбачені наслідки: «Тендерна пропозиція, яка містить будь-які інші умови договору та/або застереження (коментарі) з приводу його умов є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації».
3. В складі тендерної пропозиції заначено, що учасником ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ» є ПАТ «Запоріжжяобленерго» та жодна фізична особа не володіє пакетом акцій, що перевищує 25% статутного капіталу ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ». Учасник вважає, що це є підставою відсутності інформації про кінцевих бенефіциарних власників у ЄДР. Але Учасник умисно приховує, що наявність відносин контролю та статус бенефіціарного власника набуває особа не лише за фактом прямого володіння частками у статутному капіталі, а також завдяки володінню частками юридичних осіб, що володіють частками (акціями) товариства. Відповідно до наявної інформації на офіційному сайті Smida.gov.ua (додається) в складі акціонерів ПАТ «Запоріжжяобленерго» є юридичні особи –нерезиденти (Республіка Кіпр), що володіють 7,0897%, 16,5226%, 12,3077%. Учасник повинен мати інформацію щодо кінцевих бенефіціарних власників цих юридичних осіб, які можуть у сукупності через повязаних юридичних осіб володіти 25% та більше акцій ПАТ «Запоріжжяобленерго» та бути кінцевими бенефіціарними власниками Учасника.
Тобто відсутність інформації про бенефіціарних власників у ЄДР є порушенням чинного законодавства та підставою для відхилення учасника.
4. В складі тендерної пропозиції учасника відсутній гарантійний лист з описом основних умов постачання електричної енергії, як це передбачено п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
На підставі наведеного вище, просимо скасувати рішення про обрання ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ» переможцем та відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ», процедура закупівлі за кодом ДК 021:2015: код 09310000-5 Електрична енергія (електрична енергія), ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ», як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
У випадку незадоволення вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до органу оскарження в публічних закупівлях /Антимонопольного комітету України/.
Директор
ТОВ «ВЕК «ПАЛІВЕНЕРГО» І.С. Логійко
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога про усунення порушення.pdf 27.02.2020 09:01
Дата подачі:
27.02.2020 09:01
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо усунення порушення законодавства про закупівлю.
Вимога учасника:
1. В складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку вих. № ПТЕ/0031-03 від 17.02.2020 р. ДОВІДКА «ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКУ ТА ПИСЬМОВЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ УЧАСНИКА», яка не містить інформації, що вимагається Додатком 5 до Тендерної документації Замовника, а саме:
1.1. В п. 3 розділу І «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» відсутня інформація про керівника Учасника. Вимогою ТД є у випадку, якщо здійснюється представництва повноважень за довіреністю, особами, що підписали документи, що входять до складу тендерної пропозиції, вважаються: керівник учасника та представник (и) учасника, уповноважений(і) керівником на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції за довіреністю.
Відхілено, на підставі наявності у завантаженій документації ТОВ «ЗАПОРЖЖЯЕНЕРГОПОСТАЧАННЯ файлу «Повноваження щодо підпису (завір копія_ ориг).pdf» на 19 арк. та файлу «обмеження та дозвіл на вчинення правочинів (завір коп).pdf» на 6 арк.
Вимога учасника:
1.2. В розділі ІІІ «ІНШЕ» відсутня інформація про відмітки державного реєстратора Статутного документу «…зазначається код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації…»
Відхілено, на підставі наявності у завантаженій документації ТОВ «ЗАПОРЖЖЯЕНЕРГОПОСТАЧАННЯ файлу «Статут з описом(завір копія).pdf»
Вимога учасника:
1.3. В розділі ІІІ «ІНШЕ» відсутня інформація про ненадані документи в складі тендерної пропозиції Учасника «… якщо Документацією встановлена загальна вимога надання документів, що не передбачені законодавством, в цьому пункті необхідно зазначити підстави ненадання Учасником кожного з таких документів…».
Відхілено, на підставі ст.. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Вимога учасника:
2. В складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку вих. № ПТЕ/0031-05 від 17.02.2020 р. «Довідка надання інформації складової тарифу», в якій
- в п. 3 «Спосіб оплати» зазначено: «… Платежі за спожиту електричну енергію здійснюються у наступному порядку:
1 платіж до 20 числа розрахункового місяця у розмірі 50% вартості заявленого обсягу споживання електричної енергії за відповідний розрахунковий період на підставі акту прийняття-передавання товарної продукції та рахунку за спожиту електричну енергію;
2 платіж у розмірі різниці суми першого платежу та вартості спожитої в розрахунковому періоді електричної енергії в строк не більше 5 робочих днів після закінчення розрахункового періоду…».
Дана інформація не відповідає вимогам, що зазначені у оголошенні про процедуру закупівлі, а саме: оплата за використану електричну енергію за розрахункових період буде здійснюватися в розмірі 100% обсягу з післяоплатою 5 робочих днів».
Аналогічні умови містить комерційна пропозиція учасника, що була завантажена учасником за результатами аукціону (вих. № ПТЕ/0031-11 від 24.02.2020 р.) оплата 2 платежами.
Відхілено, на підставі наявності у завантаженій документації ТОВ «ЗАПОРЖЖЯЕНЕРГОПОСТАЧАННЯ гарантійного листа щодо погодження з істотними умовами договору та проектом договору вих ПТЕ/0031-10 від 13.02.2020 р.
Вимога учасника:
3. В п. 4 Довідки «Оплата послуг з розподілу електричної енергії» зазначено, що «… оплата послуг з розподілу електричної енергії здійснюється Споживачем Оператору системи розподілу самостійно», що не відповідає вимогам Тендерної документації. Замовником в розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі було передбачено оплату послуг з розподілу через Постачальника електричної енергії.
Задоволено у повному обсязі.
Вимога учасника:
4. В складі тендерної пропозиції заначено, що учасником ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ» є ПАТ «Запоріжжяобленерго» та жодна фізична особа не володіє пакетом акцій, що перевищує 25% статутного капіталу ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ». Учасник вважає, що це є підставою відсутності інформації про кінцевих бенефіциарних власників у ЄДР. Але Учасник умисно приховує, що наявність відносин контролю та статус бенефіціарного власника набуває особа не лише за фактом прямого володіння частками у статутному капіталі, а також завдяки володінню частками юридичних осіб, що володіють частками (акціями) товариства. Відповідно до наявної інформації на офіційному сайті Smida.gov.ua (додається) в складі акціонерів ПАТ «Запоріжжяобленерго» є юридичні особи –нерезиденти (Республіка Кіпр), що володіють 7,0897%, 16,5226%, 12,3077%. Учасник повинен мати інформацію щодо кінцевих бенефіціарних власників цих юридичних осіб, які можуть у сукупності через повязаних юридичних осіб володіти 25% та більше акцій ПАТ «Запоріжжяобленерго» та бути кінцевими бенефіціарними власниками Учасника.
Тобто відсутність інформації про бенефіціарних власників у ЄДР є порушенням чинного законодавства та підставою для відхилення учасника.
Відхілено , на підставі ст. 1 розділу 1 п.п. 20 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» «Кінцевий бенефіціарний власник (контролер) - фізична особа, яка незалежно від формального володіння має можливість здійснювати вирішальний вплив на управління або господарську діяльність юридичної особи безпосередньо або через інших осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, які надають можливість визначати умови господарської діяльності, давати обов'язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління, або яка має можливість здійснювати вплив шляхом прямого або опосередкованого (через іншу фізичну чи юридичну особу) володіння однією особою самостійно або спільно з пов'язаними фізичними та/або юридичними особами часткою в юридичній особі у розмірі 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі. При цьому кінцевим бенефіціарним власником (контролером) не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є агентом, номінальним утримувачем (номінальним власником) або є тільки посередником щодо такого права»
Вимога учасника:
5. В складі тендерної пропозиції учасника відсутній гарантійний лист з описом основних умов постачання електричної енергії, як це передбачено п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Відхілено, на підставі наявності у завантаженій документації ТОВ «ЗАПОРЖЖЯЕНЕРГОПОСТАЧАННЯ гарантійного про дотримання електропостачальником правил роздрібного ринку, вих. ПТЕ/0031-07 від 17.02.2020 р.
Статус вимоги:
Задоволено