-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вікна металопластикові
Завершена
30 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 150.00 UAH
Період оскарження:
08.12.2016 15:44 - 12.12.2016 15:49
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження
Номер:
283f2b40f3f24ceaa67f7cd1ae65ab3c
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-08-001786-b.a1
Назва:
Оскарження
Вимога:
ЛИСТ-ОСКАРЖЕННЯ
Відповідно до протоколу Замовника про визначення переможця у тендерній закупівлі “Заміна вікон в Підгорецькому НВК, с. Підгірці, вул. Гагаріна, 2а, від 16.12.2016 р. пропозиція ФО-П “Бутитер Роман Миколайович” була відхилена через те, наче у ціновій пропозиції (дод. №4) не вказано перелік товарів, що складають предмет закупівлі, кількість, ціни за одиницю та загальну вартість товару.
Вважаємо, що рішення про відхилення нашої пропозиції є не обгрунтованим, оскільки, в “Оголошенні” ніде не зазначено, що у графі першій пропозиції “Найменування товару”, а це Додаток №4, товари повинні обов'язково відображатися у якійсь конкретній формі, наприклад, розміщеній у Додатку №1. Відповідно, якщо юридично обмеження відсутнє, отже, допускається подання інформації у бланку Пропозиції у довільній формі.
Поза тим, у ціновій Пропозиції ФО-П “Бутитера Романа Миколайовича” подається перелік товарів у графі “Найменування товару”, а саме: вікна металопластикові, підвіконня та водовідливи. Крім того, у графі “Ціна за одиницю товару з ПДВ, грн.” вказана ціна за один комплект товару, адже відповідно до умов закупівлі виставлено вікно як складний виріб у комплекті з підвіконням і водовідливом які прикріплюються до вікна, що становить 3530,00 грн. Зазначено чітко кількість комплектів товарів (тобто вікно, підвіконня і водовідлив) у графі “Кількість” — 8 шт. Вказана у Пропозиції також й загальна вартість товару у однойменній графі “Загальна вартість товару, з ПДВ, грн.”, яка становить 28240,00 грн. і виставлялася на аукціон.
Якщо у замовника виникає необхідність уточнити інформацію на стадії квалфікації переможця, чи отримати її у іншій формі, то відповідно до пункту 9, Порядку здійснення допорогових закупівель затверджених Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, Замовник може затребувати нові, або переоформлені раніше подані документи, за умови незмінності кількості товару, цін та загальної вартості. Враховуючи це, подаємо Пропозицію з деталізованим переліком товарів.
Вважаємо за доцільне наголосити, що вартість робіт буде найменшою, що є суттєвою економією бюджетних коштів і в сучасних умовах публічності та прозорості державних закупівель не призведе до надмірних перевитрат фінансових ресурсів бюджетую.
Просимо скасувати ваше рішення про дискваліфікацію ФОП “Бутитер Роман Миколайович”, і з урахуванням повідомлення ФО-П “Бутитер Роман Миколайович” про готовність виконати роботи по заміні вікон у в Підгорецькому НВК, с. Підгірці, вул. Гагаріна, 2а, визнати нашу пропозицію переможною і пропонуємо продовжити співпрацю шляхом підписанням угоди та її реалізації.
З надією на подальшу співпрацю,
ФО-П “Бутитер Роман Миколайович”
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 19.12.2016 18:39
- Пропозиція деталізована 19.12.2016 18:39
- ВІДПОВІДЬ 20.12.2016 10:45
Дата подачі:
19.12.2016 18:39
Вирішення:
Бродівська районна державна адміністрація
Відділ освіти
80600‚. Львівська обл.. м. Броди, вул. Стуса , 22 тел. (03266) 2-76-20
E-mail brodyvo@mail.lviv.ua
Від 20.12.2016р. № 01-17/1804
Пояснення по суті скарги ФОП Бутитера Романа Миколайовича
Тендерний комітет Відділу освіти Бродівської районної державної адміністрації Львівської області, оголосив проведення допорогової закупівлі через систему
електронних торгів PROZORRO
Вікна металопластикові (відповідно до специфікації – дод. 1).
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
ДК 016:2010: 25.12.1 — Двері, вікна й рами до них і пороги до дверей металеві, оголошення UA-2016-12-08-001786-b, що оприлюднено в електронній системі державних закупівель Prozorro.
19.12.2016 року в електронній системі розміщено скаргу ФОП Бутитера Романа Миколайовича. Скаржник стверджує, що Замовник не обгрунтовано відхилив пропозицію ФОП Бутитера Романа Миколайовича, а саме,що в «Оголошенні» ніде не зазначено, що у графі першій пропозиції Найменування товару»(Додаток №4), товари повинні обов’язково відбражатись у якійсь конктретній формі, наприклад, розміщеній у Додатку №1.
Замовник може пояснити наступне: У Дод.№4 «Цінова пропозиція» чітко вказано, що Учасник надає свою пропозицію щодо участі у торгах згідно з технічною документацією електронних закупівель Замовника. Технічні характеристики даної закупівлі чітко вказані у Дод.№1 до Оголошення. Отже, Учасник формує Пропозицію виходячи з технічної документації електронних закупівель Замовника.
Також в Оголошенні Замовника детально прописані пункти щодо проведення даної закупівлі:
3. Основні умови договору: згідно з Додатком 5 до цього Оголошення.
4. Технічні (якісні) вимоги до товару та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції документи згідно з Додатком 1 до цього Оголошення.- не було надано згідно додатку.
5. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції документи згідно з Додатком 3 до цього Оголошення. В першому пункті Додатку №3 вказано, що Пропозиція електронних закупівель (Цінова пропозиція зазначена у додатку №4), в якій вказано перелік товарів, що складають предмет закупівлі, кількість, ціна з ПДВ. В ціну товару повинні входити всі податки та збори, ПДВ, розмитнення, акциз, доставка за адресою замовника;
Також Замовник зазначив у документації, що наведені документи(Додаток №3) повинні бути розміщені на електронному майданчику не пізніше дня завершення аукціону. Дана вимога зумовлена обмеженим часом для оцінки документів Учасників. У разі відсутності документів на майданчику Замовник може відхилити пропозицію Учасника. Що і сталось у даному випадку….
Відповідно до:
-п.9.1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35 Замовник розглянув найнижчу пропозиціїю за результатами Аукціону та прийняв рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі
-.п.9.2 1- Пропозиція ФОП Бутитера Романа Миколайовича, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі.
6 Пропозиція.
Пропозиція Учасника, оформлюється у відповідності до вимог Додатку 4 до цього Оголошення.
7. Інша інформація.
Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, під час укладання Договору повинен надати замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника документи згідно з Додатком 3 до цього Оголошення.
Додатки до оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель:
Додаток 1 – Технічні (якісні) вимоги до Товару та способи їх підтвердження.
Додаток 2 –.Інформація про учасника
Додаток 3 – Кваліфікаційні вимоги до учасників
Додаток 4 -Форма пропозиції
Додаток 5 - Основні умови Договору
Твердження скаржника про те, що вимога не є обґрунтованою, не відповідає дійсності.
Також Скаржник стверджує, що відповідно до п.9 Порядку на стадії кваліфікації Переможця Замовник може затребувати нові, або переоформлені раніше подані документи…. для необхідності уточнення інформації….
Такого твердження Замовник не знаходить в Порядку…
В Оголошенні був вказаний період уточнень, період подання пропозицій, а також термін коли мають бути завантажені документи по даному Оголошенню закупівлі(Дод.3) В Порядку п.10.1 вказано, що Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення прийому пропозицій, визначених Замовником.
Враховуючи вищесказане, вважаємо, що підстави для скасування рішення про дискваліфікацію ФОП Бутитера Романа Миколайовичана на закупівлю Вікна металопластикові (відповідно до специфікації – дод. 1).
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
ДК 016:2010: 25.12.1 — Двері, вікна й рами до них і пороги до дверей металеві відсутні.
Голова тендерного комітету
Юрист-консультант відділу освіти Максимович Інна Василівна
Статус вимоги:
Не задоволено