-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єктів Херсонської державної морської академії)
Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету
Завершена
1 850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 800.00 UAH
мін. крок: 0% або 800.00 UAH
Період оскарження:
29.01.2020 16:07 - 10.02.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Філія, відокремлений структурний підрозділ
Номер:
2130d43eedd74be784e932ff677c4f73
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-29-003736-b.a2
Назва:
Філія, відокремлений структурний підрозділ
Вимога:
Шановний Замовник!
Згідно тендерної документації (далі - ТД) Учасник повинен підтвердити кваліфікацію:
« (1)Наявність за місцем надання послуг фахівця з організації заходів охорони, з числа керівного складу суб’єкта охоронної діяльності (філії, відокремленого структурного підрозділу), до посадових обов’язків якого входить організація заходів охорони, контроль за виконанням персоналом охорони обов’язків (копія наказу про покладення обов’язків)». Вважаємо, що умови, які наявні в ТД є дискримінаційними виходячи з наступного:
Вимога щодо місцезнаходження офісу (чергова частина / діючий підрозділ / філії / відокремленого підрозділу) в конкретному регіоні (м. Херсон), тобто територіальне чи географічне обмеження - є дискримінаційною стосовно учасників з інших регіонів, окрім м. Херсон. Обов’язкове місцезнаходження офісу (чергова частина / діючий підрозділ) Учасника в іншому місті не означає відсутність можливості надати якісно та в повному обсязі послуги, які закуповуються, Таким чином дана вимога порушує наші права та інтереси, що охороняються законом, так як ми не можемо взяти участь у даній закупівлі через відсутності наявності та місцезнаходження власного / орендованого офісу (чергова частина / діючий підрозділ / філії / відокремленого підрозділу) у м. Херсон. Законом України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (зі змінами та доповненнями), а також Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, якими у своїй діяльності керуються Учасники, не встановлені вимоги для суб’єктів охоронної діяльності, щодо обов’язкової наявності «представництв (чергова частина / діючий підрозділ / філії / відокремленого підрозділу) у кожному регіоні, де розташовані об’єкти охорони», оскільки все це Учасник може в сусідньому місті, селі або в іншій області, і при цьому надати якісно послуги. Ліцензія про надання охоронних послуг, на підставі якої Учасник здійснює охоронну діяльність, діє на всій території України та не має обмежень ні по регіонам, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Ця вимога є дискримінаційною, тому що Ви зможете обрати Переможця, який має офіс в м. Херсон, а інших Учасників, які не підтвердять дану вимогу - просто дисквиліфікувати.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Таким чином, Вимагаємо, вимоги: « (1)Наявність за місцем надання послуг фахівця з організації заходів охорони, з числа керівного складу суб’єкта охоронної діяльності (філії, відокремленого структурного підрозділу), до посадових обов’язків якого входить організація заходів охорони, контроль за виконанням персоналом охорони обов’язків (копія наказу про покладення обов’язків)» - ВИКЛЮЧИТИ ПОВНІСТЮ з тендерної документації.
З повагою!
Пов'язані документи:
Замовник
- Перелік змін до додатків ТД.PDF 06.02.2020 13:08
Дата подачі:
03.02.2020 18:02
Вирішення:
Згідно з п. 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених Ліцензійними умовами. Згідно з п.14. Розділу «Кадрові вимоги» до штату суб’єкта охоронної діяльності, його філії, іншого відокремленого підрозділу повинен входити фахівець (фахівці) з організації заходів охорони.
Тобто згідно з Ліцензійними умовами «фахівці», це працівники, які відповідають за організацію охорони в місцях надання послуг за договорами. На підставі викладеного, з метою правильного тлумачення вимоги, вважаємо за необхідне внести відповідні зміни в тендерну документацію.
ЗАДОВІЛЬНИТИ ЧАСТКОВО – ВНЕСТИ ЗМІНИ В ДОКУМЕНТАЦІЮ.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Диспетчерський пункт
Номер:
7f99169dc16b42c1bcafdffe06a3d912
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-29-003736-b.a1
Назва:
Диспетчерський пункт
Вимога:
Шановний Замовник!
Згідно тендерної документації (далі - ТД) Учасник повинен підтвердити кваліфікацію:
« (1) довідка у довільній формі про наявність за місцем надання послуг цілодобового диспетчерського пункту із зазначенням фактичної адреси його розташування та цілодобового телефону, інформацією про розподіл зон (секторів) обслуговування груп швидкого реагування (далі – ГШР) , які планується залучити до виконання договору». Вважаємо, що умови, які наявні в ТД є дискримінаційними виходячи з наступного:
(1) ДИСПЕТЧЕРСЬКИЙ ПУНКТ. Вимога щодо місцезнаходження диспетчерського пункту в конкретному регіоні (м. Херсон), тобто територіальне чи географічне обмеження - є дискримінаційною стосовно учасників з інших регіонів, окрім м. Херсон. Обов’язкове місцезнаходження офісу диспетчерського пункту Учасника в іншому місті не означає відсутність можливості надати якісно та в повному обсязі послуги, які закуповуються, Таким чином дана вимога порушує наші права та інтереси, що охороняються законом, так як ми не можемо взяти участь у даній закупівлі через відсутності наявності диспетчерського пункту у м. Херсон. Законом України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (зі змінами та доповненнями), а також Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, якими у своїй діяльності керуються Учасники, не встановлені вимоги для суб’єктів охоронної діяльності, щодо обов’язкової наявності диспетчерського пункту у кожному регіоні, де розташовані об’єкти охорони», оскільки учасник може мати диспетчерський пункт, офіс чи регіональне представництво в сусідньому місті, селі або в іншій області, і при цьому надати якісно послуги. Ліцензія про надання охоронних послуг, на підставі якої Учасник здійснює охоронну діяльність, діє на всій території України та не має обмежень ні по регіонам, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Ця вимога є дискримінаційною, тому що Ви зможете обрати Переможця, який має диспетчерський пункт в м. Херсон, а інших Учасників, які не підтвердять дану вимогу - просто дисквиліфікувати. Також інформація про розподіл зон, де планується використовувати (задіяти у разі потреби) ГШР має диспетчерський пункт, який може не знаходитись за місцем надання послуг.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Таким чином, Вимагаємо, вимоги: « (1) довідка у довільній формі про наявність за місцем надання послуг цілодобового диспетчерського пункту із зазначенням фактичної адреси його розташування та цілодобового телефону, інформацією про розподіл зон (секторів) обслуговування груп швидкого реагування, які планується залучити до виконання договору». - ПОВНІСТЮ ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації.
З повагою!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.02.2020 17:54
Вирішення:
Закупівля передбачає комплексне надання послуг охорони (фізична охорона, технічна охорона, реагування на сигнали «тривога» з об’єктів охорони, обслуговування засобів тривожної сигналізації) в безперервному режимі. Замовник вважає, що наявність цілодобового диспетчерського пункту (ПЦО), груп швидкого реагування, які перебувають в зоні об’єктів Замовника, є обов’язковою умовою для виконання Договору Виконавцем.
Звертаємо Вашу увагу, що зазначений кваліфікаційний критерій має довідково-інформативний характер і Ви маєте право в довільній формі запропонувати свій варіант організації охорони. При підготовці тендерної пропозиції Ви маєте право запропонувати Ваш варіант виконання умов договору з урахуванням цілодобового моніторингу стану забезпечення фізичної охорони, стану систем охорони, забезпечення своєчасного реагування, ремонту систем сигналізації тощо, забезпечення постійного зв’язку та прямого контакту між уповноваженими представниками сторін договору.
Нагадуємо, що п.8.2. проекту Договору передбачає: «Жодна із Сторін не має права без згоди іншої Сторони передавати права і обов’язки, обумовлені цим Договором, третім особам.».
Статус вимоги:
Відхилено