-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами ( послуги у сфері поводження з медичним відходами категорії В )
Торги відмінено
26 208.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 786.24 UAH
мін. крок: 3% або 786.24 UAH
Період оскарження:
29.01.2020 15:53 - 30.01.2020 16:30
Вимога
Є відповідь
порушення принципів закупівлі одним із учасників
Номер:
6b7d63513be94b4396c2d0ef3983eb2e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-29-003576-b.b2
Назва:
порушення принципів закупівлі одним із учасників
Вимога:
1. Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» Дніпровської міської ради, Код ЄДРПОУ 01984636
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-01-29-003576-b
3. Підстава подання вимоги: дискримінація учасника, недобросовісна конкуреція
4. Обґрунтування вимоги:
29.01.2020 року в системі «Прозорро» Замовник оголосив закупівлю
№UA-2020-01-29-003576-b, за кодом 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Виявлено порушення основних принципів здійснення закупівлі серед учасників. На дату подання пропозицій були подані такі пропозиції серед учасників:
ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» 19 200 грн.
ТОВ «ВО Екохім» 20 000 грн.
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» 20 400 грн.
В процесі аукціону один із учасників, як виявилось ТОВ «ЕКОХІМ», понизився до 6000 грн., що змусило ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» приймати на себе ризики та понижувати свою найкращу пропозицію також.
При цьому, як виявилось, за результатами пропозицій учасників, Учасник ТОВ «ВО Екохім» взагалі не подав жодного документа. Це свідчить про те, що Учасник навмисно здійснив демпінг цін, для того щоб понизити в ціні ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ». (Переможець) В даних діях вбачається узгоджені антиконкурентні дії, що є грубим порушенням принципів здійснення закупівель, передбаченим ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Ст. 3 добросовісна конкуренція серед учасників.
Згідно Ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель.
Вимагаємо: Відмінити дану закупівлю, у зв’язку з порушенням основних принципів здійснення закупівель ТОВ «ВО «ЕКОХІМ» та провести дану закупівлю дотримуючи норм чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога КЛШМД.docx 05.02.2020 11:54
Дата подачі:
05.02.2020 11:54
Вирішення:
Враховуючи подану вимогу, прийнято рішення скасувати дану закупівлю.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Посилання на ДСТУ 4163-2003
Номер:
ed005b3e08ee41db8a36d3e92e673a9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-29-003576-b.a1
Назва:
Посилання на ДСТУ 4163-2003
Вимога:
Шановний Замовник! В оголошенні, щодо проведення процедури "допорогових закупівель", вами встановлена вимога із посиланням на "п. 5.17 ДСТУ 4163-2003", а саме :"Копія документу повинна бути завірена підписом уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі із зазначенням прізвища та ініціалів, містити напис «згідно з оригіналом», а також, містити відбиток печатки, дату відповідно (п.5.27 ДСТУ 4163-2003). Для учасників, які здійснюють свою діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, вимагається, прізвище, ініціали, підпис, дата)." Ми, як потенційний учасник процедури даних торгів, висловлюємо своє непогодження з такою вимогою. Зокрема, у п. 1.4. "Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003 " від 01.09.2003 р. зазначається, що "Цей стандарт не поширюється на процеси створювання та обігу електронних організаційно-розпорядчих документів. " Враховуючи той факт, що усі документи, які завантажуються до авторизованого електронного майданчику, за своєю характеристикою - є електронними документами, отже вимога, щодо застосування п.5.27 ДСТУ 4163-2003 до оформлення копій документів - є не зовсім коректною. Враховуючи той факт,що учасник не є державною установою, а Закон України "Про публічні закупівлі", та , Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"- не містять посилання на зазначений вище ДСТУ, просиму усунути таку вимогу!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.01.2020 09:58
Вирішення:
Шановний Учасник! Ця вимога встановлена для запобігання фальсифікації документів та недостовірних даних про учасника закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено