-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Бітумна емульсія , мастика герметизуюча бітумно-еластомірна
Завершена
880 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 824.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 824.00 UAH
Період оскарження:
29.01.2020 15:44 - 09.02.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
3efe901f81e44beea4620146e9db003c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-29-002045-a.a4
Назва:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (надалі-Замовник) 29.01.2020 року було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) на предмет закупівлі: Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Бітумна емульсія, мастика герметизуюча бітумно-еластомірна)», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-29-002045-a. За якою 14 лютого 2020 року вiдбувся ayкцioн тa poзкpиття тендерних пропозицій учасників.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІЗОФАСТ УКРАЇНА» (надалі – Підприємство, Скаржник) 14 лютого 2020 року прийняло участь в аукціоні за Лотом №2 «Мастика герметизуюча бітумноеластомірна МГБЕ Ш-75» .
За результатами аукціону, пропозицію учасника, якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною (ТОВ «Расмет») була розглянута Замовником та відхилена Протоколом від 19.02.2020р.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція учасника (ТОВ «ЗАВОД ОРЕОЛ-1») була розглянута Замовником та відхилена Протоколом від 26.02.2020р.
Пропозиція ТОВ «ІЗОФАСТ УКРАЇНА», яка була наступною, як найбільш економічно вигідна, була розглянута Замовником та ТОВ «ІЗОФАСТ УКРАЇНА» визнано переможцем, але в подальшому пропозиція Скаржника була відхилена Замовником Протоколом № 7-01/20-7 від 31.03.2020р.
Переможцем торгiв на закупiвлю за Код за ДК 021:2015 – 44110000-4, за ЛОТ 2 було визнано ТОВ «APCI ГРУП» (далі-Переможець).
Дане рішення Замовника було оформлено Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 06.04.2020р. № 7-01/20-8 (надалі-Рішення)
Про дане Рішення Замовника Скаржнику стало відомо 07.04.2020р.
Скаржник не погоджується з прийнятим Рішенням та вважає, що визначення переможцем торгів ТОВ «АРСІ ГРУП» відбулося з порушенням Замовником принципів здійснення закупівель, що визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (надалі-Закон № 922) та чинного законодавства України.
Так, відповідно до статті 3 Закону №922 встановлюються наступні принципи здійснення закупівель, а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням
Визнаючи переможцем ТОВ «АРСІ ГРУП» та роблячи висновок, що його тендерна пропозиція відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16, вимогам, встановленим в ст.17 Закону №922 та умовам тендерної документації, Замовник знехтував даним принципами та залишив поза увагою, що тендерна пропозиція переможця не відповідає умовам тендерної документації, що підтверджується нижче зазначеним.
По-перше: Відповідно до п.1 розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю - юридичної особи підтверджуються:
1. для керівника учасника - документом, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення тощо, а також копія паспорту та ідентифікаційного коду).
Всі документи Тендерної пропозиції повинні бути у вигляді кольорової сканованої копії та містити зображення яке можливо прочитати.
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься копія паспорта без сторінки, на якій зазначається місце реєстрації, копія паспорту неякісна, на паспорт і картку платника податків накладені водяні знаки ШЕУ Соломянського району, зображення погано читається.
Паспорт, картка платника податків, протоколи №1 №2 від 20.12.2017р., наказ про призначення директора від 20.12.2017, не у вигляді кольорових сканованих копій.
Відповідно п.13.3 Статуту, з виконавчим органо (директором ) укладається договір, який не доданий до тендерної пропозиції.
Таким чином, тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
По-друге: Відповідно до п.6 розділу 3 Тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Технічні вимоги до предмета закупівлі зазначаються в Додатку 3 до тендерної документації.
Підтвердження повинно бути надане за встановленою формою (таблиця), та супроводжуватися завіреними копіями необхідних документів, які вимагаються змістом тендерної документації.
Учасник може надати коментарі по кожному пункту технічних вимог замовника та повинен підтвердити відповідність товару вимогам документації.
Відповідно до п 1.2 та п.1.3 Таблиці Додатку 3 Тендерної документації, Товар повинен відповідати діючим Державним стандартам вимогам (ДСТУ Б В.2.7-136:2016) що має бути підтверджено в пропозиції Учасника копіями сертифікатів відповідності ( сертифікати відповідності повинні бути завірені печаткою організації на ім’я якої він виданий з відміткою «з оригіналом згідно»), технічних паспортів, тощо. Учасник у складі пропозиції повинен надати копію висновку державно санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар, з відміткою «з оригіналом згідно» завіреного печаткою учасника (за наявності печатки).
У складі тендерної пропозиції Переможцем було надано Сертифікат відповідності та не надано технічні паспорти.
Сертифікат відповідності був виданий на партію у кількості 200т, яка була завезена в Україну згідно контракту від 24.05.2018р., що не може свідчити про відповідність товару, який буде поставлятися в рамках виконання договору в даній закупівлі.
Сертифікат відповідності діяв до 21.03.2020р. ! Інформації про отримання нового сертифіката, Тендерна пропозиція не містить.
Копія висновку державно санітарно-епідеміологічної експертизи на товар №602-123-20-3/11226 виданий 19.03.2018р. замовнику експертизи: ТОВ «МС ГЛОБАЛ», а не Переможцю.
Відповідно, Переможець не надав документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації, тобто не виконав умови Тендерної документації в цій частині.
По-третє: Відповідно до п.5 розділу 3Тендерної документації, Замовником встановлені наступні кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Перелік документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям викладений у Додатку 2.
Відповідно до вимог, викладених в розділі 1 (Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям) Додатку 2 Тендерної документації (перелік документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам замовника), Учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника про наявність працівників, які будуть залучені до здійснення координації та забезпечення поставки Товару на склад Замовника за встановленою формою:
У складі Тендерної пропозиції Переможця міститься Довідка №АГ-05/02-03 від 5 лютого 2020р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій вказуються три працівника, а саме: директор, менеджер із продажу та менеджер із закупівель. Назви посад не відповідають кваліфікаційним вимогам працівників(посад), які можуть здійснити координацію та поставку Товару на склад Замовника.
Такими працівниками може бути менеджер з логістики, якого немає в штаті Переможця. А тому, на думку Скаржника, у Переможця відсутні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно, Переможець не надав документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації, тобто не виконав умови Тендерної документації в цій частині.
По-четверте: Відповідно до п.9 розділу ІІ Додатку 2 Тендерної документації (Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації), у складі Тендерної пропозиції повинен бути проект договору про закупівлю, підписаний керівником або уповноваженою особою Учасника та відтиском печатки Учасника.
Договір, наданий в складі Тендерної пропозиції Переможця не підписаний директором та без відтиску печатки.
Відповідно, Переможець не надав документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації, тобто не виконав умови Тендерної документації в цій частині.
По-п’яте: Відповідно п.10 розділу ІІ Додатку 2 Тендерної документації, у складі Тендерної пропозиції повинен бути Лист у довільній формі, який підтверджує, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю.
Переможець у складі Тендерної пропозиції надав Гарантійний лист №АГ-05/02-12 від 5 лютого 2020р., в якому зазначив, що оскільки ТОВ «АРСІ ГРУП» та ТОВ «ПЕТРО-ХІМ ТЕХНОЛОГІЇ» не підпадають під дію вищезазначених нормативно-правових актів, здійснення закупівлі товару, що пропонує ТОВ «АРСІ ГРУП», а саме герметику бітумно-полімерного «ПетроСилер» марки БП-Г35, виробництва ТОВ «ПЕТРО-ХІМ ТЕХНОЛОГІЇ», не заборонено.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644-VII, вимог абз. 4 п.2) частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р, а також Указу Президента України №467/2016 від 17.10.2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та Указу Президента України №254/2016 від 15.06.2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 травня 2016 року "Про виконання резолюції Ради Безпеки Організації Об'єднаних Націй від 20 липня 2015 року N 2231 щодо Спільного всеосяжного плану дій в частині персональних санкцій», з метою забезпечення реалізації персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), заборонено здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі
Товар, що пропонується для постачання Переможцем (еквівалент) виготовлений в Російській Федерації та поставляється суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації.
В той же час, в Україні є власні виробники товару згідно предмету закупівлі , зокрема:ТОВ «Ізофаст Україна», ТОВ «Ореол – 1»,ТОВ «Расмет» та інші, які виготовляють та поставляють товари згідно предмету закупівлі.
Таким чином, вищезазначені обставини та заходи, перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю.
Відповідно, Переможець не надав документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації, тобто не виконав умови Тендерної документації в цій частині.
Враховуючи вищевикладене, обравши переможцем процедури закупівлі ТОВ «АРСІ ГРУП» Замовник порушив вимоги своєї Тендерної документації та статті 30 Закону № 922, та, як наслідок, порушив принципи здійснення закупівель, які визначені у статті 3 Закону.
Відповідно до частини дев'ятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі, порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визнання Переможцем ТОВ «АРСІ ГРУП».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: № UA-2020-01-29-002045-a Лот 2 – Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Бітумна емульсія, мастика герметизуюча бітумно-еластомірна)»,
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання Товариство з обмеженою відповідальністю «АРСІ ГРУП» переможцем процедури за ідентифікатором закупівлі: № UA-2020-01-29-002045-a Лот 2 – Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Бітумна емульсія, мастика герметизуюча бітумно-еластомірна)»,
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою банку про оплату коштів до державного бюджету.
2. Документи, що підтверджують право підпису Скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 16.04.2020 21:11
- платіжне доручення 16.04.2020 21:11
- Повноваження на підпис та паспорт директора 16.04.2020 21:11
- рішення від 21.04.2020 №7536 + лист Замовника.pdf 21.04.2020 20:00
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 16.04.2020 № UA-2020-01-29-002045-a.a4.pdf 07.05.2020 20:17
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 16.04.2020 № UA-2020-01-29-002045-a.a4.pdf 08.05.2020 18:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.05.2020 №9118.pdf 13.05.2020 15:17
- рішення від 12.05.2020 №9118.pdf 15.05.2020 21:50
- відповідь на скаргу.pdf 24.04.2020 09:57
- лист.docx 24.04.2020 09:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.04.2020 21:11
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.04.2020 20:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.05.2020 21:51
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
96346c2e16d849f295c0b391b0bba831
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-29-002045-a.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
29.01.2020 року бyлo oгoлoшено зaкyпiвлю за процедурою відкриті торги за кодом ДК 021:2015 – 44110000-4 -конструкційні матерiали ((Бітумна емульсія, мастика герметизуюча бітумно-еластомірна) (ЛОТ 2) № UA-2020-01-29-002045-a. За якою 14 лютого 2020 року вiдбувся ayкцioн тa poзкpиття тендерних пропозицій учасників.
Відповідно до частини 4, статті 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі-Закон),після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Пропозицію учасника, якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною (ТОВ «Расмет») була розглянута Замовником та відхилена Протоколом від 19.02.2020р.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція учасника (ТОВ «ЗАВОД ОРЕОЛ-1») була розглянута Замовником та відхилена Протоколом від 26.02.2020р.
Пропозиція ТОВ «ІЗОФАСТ УКРАЇНА», яка була наступна, як найбільш економічно вигідна, була розглянута та відхилена Замовником Протоколом № 7-01/20-7 від 31.03.2020р., тобто з порушенням строків розгляду тендерних пропозицій, передбачених Законом.
Повідомлення про продовження строків розгляду тендерних пропозицій, також не було оприлюднено замовником в електронній системі закупівель.
Усі вищезазначені Протоколи оприлюднено в системі 31.03.2020р.
Відповідно до чинного законодавства, Замовник повинен приймати рішення, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону.
Відповідно до п.2 ч.1 статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дане положення викладено також в п.1 Розділ 6. «Результати проведення процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації : Замовник відміняє торги в разі:…- неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
У зв'язкy з тим, щo тендерним комітетом Замовника не бyлo свoечaснo пpoвeдeнo зaсiдaння .щодо poзгляду наступної нaйбiльш екoнoмiчнo вигiднoi пpoпoзицii нa вiдпoвiдність ii вимoгaм тендеpнiй дoкyментації, а саме пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІЗОФАСТ УКРАЇНА», щo пoтяглo зa собою недотримання стpoкy poзгляду тендepнoї пpoпoзицiї учасника, керуючись ч.2 ч.l ст..31 Зaкoнy : торги підлягають відміні.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога про відміну торгів 08.04.2020 12:54
- Лист -Ізофаст Україна.pdf 09.04.2020 15:15
Дата подачі:
08.04.2020 12:54
Вирішення:
надано лист-пояснення , щодо Скарги
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
09.04.2020 15:23
Підтвердження вирішення:
Хочеться зауважити , Скаржника, як працює система Prozorro , Всі протоколи розміщенні в електронній системі відповідно строків законодавства , але коли скасовується рішення щодо Переможця - ТОВ "ІЗОФАСТ УКРАЇНИ" по Рішенню АМКУ , електронна система формує учасників по наростающій ціні ( від найменшої сума пропозиції до найбільшої суми пропозиції ) так як Скаржник ТОВ "АРСІ ГРУП" є Учасник з найбільшою ціною пропозиції
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога про відміну торгів
Номер:
ed4f499f7e7941eab24f620d870559e6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-29-002045-a.c2
Назва:
Вимога про відміну торгів
Вимога:
29.01.2020 року бyлo oгoлoшено зaкyпiвлю за процедурою відкриті торги за кодом ДК 021:2015 – 44110000-4 -конструкційні матерiали ((Бітумна емульсія, мастика герметизуюча бітумно-еластомірна) (ЛОТ 2) № UA-2020-01-29-002045-a. За якою 14 лютого 2020 року вiдбувся ayкцioн тa poзкpиття тендерних пропозицій учасників.
Відповідно до частини 4, статті 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі-Закон),після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Пропозицію учасника, якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною (ТОВ «Расмет») була розглянута Замовником та відхилена Протоколом від 19.02.2020р.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція учасника (ТОВ «ЗАВОД ОРЕОЛ-1») була розглянута Замовником та відхилена Протоколом від 26.02.2020р.
Пропозиція ТОВ «ІЗОФАСТ УКРАЇНА», яка була наступна, як найбільш економічно вигідна, була розглянута та відхилена Замовником Протоколом № 7-01/20-7 від 31.03.2020р., тобто з порушенням строків розгляду тендерних пропозицій, передбачених Законом.
Повідомлення про продовження строків розгляду тендерних пропозицій, також не було оприлюднено замовником в електронній системі закупівель.
Усі вищезазначені Протоколи оприлюднено в системі 31.03.2020р.
Відповідно до чинного законодавства, Замовник повинен приймати рішення, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону.
Відповідно до п.2 ч.1 статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дане положення викладено також в п.1 Розділ 6. «Результати проведення процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації : Замовник відміняє торги в разі:…- неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
У зв'язкy з тим, щo тендерним комітетом Замовника не бyлo свoечaснo пpoвeдeнo зaсiдaння .щодо poзгляду наступної нaйбiльш екoнoмiчнo вигiднoi пpoпoзицii нa вiдпoвiдність ii вимoгaм тендеpнiй дoкyментації, а саме пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІЗОФАСТ УКРАЇНА», щo пoтяглo зa собою недотримання стpoкy poзгляду тендepнoї пpoпoзицiї учасника, керуючись ч.2 ч.l ст..31 Зaкoнy : торги підлягають відміні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.04.2020 11:46
Опис причини скасування:
Відкликано з технічних причин: не відбулася загрузка доданого документу. Вимога з додатком буде додаватися повторно.
Дата скасування:
08.04.2020 12:41
Скарга
Виконана замовником
Визнання переможця торгів з порушенням ЗУ
Номер:
e9ef48d715004552ae488fd478d858ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-29-002045-a.c1
Назва:
Визнання переможця торгів з порушенням ЗУ
Скарга:
Визнання переможця торгів з порушенням ЗУ
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 04.03.2020 23:26
- ПД 205.pdf 04.03.2020 23:26
- Повноваження директора.pdf 04.03.2020 23:26
- рішення від 06.03.2020 №4335 лист Замовнику.pdf 06.03.2020 23:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2020 № 5738 .pdf 26.03.2020 16:01
- рішення від 25.03.2020 № 5738 .pdf 30.03.2020 22:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.03.2020 23:26
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.03.2020 23:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.03.2020 22:10
Дата виконання рішення Замовником:
31.03.2020 16:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ " ІЗОФАСТ УКРАЇНИ"