-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко пастеризоване.
Торги відмінено
125 037.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 625.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 625.19 UAH
Період оскарження:
29.01.2020 15:22 - 03.02.2020 16:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога Замовнику
Номер:
05f2dcc52342415da0c65cd97bf7dd1c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-29-003212-b.c2
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
Шановний Замовник. Вимагаємо скасувати рішення про визнання ТОВ "Авідаль" переможцем закупівлі з ідентифікатором UA-2020-01 -29-003212-b та дискваліфікувати даного учасника з огляду на наступне. 1. Учасником не подано документ щоо кумулятивної державної реєстрації транспортних засобів як потужності, що є невідповідністю кваліфікаційному критерію згідно оголошення. 2. Даним учасником також не надано ліцензію відповідно до вимог документації. Надана довідка про те що учасник є виробником суперечить даним декларації виробника. 3. Надана 1 медична довідка водія на придатність до керування. Зазначений перелік не є вичерпним та можу бути розширеним. ПрАТ "Кагма"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2020 08:42
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
14.02.2020 14:45
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику
Номер:
e4947076f0e347f19d30dffb02c57b98
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-29-003212-b.b1
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
Добрий день, шановний Замовник! Перш за все, дозвольте нагадати Вам що закупівля з ідентифікатором UA-2020-01 -13-002358-c 5 є допороговою, а відповідно на неї поширюється наказ ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019 р. зі змінами. Закон України «Про публічні закупівлі» в абзаці 3 ч.1 ст. 2 встановлює: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Основоположним принципом закупівель є економія коштів, а ПрАТ «Кагма» як Вами вірно визначено в рішенні є учасником що подало найбільш економічно вигідну цінову пропозицію. Різниця в пропозиціях ПрАТ «Кагма» та ТОВ «Авідаль» складає 18 945 грн, що навряд чи є зайвими для КП «Боярка-Водоканал»!
Стосовно рішення замовника викладеного в Рішенні від 11.02.2020 дозвольте його оскаржити та нагадати Вам деякі положення оголошення про закупівлю.
• Предметом закупівлі є товар – молоко пастеризоване, а не послуга з його доставки, що могло б обґрунтувати вимогу про надання медичних довідок водіїв на право керування транспортними засобами. П.2 Додаток 2 оголошення: «2. Ризик випадкової втрати або пошкодження товару учасник несе до моменту передачі його замовнику згідно з накладної та актом приймання-передачі». Питання: які ризики для замовника несе поставка без довідки на право керування водіїв (тут окремо наголошуємо на тому що довідок, рівно як осіб з вказаною посадою має бути щонайменше 2!)??? Мабуть тим що на склад йому здійснить доставку особа що не матиме даної довідки. В той же час Вам як замовнику має бути відомо що предметом закупівлі є харчовий продукт, вимоги до якості та безпеки якого регулюються окремими Законами. Відповідно до яких учасник ПрАТ «Кагма» і подав у складі пропозиції документ у вигляді файлу за №32 «Завірені медичні книги», що містить копії особових медичних книжок водіїв (3 особи) та комірника складу готової продукції, що засвідчують проходження ними медичного огляду та містять відмітку про відсутність протипоказань для виконання ними даної роботи. А також містять відмітку про те, що дані особи працюють у виробника молока та молочних продуктів ПрАТ «Кагма».
• Вами в оголошенні не визначено форми медичної довідки водіїв про на право керування транспортними засобами, відповідно вважаємо що ПрАТ «Кагма» відповідає кваліфікаційному критерію та подало документи визначені тендерною документацією. Якщо ж Вами малась на увазі довідка за формою Положення №65/80 то відповідно до його п.1.3. повідомляємо Вас що періодичність проведення медогляду для водіїв ПрАТ «Кагма» медичні довідки яких надано ще не настала за віком.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ч.3 ст.30 Закону «Про публічні закупівлі» просимо надати відповідь на дану вимогу та додаткову інформацію щодо невідповідності пропозиції ПрАТ «Кагма» вимогам тендерної документації. Вимагаємо скасувати безпідставне рішення від 11.02.2020 року (про відхилення пропозиції учасника ПрАТ «Кагма» та визнати його переможцем процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2020-01 -29-003212-b.
Також повідомляємо, що у разі відхилення нашої вимоги ми будемо вбачати порушення принципів здійснення закупівель згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», мати сумніви щодо неупередженості замовника та наявність корупційної складової, та подальше оскарження результатів закупівлі до Уповноваженого органу та аудиторської служби.
P.S. Дуже прикро, що пропозиція іншого учасника розглядалась не так детально як пропозиція виробника ПрАТ «Кагма». Зокрема, замовником не проаналізовано відповідність кваліфікаційному критерію іншого учасника щодо відсутності кумулятивної реєстрації транспортних засобів та взагалі правової підстави використання даним учасником транспортних засобів при реєстрації на власника-фізичну особу; відповідності даних щодо реєстрації потужностей оператора ринку умовам зберігання товару; наявності працівників що залучатимуться до виконання договору, і т.д. Проте, даним учасником подано ж довідку на не ідентифіковану особу (зокрема щодо місця її роботи) про проходження медичного огляду, що є мабуть набагато важливішим та більш вагомим критерієм, при цьому на 1 особу, тоді як вимагались медичні довідки водіїв. До того ж, в довідці про ліцензування учасник вказує що він є виробником товару, в той час як декларація виробника говорить про іншу особу-виробника.
З повагою,
Директор ПрАТ «Кагма» ________ Мірошник В.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику 12.02.2020 08:35
Дата подачі:
12.02.2020 08:35
Вирішення:
Відповідальною особою за здійснення закупівель в КП «Боярка-Водоканал» розглянуто вимогу по закупівлі UA-2020-01-29-00-3212-b – ДК 021:2015-15510000-6 – молоко та вершки (молоко пастеризоване), яка надійшла від ПрАТ «Кагма» 12.02.2020р. за результатами розгляду якої повідомляю наступне.
Процедура проведення допорогових закупівель регламентується наказом ДП «Прозорро» «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі» від 19.03.2019р. № 10 (зі змінами) (далі – Наказ).
Пунктом 2 Наказу передбачено, що під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель розміщується інформація, зокрема, вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Ураховуючи зазначене, вимоги оголошення та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель
Так, додатком № 3 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі- Оголошення), передбачено вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, серед яких зокрема і надання копії медичних довідок водіїв на право керування транспортними засобами.
Пунктом 1.3. Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України від 31.01.2013р. № 65/80, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22.02.2013р. № 308/22840, встановлено, що водії, які виконують роботи з перевезення пасажирів та вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на рік.
Згідно п.3.4. Оголошення, доставка здійснюється дрібними партіями та розфасована у картонній та/або у пластмасові ящики два рази на тиждень, щотижня (вівторок, четвер) безпосередньо на адресу Замовника впродовж дії договору спеціалізованим транспортом та за рахунок Постачальника. Тому, для забезпечення дотримання порядку доставки замовленого товару у вимогах до кваліфікації учасників, які встановлені Замовником передбачена необхідність надання медичних довідок водіїв на право керування транспортними засобами.
Крім цього, з метою підтвердження спроможності учасника поставити товар, що є предметом закупівлі, інформація щодо надання копії медичної довідки на право керування транспортними засобами була включена до вимог кваліфікації учасників. Замовник хоче бути впевненим, що особи, які будуть залучені до перевезення молока, придатні до керування транспортними засобами по медичним показанням.
Відповідно законодавства, що регулює правові та соціальні основи дорожнього руху, медичний огляд проводиться з метою визначення здатності водіїв до безпечного керування транспортними засобами, за результатами проходження якого видається медична довідка на право керування транспортним засобом.
Слід зазначити, що п. 3 Наказу визначено, що пропозиція учасника - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає для участі у закупівлі відповідно до вимог, визначених замовником. При цьому, в додатку № 3 до Оголошення зазначено, що у разі відсутності зазначених документів на час проведення Аукціону, замовник залишає за собою право відхилення пропозиції учасника.
З підстав вищенаведеного вказана вимога не задоволена.
відповідальна особа за здійснення закупівель _______Л Закревська 14.02.2020 р.
Статус вимоги:
Відхилено