-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015:71340000-3- Комплексні інженерні послуги (Проведення державної інвентаризації земель у Запорізькій області)
Завершена
4 347 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 500.00 UAH
мін. крок: 0% або 500.00 UAH
Період оскарження:
29.01.2020 15:00 - 27.02.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні дії замовника
Номер:
55d278fc76aa4d62b94ff26b731323d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-29-002974-b.b3
Назва:
Скарга на неправомірні дії замовника
Скарга:
Головним управлінням Держгеокадастру у Запорізькій області (надалі - Замовник) 29.01.2020 було оголошено закупівлю Відкриті торги з публікацією англійською мовою в системі Ргоzzoro за номером в ЦБД 03e382b26adc4f23934d7e67747c291d, предмет закупівлі: «код ДК 021:2015:71340000-3- Комплексні інженерні послуги (Проведення державної інвентаризації земель у Запорізькій області)
За результатами перекваліфікації Учасників, тендерну пропозицію ТОВ «ЛЕНД.КОМ» було відхиллено з наступних підстав:
Тендерною документацією у п.п. 2.5. розділу 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» вимагалось, що учасник повинен надати: «Документи (наприклад: трудова книжка та наказ про прийняття на роботу, або трудова угода), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, вказаними у довідці 2.1 цього розділу ТД». Учасником у складі тендерної пропозиції надано наказ про прийняття на роботу та окремі сторінки трудових книжок (лише заповнені сторінки). Слід зауважити, що тендерною документацію не передбачено часткове подання документа. Виходячи з вищенаведеного, слід вважати, що документ надано не в повному обсязі, тобто частково, що суперечить умовам тендерної документації.
ТОВ «ЛЕНД.КОМ» не погоджується з даним рішенням Замовника та вважає його таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та положення Тендерної документації (надалі - ТД) (Додаток 2) з наступних підстав:
Вимоги тендерної документації: п. 2.5. Документи (наприклад: трудова книжка та наказ про прийняття на роботу, або трудова угода), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, вказаними у довідці 2.1 цього розділу ТД.
Таким чином тендерна документація не містить вимоги про надання учасником пустих сторінок трудової книжки.
У тендерній пропозиції (надалі – ТП) ТОВ «ЛЕНД.КОМ» надано: Довідку яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю вих.№171 від 12 лютого 2020р.(Додаток 3) із зазначенням наступних працівників : Листоферов А.А.; Підборський Є.Ю.; Бистров О.В.; Сидоренко М.Ю.; Вовк Я.П.; Бакал С.В.; Соболевська Н.М.; Медведський Д.В.; Ігнатенко І.А.; Ясан В.К.; Перехрест Д.В.
Відповідно на вимогу п. 2.5 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ» надано трудові книжки на всіх працівників, що зазначені в довідці Вих. №171 від 12 лютого 2020р.(Додаток 4)
Твердження Замовника, щодо надання ТОВ «ЛЕНД.КОМ» не повного обсягу трудових книжок є помилковим, оскільки :
Положеннями тендерної документації передбачено, що трудові книжки надаються для підтвердження в учасника трудових відносин із працівниками, також Замовник сам підтверджує, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ» надано лише заповнені сторінки трудових книжок, тобто ті, що підтверджують трудові відносини працівників та ТОВ «ЛЕНД.КОМ» .
Таким чином із вище наведеного вбачається не відповідність рішення Замовника та вимог ТД, оскільки згідно вимог ТД, скановані сторінки трудових книжок необхідні для підтвердження трудових відносин учасника та працівників, в такому випадку не зрозумілим є те які саме відомості можливо підтвердити пустими сторінками трудових книжок.
Згідно п. 2.4 Наказу Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29.07.93р. « Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників» :
« Усі записи в трудовій книжці про прийняття на роботу, переведення на іншу постійну роботу або звільнення, а також про нагороди та заохочення вносяться власником або уповноваженим ним органом після видання наказу (розпорядження), але не пізніше тижневого строку, а в разі звільнення - у день звільнення і повинні точно відповідати тексту наказу (розпорядження).
Таким чином трудові книжки подані у ТП ТОВ «ЛЕНД.КОМ» заповненні відповідно до законодавчо визначених правил та дають можливість Замовнику переконатися, що працівник дійсно перебуває на тій чи іншій посаді у штаті ТОВ «ЛЕНД.КОМ», що в свою чергу підтверджує наявність трудових відносин між працівниками та ТОВ «ЛЕНД.КОМ»
Виходячи із вищезазначеного ТОВ «ЛЕНД.КОМ» було повністю виконано вимоги ТД, відповідно керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» :
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ»
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.pdf 20.03.2020 16:53
- Скарга до АМКУ.pdf 20.03.2020 16:53
- рішення від 24.03.2020 № 5554.pdf 24.03.2020 20:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.04.2020 № 6818.pdf 10.04.2020 14:38
- рішення від 09.04.2020 № 6818.pdf 14.04.2020 19:49
- UA-2020-01-29-002974-b.PDF 31.03.2020 15:31
- Протокол ТК від 21.04.2020 №10.PDF 21.04.2020 12:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.03.2020 16:53
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.03.2020 22:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.04.2020 19:49
Дата виконання рішення Замовником:
21.04.2020 12:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ВИРІШИЛИ: Виконати постанову Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо закупівлі: UA-2020-01-29-002974-b, а саме: скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЛЕНД.КОМ" та проголосувати за допуск до участі в електронному аукціоні тендерної пропозиції учасника.
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Вимога на неправомірну дискваліфікацію ТОВ «ЛЕНД.КОМ»
Номер:
36b8c210e8f8462d8f119c06bcbae613
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-29-002974-b.a2
Назва:
Вимога на неправомірну дискваліфікацію ТОВ «ЛЕНД.КОМ»
Вимога:
Звертаємо увагу Замовника, що підстави відхилення пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ» є неправомірними оскільки:
Згідно інформації оприлюдненої у процедурі UA-P-2020-01-29-007666-b Замовник зазначає, що:
Тендерною документацією у п.п. 2.5. розділу 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» вимагалось, що учасник повинен надати: «Документи (наприклад: трудова книжка та наказ про прийняття на роботу, або трудова угода), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, вказаними у довідці 2.1 цього розділу ТД». Учасником у складі тендерної пропозиції надано наказ про прийняття на роботу та окремі сторінки трудових книжок (лише заповнені сторінки). Слід зауважити, що тендерною документацію не передбачено часткове подання документа. Виходячи з вищенаведеного, слід вважати, що документ надано не в повному обсязі, тобто частково, що суперечить умовам тендерної документації.
Вимоги тендерної документації: п. 2.5. Документи (наприклад: трудова книжка та наказ про прийняття на роботу, або трудова угода), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, вказаними у довідці 2.1 цього розділу ТД.
Таким чином тендерна документація не містить вимоги про надання учасником пустих сторінок трудової книжки.
У тендерній пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ» надано: Довідку яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю вих.№171 від 12 лютого 2020р. із зазначенням наступних працівників : Листоферов А.А.; Підборський Є.Ю.; Бистров О.В.; Сидоренко М.Ю.; Вовк Я.П.; Бакал С.В.; Соболевська Н.М.; Медведський Д.В.; Ігнатенко І.А.; Ясан В.К.; Перехрест Д.В.
Відповідно на вимогу п. 2.5 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ» надано трудові книжки на всіх працівників, що зазначені в довідці Вих. №171 від 12 лютого 2020р.
Твердження Замовника, щодо надання ТОВ «ЛЕНД.КОМ» не повного обсягу трудових книжок є помилковим, оскільки :
Положеннями тендерної документації передбачено, що трудові книжки надаються для підтвердження в учасника трудових відносин із працівниками, також Замовник підтверджує що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ» надано лише заповнені сторінки трудових книжок, тобто ті, що підтверджують трудові відносини працівників та учасників.
Таким чином із вище наведеного вбачається не відповідність рішення Замовника та вимог тендерної документації, оскільки згідно вимог тендерної документації, обсяг трудових книжок необхідний для підтвердження трудових відносин учасника та працівників, в такому випадку не зрозумілим є те які саме відомості можливо підтвердити пустими сторінками трудових книжок.
Згідно п. 2.4 Наказу Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29.07.93р. « Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників» :
« Усі записи в трудовій книжці про прийняття на роботу, переведення на іншу постійну роботу або звільнення, а також про нагороди та заохочення вносяться власником або уповноваженим ним органом після видання наказу (розпорядження), але не пізніше тижневого строку, а в разі звільнення - у день звільнення і повинні точно відповідати тексту наказу (розпорядження).
Таким чином трудові книжки подані у ТП ТОВ «ЛЕНД.КОМ» заповненні відповідно до законодавчо визначених правил та дають можливість Замовнику переконатися, що працівник дійсно перебуває на тій чи іншій посаді у штаті ТОВ «ЛЕНД.КОМ», що і вимагалося тендерною документацією.
В зв’язку з вищезазначеним, просимо задовільнити дану вимогу та скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «ЛЕНД.КОМ»
Пов'язані документи:
Замовник
- SCAN0009.PDF 20.03.2020 15:14
Дата подачі:
17.03.2020 17:51
Вирішення:
«У відповідь на Вимогу, щодо оскарження результатів прекваліфікації на неправомірну дискваліфікацію ТОВ «ЛЕНД.КОМ» в процедурі закупівлі Відкриті торги за предметом закупівлі «код ДК 021:2015:71340000-3- Комплексні інженерні послуги (Проведення державної інвентаризації земель у Запорізькій області)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-29-002974-b) повідомляє наступне:
Учасником у складі тендерної пропозиції (на виконання вимог п.п. 2.5. розділу 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції») надано наказ про прийняття на роботу та окремі сторінки трудових книжок (лише заповнені сторінки).
Тендерною документацією в абз. 9 п.15 розділу 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що «У випадку, якщо розміщені (завантажені) учасником в Системі документи ТП сформовані не відповідно до вимог ТД, або такі документи ТП мають неякісне, та/або неповне, та/або нечітке, та/або частково скановане зображення замовник може прийняти рішення про відхилення ТП такого учасника.». Також слід зазначити, що тендерна документація не містить окремих вимог щодо подання витягу з трудової книжки або окремих сторінок трудової книжки. Натомість, вимоги тендерної документації передбачають надання саме трудової книжки (згідно п.п. 2.5. розділу 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»).
Документ (Закон України «Про інформацію») — матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі.
Трудова́ кни́жка — документ, що підтверджує трудову діяльність і слугує для встановлення загального стажу, безперервного і спеціального стажу. Має вигляд паперової книги зазвичай в синій обкладинці.
Витяг з документу ― це засвідчена копія частини тексту службового документа.
Аналогічні визначення містяться і у Національному стандарті України «Діловодство й архівна справа. Терміни та визначення понять» ДСТУ 2732:2004, затвердженому наказом Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 травня 2004 р. № 97 (далі ― ДСТУ 2732:2004).
Таким чином, учасником не виконано вимоги абз. 9 п.15 розділу 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та твердження учасника про неправомірність відхилення тендерної пропозиції є необґрунтованим та хибним.»
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Надання відомостей згідно ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
8eaf4083e84b4343b93d9ffc55e5af50
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-29-002974-b.a1
Назва:
Надання відомостей згідно ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
П.5. Технічного завдання по предмету закупівлі: код ДК 021:2015:71340000-3- Комплексні інженерні послуги (Проведення державної інвентаризації земель у Запорізькій області) (далі –«послуги») суперечить вимогам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII.
З метою вірного розрахунку вартості послуг інвентаризації земель у Запорізькій області просимо Вас надати перелік земельних ділянок, які потребують інвентаризації, із зазначенням їх площі і приналежності до населених пунктів, або дані відповідно кадастрового землевпорядкування з дотриманням норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII шляхом внесення змін до Технічного завдання.
Пов'язані документи:
Замовник
- ПТК2 №2 від 05.02.2020.PDF 05.02.2020 17:43
Дата подачі:
03.02.2020 15:49
Вирішення:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Разом з тим, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, замовник самостійно визначає в тендерній документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Додатком № 2 до тендерної документації затверджена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, умовами якої визначено, що державній інвентаризації земель у Запорізькій області підлягають виключно несформовані земельні ділянки державної власності та земельні ділянки державної власності, відомості про які відсутні у Державному земельному кадастрі, загальною площею 25800 га.
Відповідно до пункту 5 Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476, об’єктами проведення інвентаризації земель є території адміністративно-територіальних одиниць або їх частини.
При цьому, додаток № 2 до тендерної документації містить порядок визначення обсягів інвентаризації несформованих земельних ділянок державної власності та земельних ділянок земель державної власності, відомості про які відсутні у Державному земельному кадастрі.
Рекомендуємо учасникам врахувати вказану інформацію під час підготовки своїх пропозицій на участь в торгах.
Зважаючи на наведене, Замовник не бачить підстав для внесення змін до тендерної документації в частині порушеного питання.
Статус вимоги:
Відхилено