• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

послуги з фізичної охорони об’єктів, централізованого спостереження за сигналами від приладів тривожної сигналізації та реагування з виїздом тривожної групи

Завершена

416 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 29.01.2020 13:39 - 09.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Порушення Законодавства України

Номер: 1a0444c8970448cb9160204f72047390
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-29-002222-b.b1
Назва: Порушення Законодавства України
Вимога:
Згідно п. 2 ст. 6 ЗУ «Про охоронну діяльність» (22.02.2012) передбачено перелік окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями, визначаються в порядку, що встановлює Кабінет Міністрів України. Постановою КМУ від 21.11.2018 № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної власності та сфери державного регулювання, що підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» затверджено категорії таких об’єктів, до списку якого входять музейні заклади, в яких зберігаються музейні предмети державної частини Музейного фонду України, внесені до Державного реєстру національного культурного надбання (п. 10). Управління культури Сумської обласної державної адміністрації (лист від 23.10.2019 № 19/1856) підтверджує, що Комунальний заклад Сумської обласної ради Сумський обласний художній музей ім. Никанора Онацького є об’єктом державної власності та сфери державного регулювання, що підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, в яких зберігаються музейні предмети державної частини Музейного фонду України згідно ПКМУ № 975. Виходячи з вищевикладеного - укладання договорів з недержавними охоронними підприємствами, які мають ліцензію на здійснення охоронної діяльності, в даному випадку суперечать ЗУ «Про охоронну діяльність», що в свою чергу ведуть до порушення Законодавства України.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р., № 922-VIII (далі – Закон), передбачає здійснення закупівель за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій запобігання корупційним діям і зловживанням, та може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. Відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Тому, тендерним комітетом було прийнято рішення здійснювати закупівлю за процедурою – відкриті торги. Відповідно до пункту другого частини другої статті 18 Закону, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, вирішуються виключно органом оскарження.
Статус вимоги: Задоволено