• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Проведення державної інвентаризації земель у Хмельницькій області

Завершена

4 802 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 011.25 UAH
Період оскарження: 29.01.2020 11:33 - 27.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога до Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону ДП «Центр державного земельного кадастру» та ДП «Українське державне аерогеодезичне підприємство»

Номер: f6a0daab053e4e978e2dbcf967c0b475
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-29-001287-b.a1
Назва: Вимога до Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону ДП «Центр державного земельного кадастру» та ДП «Українське державне аерогеодезичне підприємство»
Вимога:
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників Замовником було прийнято рішення про допущення до подальшого аукціону як таких що відповідають умовам ТД за оголошенням UA-2020-01-29-001287-b учасників: ДП «Центр державного земельного кадастру» та ДП «Українське державне аерогеодезичне підприємство». Аналізуючи документи, які подано учасниками закупівлі, виявлено не відповідність ДП «Центр державного земельного кадастру» та ДП «Українське державне аерогеодезичне підприємство» вимогам п.7 ч.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника;», а саме встановлено факт, того що ДП «Центр державного земельного кадастру», ДП «Українське державне аерогеодезичне підприємство» та ДП «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» є пов’язаними особами у розумінні абз. 2 п. 16 ч. 1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі». Зазначені підприємства, як суб’єкти господарювання, мають одного і того ж Засновника - Держгеокадастр, який здійснює спільний контроль над ними (уповноважений орган управління). Відповідно до п.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника утому числі якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. Також звертаємо Вашу увагу на ступний факт, що ДП «Центр державного земельного кадастру», ДП «Українське державне аерогеодезичне підприємство» та ДП «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» у розумінні п.16 ч.1 чт.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» також є пов’язаними особами з уповноваженою особою Замовника. Згідно додатку 1 до Постанови Кабінету міністрів України «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру» від 14 січня 2015 р. № 5, Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області визначено як територіальний орган Держгеокадастру, відповідно який перебуває під контролем Держгеокадастру як і вищезазначені підприємства, що прямо свідчить про їх перебування під спільним контролем. Допущення ДП «Центр державного земельного кадастру» та ДП «Українське державне аерогеодезичне підприємство» до участі в аукціоні є прямим порушенням вимог п.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника задовільнити дану вимогу та скасувати рішення про допущення до аукціону ДП «Центр державного земельного кадастру» та ДП «Українське державне аерогеодезичне підприємство».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога задоволена. Рішення про допущення до аукціону ДП «Центр державного земельного кадастру» та ДП «Українське державне аерогеодезичне підприємство» скасовані.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога до Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону ДП «Центр державного земельного кадастру» та ДП «Українське державне аерогеодезичне підприємство»

Номер: c47cc474c24249fdb95ce69847777386
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-29-001287-b.a2
Назва: Вимога до Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону ДП «Центр державного земельного кадастру» та ДП «Українське державне аерогеодезичне підприємство»
Вимога:
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників Замовником було прийнято рішення про допущення до подальшого аукціону як таких що відповідають умовам ТД за оголошенням UA-2020-01-29-001287-b учасників: ДП «Центр державного земельного кадастру» та ДП «Українське державне аерогеодезичне підприємство». Аналізуючи документи, які подано учасниками закупівлі, виявлено не відповідність ДП «Центр державного земельного кадастру» та ДП «Українське державне аерогеодезичне підприємство» вимогам п.7 ч.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника;», а саме встановлено факт, того що ДП «Центр державного земельного кадастру», ДП «Українське державне аерогеодезичне підприємство» та ДП «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» є пов’язаними особами у розумінні абз. 2 п. 16 ч. 1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі». Зазначені підприємства, як суб’єкти господарювання, мають одного і того ж Засновника - Держгеокадастр, який здійснює спільний контроль над ними (уповноважений орган управління). Відповідно до п.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника утому числі якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. Також звертаємо Вашу увагу на ступний факт, що ДП «Центр державного земельного кадастру», ДП «Українське державне аерогеодезичне підприємство» та ДП «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» у розумінні п.16 ч.1 чт.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» також є пов’язаними особами з уповноваженою особою Замовника. Згідно додатку 1 до Постанови Кабінету міністрів України «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру» від 14 січня 2015 р. № 5, Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області визначено як територіальний орган Держгеокадастру, відповідно який перебуває під контролем Держгеокадастру як і вищезазначені підприємства, що прямо свідчить про їх перебування під спільним контролем. Допущення ДП «Центр державного земельного кадастру» та ДП «Українське державне аерогеодезичне підприємство» до участі в аукціоні є прямим порушенням вимог п.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника задовільнити дану вимогу та скасувати рішення про допущення до аукціону ДП «Центр державного земельного кадастру» та ДП «Українське державне аерогеодезичне підприємство».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога задоволена. Рішення про допущення до аукціону ДП «Центр державного земельного кадастру» та ДП «Українське державне аерогеодезичне підприємство» скасовані.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо порушення законодавства та необ’єктивної оцінки тендерних пропозицій

Номер: 81fbf9bf1b7d4829b981f39e7fc63a8b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-29-001287-b.a4
Назва: Скарга щодо порушення законодавства та необ’єктивної оцінки тендерних пропозицій
Скарга:
Детально в скарзі
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.04.2020 17:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.04.2020 21:56
Дата виконання рішення Замовником: 28.04.2020 15:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: Повідомляємо, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7489-р/пк-пз від 17.04.2020р. виконане в повному обсязі, а саме: скасоване рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" та рішення про допущення тендерних пропозицій "ТОВ "ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС" та ДП "Українське державне аерогеодезичне підприємство" до аукціону за процедурою закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-29-001287-b
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ", Королевич Ольга +380504118080 unexconsalting@gmail.com http://www.primayzes.kiev.ua/
Скарга
Відхилено

щодо неправомірного допущення до аукціону тендерні пропозиції ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС; ТОВ РЕНЕСАНС-ГРУП; ДП Центр державного земельного кадастру; ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР"; ДП Українське державне аерогеодезичне підприємство.

Номер: 032dfa54b3824f5a8c8f78419a15155e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-29-001287-b.b3
Назва: щодо неправомірного допущення до аукціону тендерні пропозиції ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС; ТОВ РЕНЕСАНС-ГРУП; ДП Центр державного земельного кадастру; ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР"; ДП Українське державне аерогеодезичне підприємство.
Скарга:
Головним управлінням Держгеокадастру у Хмельницькій області. (надалі - Замовник) 29.01.2020 було оголошено закупівлю Відкриті торги з публікацією англійською мовою в системі Ргоzzoro за номером в ЦБД ee911bf6a68e4de292bebd461e6d6d7e, предмет закупівлі: «код ДК 021:2015: 71350000-6 — «Науково – технічні послуги в галузі інженерії» (Проведення державної інвентаризації земель у Хмельницькій області) (далі – «послуги»). За результатами прекваліфікації, тендерні пропозиції ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС; ТОВ РЕНЕСАНС-ГРУП; ДП Центр державного земельного кадастру; ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР"; ДП Українське державне аерогеодезичне підприємство, було допущено до аукціону, проте дане рішення Замовника є не правомірним порушує права та інтереси ТОВ «ЛЕНД.КОМ» з наступних підстав: 1. Щодо неправомірного допущення ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС» Перше: Згідно вимог ТД: п. 2 Розділу « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Строк дії забезпечення ТП повинен чітко відповідати строку дії ТП (відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України строк дії ТП розраховується з наступного дня після розкриття ТП Системою). Згідно вимог ТД п. 4 Розділу « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: ТП вважаються дійсними протягом 90 (дев’яноста) днів з дати розкриття ТП. Згідно ч. 1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» : у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Згідно вимог ТД п. 1 Розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» та інформації розміщеною на електронному майданчику : Кінцевий строк подання ТП: Дата: 02.03.2020 року. Час: 12 годин 00 хвилин. Таким чином розкриття тендерних пропозицій згідно інформації на електронному майданчику відбулося 02.03.2020. Відповідно ТП ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС» діє з дати розкриття, а саме з 02.03.2020. У складі ТП ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС»: Надано Банківську гарантію (надалі – БГ) №71.00.017366 від 28.02.2020 відповідно до положень даної БГ вона набуває чинності з «03» березня 2020 року та діє по «01» червня 2020 рік включно.(Додаток 3) Таким чином на момент розкриття ТП, БГ надана ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС» була не чинною, окрім цього враховуючи положення ТД, а саме: строк дії забезпечення ТП повинен чітко відповідати строку дії ТП та враховуючи, що строк дії ТП 90 (дев’яноста) днів з дати розкриття ТП, а день розкриття є 02.03.2020 р. – БГ не відповідає вимога ТД та на момент розкриття була не чинною! Друге: Згідно вимог ТД: п.п 2.1 п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: необхідно надати довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю.: № Посада за основним місцем роботи, або посада, на яку буде залучено працівника для виконання договору Прізвище, ім’я, по - батькові Ступінь освіти Напрям підготовки (спеціальність) Спеціалізація по диплому Кваліфікація по диплому 1 2 3 4 5 6 7 У складі ТП ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС»: Надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіт для виконання договору №295 від 27.02.2020 (Додаток 4) , проте інформація передбачена Формою довідки, а саме графою 6 «Спеціалізація по диплому» не заповнена ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС», при цьому у складі ТП відсутні будь які пояснення щодо відсутності інформації та порушення форми Замовника. Таким чином згідно вищезазначеного ТП ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС»: не відповідає умова ТД та порушує її вимоги , відповідно підлягає відхиленню. 2. Щодо неправомірного допущення ДП Центр державного земельного кадастру Згідно вимог ТД: Необхідно надати інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, згідно з переліком, наведеним у пункті 5 цього розділу ТД; Відповідно до ст 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. Відповідно до п. 16 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що пов’язана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі. Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Відповідно до інформації що міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань засновником ДП «Центр державного земельного кадастру» є Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (надалі – ДГК), та відповідно володіє 100% - ками статутного капіталу Відповідно до ст.1 постанови Кабінету міністрів України «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру» від 14 січня 2015 р. № 5 ( надалі – Постанова) визначено: «Утворити як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру за переліком згідно з додатком 1. Згідно додатку 1 до Постанови, Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, визначено як територіальний орган Держгеокадастру, відповідно який перебуває під контролем, Держгеокадастру як і ДП Центр державного земельного кадастру, що прямо свідчить про їх перебування під спільним контролем. Таким чином, ДП Центр державного земельного кадастру та Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області є пов’язаними особами відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», що відповідно до п. 7 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язує Замовника відхилити дану ТП. 3. Щодо неправомірного допущення ТОВ РЕНЕСАНС ГРУП: Перше: Згідно вимог ТД: п.п 2.1 п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: необхідно надати довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю.: № Посада за основним місцем роботи, або посада, на яку буде залучено працівника для виконання договору Прізвище, ім’я, по - батькові Ступінь освіти Напрям підготовки (спеціальність) Спеціалізація по диплому Кваліфікація по диплому 1 2 3 4 5 6 7 У складі ТП ТОВ РЕНЕСАНС ГРУП: Надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіт для виконання договору №106 від 26.02.2020 (Додаток 5) , проте інформація передбачена Формою довідки, а саме графою 6 «Спеціалізація по диплому» заповнена частково при цьому у складі ТП відсутні будь які пояснення щодо відсутності інформації та порушення форми Замовника. Таким чином згідно вищезазначеного ТП ТОВ РЕНЕСАНС ГРУП не відповідає умова ТД та порушує її вимоги , відповідно підлягає відхиленню. Друге: Згідно вимоги ТД : п.п 1.3 пункту 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що учасник повинен надати документи (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або договір оренди, та/або договір лізингу, та/або накладна на поставку, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання обладнання, та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці, згідно пункту 1.1 цього розділу ТД. У складі ТП ТОВ РЕНЕСАНС ГРУП: надано Довідку про матеріально технічну базу Вих. 142 від 27.02.2020, (Додаток 6) відповідно п.6 та п. 7 передбачена інформація про наявність у ТОВ РЕНЕСАНС ГРУП Віхи з відбивачем TRIMBLE та Рулетки металевої довжиною 20 м. Leisa Проте у складі ТП не надано документів які підтверджують наявність в учасника зазначеного обладнання, що суперечить вимозі ТД! Трете: Згідно вимоги ТД : у пункті 2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що строк дії забезпечення ТП повинен чітко відповідати строку дії ТП (відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України строк дії ТП розраховується з наступного дня після розкриття ТП Системою). Відповідно до пункту 4 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТП вважаються дійсними протягом 90 (дев’яноста) днів з дати розкриття ТП. У складі ТП ТОВ РЕНЕСАНС ГРУП: надано Банківську гарантію №G7149/20 (надалі – БГ) (Додаток 7) відповідно до положень БГ строк її дії визначено з 02.03 2020 р. по 31 липня 2020 р. включно. що складає 152 календарні дні, враховуючи, що вимога ТД встановлювала чітку відповідність строку дії тендерної пропозиції, що складає 90 днів, БГ ТОВ РЕНЕСАНС ГРУП надана з порушеннями вимог ТД Таким чином, враховуючи допущені порушення, ТП ТОВ РЕНЕСАНС ГРУП не відповідає умовам ТД та підлягає відхиленню! 4. Щодо неправомірного допущення ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР" Згідно вимоги ТД : у пункті 2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що строк дії забезпечення ТП повинен чітко відповідати строку дії ТП (відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України строк дії ТП розраховується з наступного дня після розкриття ТП Системою). Відповідно до пункту 4 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТП вважаються дійсними протягом 90 (дев’яноста) днів з дати розкриття ТП. У складі ТП ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР": надано Банківську гарантію №618-20/ТІ від 28.02.2020 (надалі – БГ) (Додаток 8) відповідно до положень БГ строк її дії визначено з дати видачі тобто з 28.08.2020. по 06.07. 2020 р. включно. Відповідно до положень ТД строк дії ТП розраховується з наступного дня після розкриття ТП Системою, а саме з 03.03.2020 по 06.07.2020 року, що складає 125 календарні дні, враховуючи, що вимога ТД встановлювала чітку відповідність строку дії тендерної пропозиції, що складає 90 днів, БГ ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР" надана з порушеннями вимог ТД ! 5.Щодо неправомірного допущення ДП Українське державне аерогеодезичне підприємство Перше: Згідно вимоги ТД п.4 пп.1.1 необхідно надати довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою» У складі ТП ДП Українське державне аерогеодезичне підприємство : відсутнє будь яке підтвердження, щодо відповідності матеріально технічної бази ДП Українське державне аерогеодезичне підприємство розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою» Тобто ДП Українське державне аерогеодезичне підприємство не виконало вимогу встановлену ТД. Друге: Згідно вимог ТД: Необхідно надати інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, згідно з переліком, наведеним у пункті 5 цього розділу ТД; Відповідно до ст 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. Відповідно до п. 16 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що пов’язана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі. Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Відповідно до інформації що міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань засновником ДП Українське державне аерогеодезичне підприємство є Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (надалі – ДГК), та відповідно володіє 100% - ками статутного капіталу Відповідно до ст.1 постанови Кабінету міністрів України «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру» від 14 січня 2015 р. № 5 ( надалі – Постанова) визначено: «Утворити як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру за переліком згідно з додатком 1. Згідно додатку 1 до Постанови, Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, визначено як територіальний орган Держгеокадастру, відповідно який перебуває під контролем, Держгеокадастру як і ДП Українське державне аерогеодезичне підприємство, що прямо свідчить про їх перебування під спільним контролем. Таким чином, ДП Українське державне аерогеодезичне підприємство та Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області є пов’язаними особами відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», що відповідно до п. 7 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язує Замовника відхилити дану ТП. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС.» 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ РЕНЕСАНС-ГРУП. 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ДП «Центр державного земельного кадастру» 5. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР" 6. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ДП Українське державне аерогеодезичне підприємство 7. Зобов’язати замовника відмінити процедуру закупівлі UA-2020-01-29-001287-b у порядку ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.04.2020 16:37
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 23.04.2020 22:41
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Папіж Сергій Валерійович +380445015597 office@landcom.kiev.ua