Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – менеджер-начальник відділу забезпечення виробництва філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Штепсель з кабелем високовольтний – 165 шт., Розетка високовольтна - 100 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Завершена
2 533 854.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 338.00 UAH
Дата прийняття скарги до розгляду:14.05.2020 15:07
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:18.05.2020 16:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:09.06.2020 19:39
Дата виконання рішення Замовником:12.06.2020 09:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:1) Рішенням №11005-р/пк-пз від 03.06.2020 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, філію «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», зобовязано скасувати рішення про визначення ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" переможцем процедури закупівлі.
2) відповідно рішення №11005-р/пк-пз від 03.06.2020 пропозиція учасника ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
«Скаржник зазначає, що згідно з підпунктом 3.2 пункту 3 додатку 1 Документації для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється вітчизняна та імпортна продукція - документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Натомість, ТОВ "НВП "СЕАЛ" у складі своєї Пропозиції надало міжнародний сертифікат ІSО 9001:2015 SІС.МS.040.1809001.980 від 16.08.2019, в якому чітко визначено сфери акредитації про виробництво: - Виробництво локомотивів залізничних і рухомого складу; - Виробництво інших меблів; - Виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій; - Виробництво металевих дверей і вікон; - Механічного оброблення металевих виробів; - Виробництво інших готових металевих виробів. Оскільки предметом закупівлі є саме електричне обладнання, навіть само ТОВ "НВП "СЕАЛ" зазначає у своїй скарзі (вих.21/03 від 21.03.2020) про те, що високовольтне обладнання є електричним обладнанням, то і орган сертифікації у переліку акредитованих сфер виробництва, зазначених в наданому сертифікаті ІSО 9001:2015 SІС.МS.040.1809001.980 від 16.08.2019 мав би вказувати "виробництво електричного обладнання або високовольтного з’єднання" чи іншу аналогічну сферу, проте вказана сфера акредитації у наданому учасником сертифікаті - відсутня. Зважаючи на викладені вище обставини, Пропозиція ТОВ "НВП "СЕАЛ" не відповідає умовам Документації та мала б бути відхилена Замовником. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 додатку 1 Документації для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється вітчизняна та імпортна продукція – документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Якщо оцінка відповідності продукції проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до статті 45 Закону України від 15.01.2015 "Про технічні регламенти та оцінку відповідності". Відповідно до пункту 1.4.1 розділу 1 Документації предметом закупівлі є 34630000 -2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (високовольтне обладнання). У складі Пропозиції Переможця міститься форма "тендерна пропозиція" (файл "Цінова пропозиція 564.pdf"), відповідно до якої учасник пропонує до постачання штепсель з кабелем високовольтний ВС-А-Ш095/4,25- 4000/330 та розетку високовольтну ВС-А-0- Р095-4000/330, виробник - ТОВ "НВП "СЕАЛ", Україна. У складі Пропозиції Переможця міститься сертифікат ІSО 9001:2015 "Системи менеджменту якості. Вимоги" від 16.08.2019 № SІС.МS.040.1809001.980 (стор. 18 файл "Техническая часть 564.pdf"), відповідно до якого орган сертифікації "РосУкрСерт" підтверджує, що система менеджменту якості ТОВ "НВП "СЕАЛ" стосовно - виробництва локомотивів залізничних і рухомого складу; 8 - виробництва інших меблів; - виробництва будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій; - виробництва металевих дверей і вікон; - механічного оброблення металевих виробів; - виробництва інших готових металевих виробів, відповідає вимогам міжнародного стандарту ІSО 9001:2015 "Системи менеджменту якості. Вимоги". Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутній документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти саме запропоновану до постачання продукцію учасником. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам Документації в цій частині.».
1) скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" переможцем процедури закупівлі.
2) Пропозицію учасника ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" відхилити на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Дата прийняття скарги до розгляду:21.03.2020 17:11
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:25.03.2020 20:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:13.04.2020 21:25
Дата виконання рішення Замовником:05.05.2020 17:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:Рішенням № 6703-р/пк-пз від 08.04.2020 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язано філію «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "КМГ ТРЕЙД" переможцем процедури закупівлі.
Враховуючи рішення № 6703-р/пк-пз від 08.04.2020 пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" відповідає умовам замовника, умовам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі».
1) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" та рішення про
визначення товариства з обмеженою відповідальністю "КМГ ТРЕЙД" переможцем процедури закупівлі
визнати переможцем процедури закупівлі та надіслати повідомлення про намір укласти договір ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ"
сума 2 456 400,00 грн.;
Автор:ТОВ "НВП "СЕАЛ", Розумчука Олександр +380958177300 sealstar@ukr.net
resolved
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:3c6637130586482483dd506978950571
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-01-29-000564-b.c1
Назва:Вимога
Вимога:
Наше підприємство є вітчизняним виробником Міжвагонних високовольтних з’єднаннь та має намір взяти участь у даному тендері, проте не має змоги з наступних причин.
У тендерній документації процедури закупівель UA-2020-01-29-000564-b, а саме: п.1.1. Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі вказано слідуюче: «На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає:
1.1.1. сертифікат відповідності (оформленого згідно ДСТУ 3498-96) та/або сертифікат відповідності виданий органом сертифікації з відповідної галузі акредитації
Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.».
Даний пункт є дискримінуючим, оскільки приймати участь в тендері може тільки виробник, який має діючий сертифікат відповідності на продукцію, а інші потенційні учасники не мають змоги своєчасно отримати сертифікат відповідності, оскільки термін видачі даного документу органом сертифікації складає від 30 до 45 днів в залежності від проведення іспитів.
Єдиним виробником, який має діючий сертифікат відповідності на комплекти міжвагонних високовольтних з’єднань, є ТОВ «СВП «Квазар».
Просимо дати відповідь, яким чином якість продукції, яку виробник підтверджує декларацією про відповідність, відрізняється від якості продуції, підтвердженої сертифікатом відповідності виробника.
В аналогічній процедурі закупівлі, яка відбувалась минулого року (UA-2019-03-21-001838-a), даний пункт 1 був викладений наступним чином: «…Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 або сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, відповідно вимог ДСТУ 3498-96. Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.»
З метою виключення дискримінуючих факторів, розширення числа потенційних учасників процедури закупівлі, що в свою чергу дасть змогу замовнику провести закупівлю за більш низькими цінами, просимо внести в Тендерну документацію зміни та викласти п.1 в одній з наступних редакцій:
Редакція №1:
«На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає:
1.1.1. Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 або сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, відповідно вимог ДСТУ 3498-96.
Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.»
Редакція №2: «На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає:
1.1.1. сертифікат відповідності (оформленого згідно ДСТУ 3498-96) та/або сертифікат відповідності виданий органом сертифікації з відповідної галузі акредитації
Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:07.02.2020 16:51
Вирішення:Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Відповідно до ст.11 Закону України «Про залізничний транспорт» рухомий склад, обладнання та інші технічні засоби, які постачаються залізничному транспорту, повинні відповідати вимогам безпеки руху, схоронності вантажів, охорони праці, екологічної безпеки і мати відповідний сертифікат.
АТ «Укрзалізниця» є членом Ради щодо залізничного транспорту держав-учасниць СНД. Відповідно до Переліку залізничної продукції, яка підлягає обов’язковому підтвердженню відповідності, затвердженому на 46 засіданні Ради щодо залізничного транспорту 17-19 травня 2007р. (в редакції від 18-19 травня 2017р.), Високовольтне обладнання входить до переліку складових частин залізничного рухомого складу, які підлягають підтвердженню відповідності на підставі доказів, отриманих за участі органу по сертифікації та(або) акредитованої випробувальної лабораторії.
Частиною 3 ст.24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачено залучення органу з оцінки відповідності до здійснення добровільної оцінки відповідності.
На вище зазначених підставах та відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником правомірно встановлено вимогу підтвердження відповідності продукції шляхом застосування добровільної оцінки відповідності у вигляді сертифікату відповідності.
До ТД будуть внесені зміни щодо можливості подання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа учасника про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції, та з документальним підтвердженням органу оцінки відповідності про розпочату процедуру оцінки відповідності.
При цьому наголошуємо, що постачання продукції можливе лише за умови наявності сертифікату відповідності. Умовами договору передбачений строк поставки продукції не більше 20 календарних днів з дати надання рознарядки. У випадку відсутності сертифікату відповідності або порушення строку постачання до постачальника будуть застосовані штрафні санкції, зокрема, стягнення забезпечення виконання договору.
Дякуємо за звернення!