-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Спеціальні аварійно-рятувальні машини середнього типу (САРМ-С)
Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року затвердженої Постановою Кабінету міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 435 (зі змінами). КПКВК 3107020 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм. Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд)
Завершена
98 863 945.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 494 319.73 UAH
мін. крок: 0.5% або 494 319.73 UAH
Період оскарження:
28.01.2020 18:58 - 25.02.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо зміни строків поставки товару
Номер:
d0d709bbb36a476e93981bd1b6af0f4c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-28-003351-b.b2
Назва:
Щодо зміни строків поставки товару
Вимога:
Ознайомившись із тендерною документацією відкритих торгів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Спеціальні аварійно-рятувальні машини важкого типу (САРМ-С) (UA-2020-01-28-003351-b), вважаємо, що тендерна документація потребує внесення змін в частині строку поставки товару (предмету закупівлі) з наступних підстав.
Тендер - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі) (абз.28 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п'яти днів з дня їх затвердження (ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Ст. 16-17, 22 Закону регламентують чіткий перелік вимог до тендерної документації замовника та вказання на те, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа.
Згідно вимог Розділу І. Загальні положення п. 4.4. Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) тендерної документації вбачається, що поставити Спеціальні аварійно-рятувальні машини середнього типу (САРМ-С) в кількості 17 одиниць необхідно в строк до 01.08.2020 року.
Учасник вважає дану умову дискримінаційною, оскільки даний термін поставки є таким, дотриматися та виконати якого вчасно є неможливим.
Відповідно до тендерної документації учасник повинен подати свою тендерну пропозицію до 00:00 - 29.02.2020 р., дата аукціону призначена в 15:09 - 06.04.2020 року.
Підписати договір з переможцем орієнтовно потрібно до 30.04.2020 року, і це в тому випадку, якщо будь-яким із учасників не буде здійснюватись оскарження процедури закупівлі, вчасно підпишеться договір про закупівлю тощо.
Тобто на виконання самого договору в переможця залишається лише три місяці, що не можливо вчасно виконати як поставку самого базового шасі автомобіля, так і виконати роботи з установлення (монтажу) такого складного обладнання.
Термін поставки імпортних комплектуючих складає від 3 до 5 місяців, термін поставки не серійного шасі, а шасі зі здвоєною кабіною, чотирьохдверною становить від 4 до 6 місяців.
Відповідно будь-який учасник, який в майбутньому може стати переможцем закупівлі, зможе розпочати процес закупівлі комплектуючих, імпорту шасі, спеціального обладнання, виконання робіт із виготовлення тільки після підписання (оферти та акцепту) відповідного договору про закупівлю.
З урахуванням наявного досвіду з поставки аналогічного товару САРМ-С, згідно проведеного тендеру UA-2019-07-11-003025-b, після підписання договору, сторонам довелося продовжувати термін поставки товару додатково на 3,5 місяці.
Враховуючи вищезазначене, просимо внести зміни до п. 4.4. Розділу І. Загальні положення (строк поставки товарів, послуг, виконання робіт) тендерної документації, та змінити строк поставки товару на строк: до 16.12.2020 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2020 16:35
Вирішення:
Відповідно до умов тендерної документації строк поставки товару: до 01.08.2020 р.
Стаття 36 Закону визначає виключні випадки коли можуть бути змінені істотні умови Договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ
Номер:
7b4ce464bacd40d4968aee7b3f64caac
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-28-003351-b.a1
Назва:
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ
Вимога:
Замовником – ДЕРЖАВНИМ АГЕНТСТВОМ ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ було оголошено про закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Спеціальні аварійно-рятувальні машини середнього типу (САРМ-С) UA-2020-01-28-003351-b. Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
- В Додатку 4, а саме в п. 5.1. проекту договору про закупівлю товарів, непрозорою являється умова про попередню оплату. Така редакція вказаного пункту може створити дискримінацію серед учасників. Розмір попередньої оплати, на розсуд Замовника можливо буде встановлено, в залежності від того хто саме стане переможцем процедури закупівлі. Просимо зазначати розмір попередньої оплати, для запобігання корупційним діям і зловживанням.
В іншому випадку, залишаємо за собою право на оскарження рішення тендерного комітету в АМКУ відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ.docx 18.02.2020 10:39
- UA-2020-01-28-003351-b.a1.docx 19.02.2020 15:47
Дата подачі:
18.02.2020 10:39
Вирішення:
Частиною третьою Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, в тому числі проєкт Договору, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Статус вимоги:
Відхилено