-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція (Лот №1: Лікарські засоби різні для лікування міастенії: (Калімін (pyridostigmine bromide)); Лот №2: Лікарські засоби різні для лікування епілепсії: (Карбамазепін (сarbamazepine), ламотрин (lamotrigine), топіромакс (тopiramate), леветірацетам (levetiracetam)).
Завершена
121 555.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 447.03 UAH
мін. крок: 0.4% або 447.03 UAH
Період оскарження:
28.01.2020 15:50 - 08.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
112abca8ef8c42f0a7b4afa381a604c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-28-002072-b.c2
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Відповідно до Протоколів № 21/2020 від 19.02.2020 р. та № 22/2020 від 19.02.2020 р. засідання членів тендерного комітету Замовника - Комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» Дніпровської міської ради» щодо розгляду тендерних пропозицій на закупівлю фармацевтичної продукції за оголошенням UA-2020-01-28-002072-b було зазначено, що пропозиція по лоту № 1 та лоту № 2 ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕНТА. ЛТД», яка є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, не відповідає умовам тендерної документації, а саме у зв’язку з тим, що:
1. учасником було подано по одній пропозиції на кожен лот;
2. не завірено належним чином копію Витягу з реєстру платників ПДВ;
3. не надано за встановленою формою Інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації.
Оскільки відповідно до Законодавства закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, то вважаємо рішення Замовника про відхилення ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» не правомірним і суперечачим принципам економії та неупередженості.
З цього приводу вважаємо за необхідне зазначити наступне:
1. Відповідно до п. 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) - визначена Замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено Наказом № 454 (далі –Порядок). Згідно з пунктом 1 Розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Керуючись даним документом Замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі.
У випадку, якщо Замовником здійснюється закупівля за лотами, тендерна пропозиція подається учасником процедури закупівлі через електронну систему щодо кожного окремого лота. Для цього в електронній системі впроваджено можливість подання пропозицій за кожним лотом окремо, незалежно від того, чи прийматиме учасник участь у одразу у всіх лотах чи лише тільки в одному або декількох обраних. Крім того, відповідно до частини першої статті 25 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель та шляхом застосування електронного аукціону по кожному лоту окремо.
Отже, виходячи зі змісту статей 22, 25 та 28 Закону, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється щодо кожного лота окремо. А отже, договір про закупівлю укладається за результатами процедури закупівлі із переможцем за кожним лотом окремо.
З метою однозначного тлумачення правил здійснення закупівель за лотами Міністерством економічного розвитку і торгівлі України було доведено Лист № 3304-06/26774-06 від 02.08.2017 «Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами)».
До того ж, в Додатку № 5 (Проект договору) тендерної документації було чітко зазначено «По кожному Лоту окремий договір!!!», а отже ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» було подано пропозицію по кожному лоту окремо, що не суперечить нормам чинного законодавства.
2. З приводу надання витягу з Реєстру платників ПДВ наголошуємо на тому, що в тендерній документації Замовника для Учасника взагалі не було висунуто вимог щодо надання вказаного документу. Так, сторінка 14 Тендерної документації «Інші документи, які повинен надати Учасник – переможець» містить вимогу надання документів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, лише для учасника-переможця торгів, в тому числі п.2) Копія* Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія* витягу з реєстру платників ПДВ, (якщо Учасник є платником ПДВ), або копія* свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку, або копія* витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).
Оскільки ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» не отримувало повідомлення про намір укласти договір, то було позбавлене права надати належним чином завірену копію Витягу з реєстру платників ПДВ.
Згідно частини четвертої статті 16 Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. А отже і присутність зайвих документів у учасника, які не вимагались тендерною документацією, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Крім того, тендерною документацію Замовника не встановлено заборони надання будь-яких додаткових документів, то ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» було надано файл із сканованим оригіналом Витягу з реєстру платників ПДВ, що не суперечить нормам чинного законодавства. До того ж, оригінал документу унеможливлює здійснення напису «Згідно з оригіналом».
3. Згідно частини другої статті 16 Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відтак, в Додатку 1 Тендерної документації Замовника визначено перелік документів, що має надати Учасник в складі тендерної пропозиції, тому числі наступної інформації:
Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Подається за формою:
Посада П.І.Б. Досвід роботи на вказаній посаді, років
На виконання вимог, ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» було надано файл «11. Інформаційна довідка про наявність працівників», котрий містив в собі за підписом уповноваженої особи Учасника загальну інформацію про працівників (з метою більш розширеного ознайомлення Замовника про наявність працівників Учасника), в т.ч. таблицю за формою:
№
з/п Найменування посади працівника П.І.Б. Досвід роботи
на вказаній посаді, років
Оскільки Законом не встановлено обов’язку надання підтверджуючих кваліфікаційні характеристики документів за чітко встановленими формами, ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» було надано Замовнику затребувану інформацію і навіть більше.
Тобто, Учасником в повній мірі виконано вимоги статті 16 Закону. В той же час, ані чинним законодавством України, ані на жодним пунктом тендерної документації Замовника не встановлено заборони щодо надання більш уточнюючої інформації щодо цього кваліфікаційного критерію.
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» та визнання переможцем наступного учасника, пропозиція якого є дорожчою, трактуватиметься як намір неефективної розтрати бюджетних коштів.
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО визнати ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» переможцем закупівлі, як такого, пропозиція якого є відповідною вимогам та найбільш економічно вигідною.
В протилежному випадку, нами буде направлено скаргу до Антимонопольного комітету та відповідні повідомлення до інших Центральних органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері державного фінансового контролю, у тому числі до Рахункової палати та Державної аудиторської служби України, з відповідним відгуком щодо закупівлі на моніторинговому порталі dozorro.org.
Пов'язані документи:
Учасник
- Днепр,лік.шв.мед.допом. по UA-2020-01-28-002072-b.pdf 22.02.2020 21:53
Дата подачі:
22.02.2020 21:53
Вирішення:
Відповідно до Протоколів № 21/2020 від 19.02.2020 р. та № 22/2020 від 19.02.2020 р. засідання членів тендерного комітету Замовника - Комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» Дніпровської міської ради» щодо розгляду тендерних пропозицій на закупівлю фармацевтичної продукції за оголошенням UA-2020-01-28-002072-b було зазначено, що пропозиція по лоту № 1 та лоту № 2 ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕНТА. ЛТД» не відповідає умовам тендерної документації, а саме у зв’язку з тим, що:
1. учасником було подано по одній пропозиції на кожен лот;
2. не завірено належним чином копію Витягу з реєстру платників ПДВ;
3. не надано за встановленою формою Інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації.
Не погодившись з цим ТОВ "ВЕНТА.ЛТД" подало зазначену вище вимогу про усунення порушення.
Ознайомившись із змістом цієї вимоги повідомляємо наступне:
Щодо п.2 щодо надання належним чином завірених копій, тендерна документація містить вимоги щодо завірення копій відповідно до вимог зазначених у ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлювання документів». Так, 5.27 цього ДСТУ передбачає, що відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії і проставляють нижче реквізиту 23.
Частина 1 ст. 23 Закону України «Про стандартизацію» встановлює, що національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються безпосередньо чи шляхом посилання на них в інших документах.
Оскільки тендерна документація містить посилання на застосування ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлювання документів», то всі документи, що надаються учасником, як і копії документів, повинні бути оформлені, зокрема, завіренні відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлювання документів».
Щодо п. 3 не надано за встановленою формою Інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації.
Дійсно форма подання інформації Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлена. При цьому, форма подання інформації визначена тендерною документацією. Звертаємо увагу на п. 30 ч.1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі», який передбачає, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
За п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
З огляду на це вбачається, що надана пропозиція учасником тендерної процедури повинна відповідати формальним вимогам встановленим тендерною документацією.
З урахуванням викладеного вважаємо, що відхилення пропозиції ТОВ "ВЕНТА.ЛТД" здійснено у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
92d1a60a04e441b2a9c1f5567c5f03f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-28-002072-b.c1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Відповідно до Протоколів № 21/2020 від 19.02.2020 р. та № 22/2020 від 19.02.2020 р. засідання членів тендерного комітету Замовника - Комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» Дніпровської міської ради» щодо розгляду тендерних пропозицій на закупівлю фармацевтичної продукції за оголошенням UA-2020-01-28-002072-b було зазначено, що пропозиція по лоту № 1 та лоту № 2 ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕНТА. ЛТД», яка є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, не відповідає умовам тендерної документації, а саме у зв’язку з тим, що:
1. учасником було подано по одній пропозиції на кожен лот;
2. не завірено належним чином копію Витягу з реєстру платників ПДВ;
3. не надано за встановленою формою Інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації.
Оскільки відповідно до Законодавства закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, то вважаємо рішення Замовника про відхилення ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» не правомірним і суперечачим принципам економії та неупередженості.
З цього приводу вважаємо за необхідне зазначити наступне:
1. Відповідно до п. 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) - визначена Замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено Наказом № 454 (далі –Порядок). Згідно з пунктом 1 Розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Керуючись даним документом Замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі.
У випадку, якщо Замовником здійснюється закупівля за лотами, тендерна пропозиція подається учасником процедури закупівлі через електронну систему щодо кожного окремого лота. Для цього в електронній системі впроваджено можливість подання пропозицій за кожним лотом окремо, незалежно від того, чи прийматиме учасник участь у одразу у всіх лотах чи лише тільки в одному або декількох обраних. Крім того, відповідно до частини першої статті 25 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель та шляхом застосування електронного аукціону по кожному лоту окремо.
Отже, виходячи зі змісту статей 22, 25 та 28 Закону, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється щодо кожного лота окремо. А отже, договір про закупівлю укладається за результатами процедури закупівлі із переможцем за кожним лотом окремо.
З метою однозначного тлумачення правил здійснення закупівель за лотами Міністерством економічного розвитку і торгівлі України було доведено Лист № 3304-06/26774-06 від 02.08.2017 «Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами)».
До того ж, в Додатку № 5 (Проект договору) тендерної документації було чітко зазначено «По кожному Лоту окремий договір!!!», а отже ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» було подано пропозицію по кожному лоту окремо, що не суперечить нормам чинного законодавства.
2. З приводу надання витягу з Реєстру платників ПДВ наголошуємо на тому, що в тендерній документації Замовника для Учасника взагалі не було висунуто вимог щодо надання вказаного документу. Так, сторінка 14 Тендерної документації «Інші документи, які повинен надати Учасник – переможець» містить вимогу надання документів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, лише для учасника-переможця торгів, в тому числі п.2) Копія* Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія* витягу з реєстру платників ПДВ, (якщо Учасник є платником ПДВ), або копія* свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку, або копія* витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).
Оскільки ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» не отримувало повідомлення про намір укласти договір, то було позбавлене права надати належним чином завірену копію Витягу з реєстру платників ПДВ.
Згідно частини четвертої статті 16 Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. А отже і присутність зайвих документів у учасника, які не вимагались тендерною документацією, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Крім того, тендерною документацію Замовника не встановлено заборони надання будь-яких додаткових документів, то ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» було надано файл із сканованим оригіналом Витягу з реєстру платників ПДВ, що не суперечить нормам чинного законодавства. До того ж, оригінал документу унеможливлює здійснення напису «Згідно з оригіналом».
3. Згідно частини другої статті 16 Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відтак, в Додатку 1 Тендерної документації Замовника визначено перелік документів, що має надати Учасник в складі тендерної пропозиції, тому числі наступної інформації:
Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Подається за формою:
Посада П.І.Б. Досвід роботи на вказаній посаді, років
На виконання вимог, ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» було надано файл «11. Інформаційна довідка про наявність працівників», котрий містив в собі за підписом уповноваженої особи Учасника загальну інформацію про працівників (з метою більш розширеного ознайомлення Замовника про наявність працівників Учасника), в т.ч. таблицю за формою:
№
з/п Найменування посади працівника П.І.Б. Досвід роботи
на вказаній посаді, років
Оскільки Законом не встановлено обов’язку надання підтверджуючих кваліфікаційні характеристики документів за чітко встановленими формами, ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» було надано Замовнику затребувану інформацію і навіть більше.
Тобто, Учасником в повній мірі виконано вимоги статті 16 Закону. В той же час, ані чинним законодавством України, ані на жодним пунктом тендерної документації Замовника не встановлено заборони щодо надання більш уточнюючої інформації щодо цього кваліфікаційного критерію.
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» та визнання переможцем наступного учасника, пропозиція якого є дорожчою, трактуватиметься як намір неефективної розтрати бюджетних коштів.
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО визнати ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» переможцем закупівлі, як такого, пропозиція якого є відповідною вимогам та найбільш економічно вигідною.
В протилежному випадку, нами буде направлено скаргу до Антимонопольного комітету та відповідні повідомлення до інших Центральних органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері державного фінансового контролю, у тому числі до Рахункової палати та Державної аудиторської служби України, з відповідним відгуком щодо закупівлі на моніторинговому порталі dozorro.org.
Пов'язані документи:
Учасник
- Днепр,лік.шв.мед.допом. по UA-2020-01-28-002072-b.pdf 22.02.2020 21:53
Дата подачі:
22.02.2020 21:53
Вирішення:
Відповідно до Протоколів № 21/2020 від 19.02.2020 р. та № 22/2020 від 19.02.2020 р. засідання членів тендерного комітету Замовника - Комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» Дніпровської міської ради» щодо розгляду тендерних пропозицій на закупівлю фармацевтичної продукції за оголошенням UA-2020-01-28-002072-b було зазначено, що пропозиція по лоту № 1 та лоту № 2 ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕНТА. ЛТД» не відповідає умовам тендерної документації, а саме у зв’язку з тим, що:
1. учасником було подано по одній пропозиції на кожен лот;
2. не завірено належним чином копію Витягу з реєстру платників ПДВ;
3. не надано за встановленою формою Інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації.
Не погодившись з цим ТОВ "ВЕНТА.ЛТД" подало зазначену вище вимогу про усунення порушення.
Ознайомившись із змістом цієї вимоги повідомляємо наступне:
Щодо п.2 щодо надання належним чином завірених копій, тендерна документація містить вимоги щодо завірення копій відповідно до вимог зазначених у ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлювання документів». Так, 5.27 цього ДСТУ передбачає, що відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії і проставляють нижче реквізиту 23.
Частина 1 ст. 23 Закону України «Про стандартизацію» встановлює, що національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються безпосередньо чи шляхом посилання на них в інших документах.
Оскільки тендерна документація містить посилання на застосування ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлювання документів», то всі документи, що надаються учасником, як і копії документів, повинні бути оформлені, зокрема, завіренні відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлювання документів».
Щодо п. 3 не надано за встановленою формою Інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації.
Дійсно форма подання інформації Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлена. При цьому, форма подання інформації визначена тендерною документацією. Звертаємо увагу на п. 30 ч.1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі», який передбачає, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
За п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
З огляду на це вбачається, що надана пропозиція учасником тендерної процедури повинна відповідати формальним вимогам встановленим тендерною документацією.
З урахуванням викладеного вважаємо, що відхилення пропозиції ТОВ "ВЕНТА.ЛТД" здійснено у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Відхилено