-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Ноутбуки
Додаткові кошти
Завершена
199 990.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
28.01.2020 15:37 - 31.01.2020 15:42
Вимога
Залишено без розгляду
Можливість постачання аналогічного товару
Номер:
d7ca1f2cb0304c3283314197ad2c0626
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-28-001916-b.a3
Назва:
Можливість постачання аналогічного товару
Вимога:
Шановний Замовнику. Доводимо до Вашого відома що компанія HP може випускати однакові моделі ноутбуків однієї серії (наприклад серії 250 G7) але з різними арикулами (партномерами), скажімо одна й та саме модель, випущена на різних заводах компанії HP може мати різний артикул (партномер). Ми хочемо запропонувати Вам ноутбуки HP 250 G7 (6EC69EA) що є аналогами ноутбуків HP 250 G7 (6MQ42ES), які вимагаються Вами, за конкурентною ціною. Характеристики ноутбуків HP 250 G7 (6EC69EA) можна переглянути за посиланням www8.hp.com/ua/ru/laptops/product-details/product-specifications/27090418 .
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
В зв’язку з цим просимо додати в тендерну документацію можливість постачання ноутбуків HP 250 G7 (6EC69EA).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.01.2020 12:17
Вимога
Залишено без розгляду
Надмірна вимога постачання товару транспортом постачальника
Номер:
2dc24abf6f614bb79e68c510d8f15127
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-28-001916-b.a2
Назва:
Надмірна вимога постачання товару транспортом постачальника
Вимога:
Шановний Замовнику. В тендерній документації Ви вимагаєте щоб товар постачався транспортом постачальника. Цим Ви обмежуєте кількість учасників та добросовісну конкуренцію. Ми наприклад можемо здійснити постачання товару за допомогою перевізника Нова Пошта.
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
В зв’язку з цим просимо виключити вимогу постачання товару транспортом постачальника з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.01.2020 11:46
Вимога
Залишено без розгляду
Надмірна вимога документації, яка є у відкритому доступі
Номер:
61b86f7478234867a9615ad8d67404a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-28-001916-b.a1
Назва:
Надмірна вимога документації, яка є у відкритому доступі
Вимога:
Шановний Замовнику. В тендерній документації Ви вимагаєте авторизаційний лист про наявність в м. Суми авторизованих сервісних центрів, які мають сертифікат виробника (авторизаційний лист) для гарантійного обслуговування обладнання (з вказанням адреси сервісного центру). Інформація про сервісні центри компанії HP є у відкритому доступі і міститься на офіційному сайті HP за посиланням https://www8.hp.com/ua/ru/support/partners.html . З цього посилання видно що авторизованим сервісним центром HP є компанія ORSI, перейшовши за посиланням service.erc.ua/?id=1_15 можна побачити що у компанії ORSI є партнери по гарантійному сервісному обслуговуванню техніки HP в місті Суми з назвами компаній, адресами та телефонами.
Допорогові закупівлі покликані мінімізувати вимоги до учасників закупівлі. Відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Серед принципів закупівель, зокрема, є принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням.
В зв’язку з цим просимо виключити вимогу надання авторизаційного листа про наявність в м. Суми авторизованих сервісних центрів з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.01.2020 11:35