-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Гіпохлорит натрію «марка А»
Єдиний закупівельний словник CPV за ДК 021:2015 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію «марка А»). Кількість: 20,0 тонн. Умови оплати: Попередня оплата не передбачена; Оплата здійснюється протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів з дати отримання товару. Джерело фінансування закупівлі: «Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)».
Завершена
240 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 400.00 UAH
Період оскарження:
28.01.2020 15:40 - 10.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога скасувати рішення Замовника
Номер:
f6d0eebfe81c45ad8963def60d361a36
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-28-001251-c.a2
Назва:
Вимога скасувати рішення Замовника
Вимога:
Вимога скасувати рішення Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 28.02.2020 07:54
Дата подачі:
28.02.2020 07:54
Вирішення:
Станом на 08-00, 25.02.2020 р, учасником ТОВ Дезсистема, не було розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель «Prozorro», необхідні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених ч. 2, ст. 17 ЗУ від 25.12.2015 р № 922-VІIІ «Про публічні закупівлі»; та додатку № 2 ТД ДП «Смоли» від 28.01.2020 р, а саме «Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на кінцевий строк подання тендерної пропозиції. **», а саме, згідно оголошення UA-2020-01-28-001251-c, кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 10-00 за Київським часом 14.02.2020 р. Учасник торгів - ТОВ Дезсистема, надало довідку за № 20261 від 19.02.2020 р, станом на 19.02.2020 р, яка не відповідає заявленим Замовником умовам тендерної документації. Згідно тендерної документації від 28.01.2020 р. (Увага !!! Всі документи тендерної пропозиції подаються в сканованому-електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих паперових оригіналів або сканованих паперових копій документів (за підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою). Подання учасниками торгів електронних довідок, документів до тендерної пропозиції з електронним підписом, та з електронною печаткою – непередбачено). Учасник - ТОВ Дезсистема, згідно ст. 23, ЗУ від 25.12.2015 р № 922-VІIІ «Про публічні закупівлі», не оскаржував дану вимогу тендерної документації, а значить був згоден з нею. Учасник - ТОВ Дезсистема, надало довідку за № 20261 від 19.02.2020 р, станом на 19.02.2020 р, яка не відповідає заявленим Замовником умовам тендерної документації від 28.01.2020 р, а саме, на довідке яку розмістив учасник торгів відсутній підпис ручкою (кольоровим чорнилом) відповідальних осіб ДФС, та на довідке відсутня печать (кольоровим чорнилом) ДФС яка видала дану довідку. ТОВ «Дезсистема» зазначає, що як Переможець процедури закупівлі надав всі документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 цього Закону, які вимагались тендерною документацією у встановлений Замовником термін. Але таке ствердження не відповідає дійсності. У тендерній документації Замовник вимагає надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом ДФС, що діє станом на кінцевий строк подання тендерної пропозиції. Таким чином, вищевказана довідка обов’язково повинна відповідати встановленому Замовником терміну дії і тільки у разі дотримання цієї умови може бути прийнята останнім як поданий належним чином, у відповідності до вимог тендерної документації документ на підтвердження відсутності підстав, передбачених ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Оскільки ТОВ «Дезсистема» була подана довідка про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) станом на 19.02.2020 року, то довідка подана з порушенням умов тендерної документації у цій частині, а значить переможець торгів не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 ЗУ від 25.12.2015 р № 922-VІIІ «Про публічні закупівлі». Стосовно ствердження ТОВ «Дезсистема» про те, що надання електронної довідки про відсутність заборгованості ніяким чином не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність є взагалі незрозумілим, оскільки дотримання умов тендерної документації Замовника є обов’язковим для всіх учасників процедури закупівлі у незалежності від їх технічного потенціалу. Таким чином, вимога Замовника про надання переможцем закупівлі «Оригіналу або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом ДФС, що діє станом на кінцевий строк подання тендерної пропозиції, а саме до 10-00 за Київським часом 14.02.2020 р, є абсолютно правомірним і обґрунтованим. Тендерний комітет ДП «Смоли» спільно вирішил, дану вимогу - відхилити.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога скасувати рішення Замовника
Номер:
9067c1a6cdd146878266529aaf5f5b41
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-28-001251-c.a1
Назва:
Вимога скасувати рішення Замовника
Вимога:
Вимога скасувати рішення Замовника
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.02.2020 07:45
Опис причини скасування:
помилка
Дата скасування:
28.02.2020 07:55