-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Ноутбуки
Завершена
540 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Період оскарження:
28.01.2020 14:03 - 09.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Повторна вимога
Номер:
127ff5a2cde14bdca6f8828ae5ad8733
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-28-000897-c.c4
Назва:
Повторна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємося до вас з повторною вимогою про відміну рішення Тендерного комітету від 24.02.2020 року про дискваліфікацію та відхилення Тендерної пропозиції ТОВ "Лідер Че" у зв'язку з відсутністю реальних причин для дискваліфікації. Повний текст вимоги, а також додаток до вимоги знаходяться у прикріплених файлах. У разі незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися до відповідних контролюючих органів, у тому числі Антимонопольного комітету України задля відновлення своїх порушених прав.
Пов'язані документи:
Учасник
- Повторна вимога.pdf 25.02.2020 16:05
- Відповідь.pdf 26.02.2020 11:57
Дата подачі:
25.02.2020 16:05
Вирішення:
Шановний Учасник! Відповідь на Вашу вимогу у прикріпленому файлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
4ec1307ff07b4afc8c916db9d6943991
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-28-000897-c.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо Відмінити рішення Тендерного комітету від 24.02.2020 року про дискваліфікацію та відхилення Тендерної пропозиції ТОВ "Лідер Че" у зв'язку з відсутністю реальних причин для дискваліфікації.
Повний текст вимоги, а також додаток до вимоги знаходяться у прикріплених файлах.
У разі незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися до відповідних контролюючих органів, у тому числі Антимонопольного комітету України задля відновлення своїх порушених прав.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 24.02.2020 18:09
- Додаток до вимоги.pdf 24.02.2020 18:09
- Відповідь на вимогу.pdf 25.02.2020 11:50
Дата подачі:
24.02.2020 18:09
Вирішення:
Відповідь на Вашу вимогу знаходиться у прикріпленому файлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
1e43756f881345809208d9f019355c6a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-28-000897-c.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо відмінити рішення про визнання Переможцем торгів ФОП Білоуса Андрія Володимировича та визнати його Тендерну пропозицію такою, що не відповідає умовам Тендерної документації.
Повний текст вимоги у прикріпленому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 19.02.2020 15:29
Дата подачі:
19.02.2020 15:29
Вирішення:
Доброго дня. Ваша вимога розглянута. Тендерним комітетом було прийнято рішення відмінити ФОП Білоус А.В. про визнання його переможцем. З повагою ,тендерний комітет.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
1
Номер:
b021b8cb40564bfba357585c7704861b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-28-000897-c.a1
Назва:
1
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в додатку № 1 до тендерної документації, а саме: надання авторизаційного листа. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Відповідно до Статті 3 Закону, принципи здійснення закупівель. Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Крім цього, така вимога демонструє ознаки змови між Замовником та певним учасником, що призводе до корупції. Зазначена вимога, являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. відповідно до п.4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII.
Відповідно до розділу 4., ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (ДК 021:2015, код 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 31.01.2020 13:36
Дата подачі:
29.01.2020 22:48
Вирішення:
Дивитесь нашу відповідь по закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено