• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Контейнери для збору твердих побутових відходів

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 28.01.2020 11:16 - 08.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Відхилення пропозиція Учасника ТОВ "РЕНТОК ГРУП" та скасування закупівлі у зв'язку з порушенням чинного законодавства з питань публічних закупівель

Номер: 72cdb821ab4a44928a8de6a4fef0292e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-28-001612-a.c2
Назва: Відхилення пропозиція Учасника ТОВ "РЕНТОК ГРУП" та скасування закупівлі у зв'язку з порушенням чинного законодавства з питань публічних закупівель
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що у ЗУ «Про публічні закупівлі» ст. 3. зазначені принципи здійснення закупівель. - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». У ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону. Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, під час оцінки перспектив оскарження необхідно виходити з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди. Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (РІШЕННЯ ДОДАЄТЬСЯ), доводимо до Вашого відома, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників (на аркуші 8 зазначена інформація про те, що Замовник не зміг довести наявність двох або більше виробників продукції, згідно технічній специфікації) та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Замовником КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728 встановлено характеристики предмета закупівлі, яким відповідає продукція одного виробника, та немає можливості для учасників запропонувати еквівалент продукції. КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728 встановив у тендерній документації занадто деталізованих додаткових та необґрунтованих законодавством вимог, що призводить до дискримінації та обмеження кола потенційних учасників процедур закупівель. Замовник КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728 закупівлі «Контейнери для збору твердих побутових відходів», UA-2020-01-28-001612-a , всупереч діючому законодавству, включив до вимог тендерної документації дискримінаційні, суб’єктивні та штучні обмеження, які настільки очевидні, що дозволяють стверджувати, що вже на етапі формування тендерної документації має місце змова між Замовником тендеру та одним із учасників процедури ТОВ "РЕНТОК ГРУП", під якого були виписані умови тендерної документації, які є дискримінаційними по відношенню до інших учасників в тому числі й до ТОВ «ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ», що дозволили дискваліфікувати наше підприємство. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своєму листі від 07.02.2017 р. № 3302-06/3812-06 підтверджує той факт, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі»). Вимагає скасувати закупівлю згідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Основним законодавчим актом, який встановлює вимоги до тендерної документації, регламентує порядок оскарження умов тендерної документації є Закон України «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. У своїй вимозі від 25 лютого 2020 року Ви, вже після оцінки тендерних пропозицій учасників та визначення переможця, стверджуєте про дискримінаційні умови тендерної документації. Проте, Ви у встановленому Законом порядку не оскаржили дискримінаційні, на Вашу думку, умови тендерної документації. Ваша пропозиція була відхилена не лише у зв’язку із її невідповідністю технічним вимогам до предмета закупівлі. При цьому, Ви не оскаржуєте незаконність відхилення Вашої пропозиції. Також Ваша вимога не містить посилання на невідповідність тендерної пропозиції учасника, якого визначено переможцем, умовам тендерної документації. Ваша суб’єктивна думка не може бути підставою відхилення тендерної пропозиції, яка формально відповідає всім умовам тендерної документації. Додатково інформуємо Вас про те, що вимога про усунення аналогічних, на думку Скаржника дискримінаційних умов тендерної документації, вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Згідно рішення Колегії від 09.12.2019 № №18180-р/пк-пз у задоволенні скарги відмовлено в повному обсязі. Відповідно до статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. На сьогоднішній день, уповноваженим органом з питань публічних закупівель не виявлено порушень законодавства з питань публічних закупівель у даній процедурі закупівлі, отже Ваша вимога про відміну торгів задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА щодо усунення Замовником (Комунальним автотранспортним підприємством 1728) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-01-28-001612-a

Номер: 2d5e68c241ae4553afa7128427d55c46
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-28-001612-a.b1
Назва: ВИМОГА щодо усунення Замовником (Комунальним автотранспортним підприємством 1728) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-01-28-001612-a
Вимога:
Вимагаємо: 1. З метою уникнення порушень норм чинного законодавства внести зміни до тендерної документації, а саме до Додатку № 4 та Додатку № 5. 2. Встановити технічні вимоги згідно стандартів EN 840-3, EN 840-2 та ДСТУ 8476:2015. 3. Внести зміни до Додатку № 4 на підставі пунктів: 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16 даної вимоги. 4. Внести зміни до Додатку № 4 та Додатку № 5, а саме внести зміни щодо строку поставки товару, та встановити, реальний строк необхідний для поставки предмету закупівлі. Додатки: 1. Копія Рішення АМКУ № 2679-р/пк-пз від 11.03.2019.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимога про усунення, на думку Скаржника дискримінаційних умов тендерної документації, відхилена. Обгрунтквання викладене в супровідних документах
Статус вимоги: Відхилено