-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єкту
Місце надання послуг: вул. Кульчицької О., 2 (навчальний корпус №1), вул. Городоцька, 195 (навчальний корпус №2) Кількість: обсяг надання послуг відповідно до технічних вимог Додатку №2 тендерної документації.
Завершена
662 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 310.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 310.00 UAH
Період оскарження:
28.01.2020 10:53 - 08.02.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Нецінові критерії
Номер:
c61f3a0b49db41a3a26e97eb6d5f6467
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-28-001367-a.a1
Назва:
Нецінові критерії
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до проведення тендеру UA-2020-01-28-001367-a на 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту) Замовником встановлено нецінові критерії: досвід роботи на ринку охоронних послуг – 10 %, досвід роботи по охороні навчальних закладів – 10 % та наявність транспорту реагування – 10 %, які зазначені в оголошенні та в Розділі 5 (п. 5.1) тендерної документації.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Закон «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в абз. 5, ч. 1, ст. 28 надає можливість замовникам застосовувати нецінові критерії при закупівлі послуг і робіт, а також товарів, які носять складний або спеціалізований характер, не мають постійно діючого ринку і повинні враховувати умови оплати, термін виконання, гарантійне обслуговування, витрати на експлуатацію, передачу технологій, підготовку кадрів.
Після врахування ціни пропозиції та ваги нецінового критерію системою буде автоматично вирахувана «приведена ціна» пропозиції (ціна, зазначена учасником у тендерній пропозиції та перерахована з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною замовником у тендерній документації) (п. 19 ст. 1 Закону).
Приведена ціна = Ціна пропозиції / Коефіцієнт корекції (КК) Коефіцієнт корекції розраховується за наступною формулою:
КК = 1 + (F1 + F2 + Fn) / PV , де
КК – коефіцієнт корекції; F1, Fn – значення кожного нецінового критерію, обраного учасником;
PV – вага критерію «Ціна».
Враховуючи положення абз. 5, ч. 1, ст. 28 Закону критерієм оцінки «у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна». Оскільки прямий припис Закону вказує на те, що єдиним показником, який повинен враховуватися при здійсненні закупівлі - ціна, то встановлення додаткових критеріїв оцінки як досвід роботи на ринку охоронних послуг – 10 %, досвід роботи по охороні навчальних закладів – 10 % та наявність транспорту реагування – 10 % - є неправомірним.
Через те, що тендер не несе складний або спеціалізований характер, вимагаємо змінити критерії оцінки вибору переможця на єдиний показник «Ціна - 100%». У разі неприйняття нашої вимоги, що зазначена вище, Учасник змушений буде звернутися до контролюючих органів з метою оскарження ваших вимог.
З повагою!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.01.2020 12:34
Вирішення:
Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» критеріями оцінки є: - у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 08.10.2018 № 3304-04/44053-06 "Замовником можуть встановлюватись і інші критерії оцінки разом із критерієм ціна, у разі якщо закупівля має складний або спеціалізований характер. Віднесення предмету закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер, здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи із специфіки предмета закупівлі. Рекомендуємо замовникам використовувати можливості, передбачені Законом для встановлення крім ціни і інших критеріїв оцінки, у разі закупівлі послуг, які мають складний або спеціалізований характер".
Водночас, Закон не містить визначення поняття «закупівля, яка має складний або спеціалізований характер». Тому, віднесення предмету закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер, здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Беручи до уваги вище вказане та той факт, що якість надання послуг з охорони для навчальних закладів є передумовою комфорту, безпеки та спокою перебування учнів на навчанні та їх відпочинку, а також створення безпечних умов праці для працівників закладу, доцільно додатково застосувати такі критерії оцінки, як: досвід роботи на ринку охоронних послуг, досвід роботи по охороні навчальних закладів, наявність транспорту реагування.
Статус вимоги:
Відхилено