• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

дизельне паливо

джерело фінансування, власні кошти, кошти місцевого бюджету

Торги відмінено

3 234 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 170.00 UAH
Період оскарження: 21.01.2020 17:08 - 25.04.2020 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Нехтування рішенням АМКУ

Номер: 27476ff18c5c44cd9bf92b1b39640db1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-21-003528-a.c4
Назва: Нехтування рішенням АМКУ
Скарга:
Текст та документи додаються
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.04.2020 13:44
Дата прийняття рішення по скарзі: 21.05.2020 20:49
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Коваленко Володимир Миколайович 380673328368 volodymyr.kovalenko@wog.ua
Скарга
Виконана замовником

Дискримінаційні дії з боку Замовника

Номер: efecfb1acade44b595ec1de3f5f72fa0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-21-003528-a.c3
Назва: Дискримінаційні дії з боку Замовника
Скарга:
Текст скарги додається
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.03.2020 15:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.04.2020 21:01
Дата виконання рішення Замовником: 21.04.2020 21:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: Настанови АМКУ виконано
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Коваленко Володимир Миколайович 380673328368 volodymyr.kovalenko@wog.ua
Скарга
Виконана замовником

Дискримінаційні дії з боку Замовника

Номер: e3000d97d9694bebaf26a2b4b6c2cd02
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-21-003528-a.c2
Назва: Дискримінаційні дії з боку Замовника
Скарга:
Документи додаються
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.02.2020 14:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.02.2020 20:45
Дата виконання рішення Замовником: 12.03.2020 17:45
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ від 21.02.2020р. №3399-р/пк-пз виконано
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Коваленко Володимир Миколайович 380673328368 volodymyr.kovalenko@wog.ua
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: 4a63b6c0a2ac4bc294f97ac071ec8caa
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-21-003528-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити з неї дискримінаційні вимоги. У Додатку 5 тендерної вами внесені дискримінаційні вимоги, що підтверджується рішеннями засідань АМКУ по закупівлям UA-2019-11-04-002352-b, UA-2019-09-04-000741-b та UA-2019-09-04-000955-b. Тому вимагаємо видалити пункт 2 Додатку 5 як явно дискримінаційний: Копії документів, які підтверджують право власності на АЗС, або копії договорів оренди АЗС, на яких буде здійснюватись відпуск Товару Замовнику. Також враховуючи вашу діяльність по всіх районах м. Полтави та її найближчих околиць, вимагаємо внести зміни до пункту 6 розділу III^ Автозаправні станції Учасника (АЗС) (у кількості не менше 3 шт.) повинні бути розміщені на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84). Цей пункт виглядає абсурдним з огляду на розміри нашого міста та об’єму баку будь-якого автомобіля. Та явно дискримінаційним з огляду на те, що його може виконати лише ваш багаторічний фаворит на закупівлях ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017", заради підписання договору з яким по закупівлі UA-2016-06-08-000114-b довелося навіть відмінити саму закупівлю після «не вигідного рішення АМКУ» з формулюванням «здійснення закупівель стало неможливим унаслідок непереборної сили», хоча жодних торнадо та цунамі не спостерігалися на території м. Полтави. Враховуючи вище зазначене вимагаємо викласти пункт 6 розділу III^ Автозаправні станції Учасника (АЗС) (у кількості не менше 3 шт.) повинні бути розміщені в різних районах міста.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». Шановний учасник! Вашу вимогу було розглянуто та залишено без задоволення. Якщо виконати Вашу вимогу у розрізі «збільшення відстані від основної виробничо-технічної бази Замовника, які повинні знаходитись на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника» не є для нас, як замовника економічно вигідним. Звертаємо Вашу увагу що при збільшенні відстані розташування АЗС можливого переможця, збільшуються затрати на пальне холостого проїзду, що не є забезпечує економію місцевих бюджетних та комунальних коштів, власником яких є територіальна громада міста. На томість, Ви як учасник у рамках законодавчої бази що регулює ринок ПММ можете заздалегь підготови Ваш пакет матеріалів учасника тендерної закупівлі який буде відповідати вимогам тендерної документації у частині вимог кваліфікаційних критеріїв не змушуючи тендерний комітет замовника внести зміни до тендерної документації під Вашу організацію. Ринок поділяється на безпосередніх виробників та трейдерів –перекупщиків товару, які не завжди себе корректно поводать у частині дотримання договірних зобов’язань. Наше підприємство має сумний досвід у співпраці із учасниками «прокладками - демпінговщиками» (які викуповують певну кількість палива (картками, чи гаманцями)), котрі спочатку вимагають внести зміни до тендерної документації, щоб спростити кваліфікаційні вимоги, а потім занизити ціну, вкласти договір і не виконувати умови договору – ставлячи під загрозу життя кожного мешканця міста Полтави. Аби упередити участь так званих «демпінговщиків» були виписані більш чіткі кваліфікаційні критерії на вимогу статті 16 згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено