• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Номерні знаки для транспортних засобів

Торги відмінено

314 050 239.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 570 251.00 UAH
Період оскарження: 20.01.2020 17:55 - 16.02.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 1eca256b24f0405a8a3fd4338ed4e8b6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-20-005075-c.c6
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Обгрунтування неправомірності Замовника по відхиленню тендерної пропозиції ДП "Завод "Динао-Сілейр"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.04.2020 19:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.05.2020 20:35
Дата виконання рішення Замовником: 13.05.2020 11:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення тендерного комітету Головного сервісного центру МВС від 07.04.2020 № 55 про відхилення тендерної пропозиції ДП «Завод «Динамо-Сілейр», поданої з метою участі у процедурі закупівлі товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки для транспортних засобів)», оголошення про проведення якої оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-20-005075-с. Допустити до автоматичної оцінки тендерну пропозицію ДП «Завод «Динамо-Сілейр».
Задовільнена: Так
Автор: ДП "Завод "Динамо-Сілейр", Гуржій Ольга Василівна +380567209617 gurzhiyolga@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення замовника по відхиленню тендерної пропозиції учасника

Номер: 1a154da4156b460d8e25f93d58e60a26
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-20-005075-c.b5
Назва: Скарга на рішення замовника по відхиленню тендерної пропозиції учасника
Скарга:
Скасування рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.04.2020 11:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.05.2020 20:40
Дата виконання рішення Замовником: 13.05.2020 11:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення тендерного комітету Головного сервісного центру МВС від 07.04.2020 № 55 про відхилення тендерних пропозицій ТОВ «СВІТЛОФОР» та ДП «Завод «Динамо-Сілейр», поданих з метою участі у процедурі закупівлі товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки для транспортних засобів)», оголошення про проведення якої оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-20-005075-с. Допустити до автоматичної оцінки тендерну пропозицію ТОВ «СВІТЛОФОР».
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "СВІТЛОФОР", Сергій Ткаченко +380503230478 svetofor_05@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога про завантаження в систему Prozorro документів, що стали підставою відхилення тендерної пропозиції учасника

Номер: 85d200d74488451398bdae14dcaec071
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-20-005075-c.a4
Назва: Вимога про завантаження в систему Prozorro документів, що стали підставою відхилення тендерної пропозиції учасника
Вимога:
Учасником публічної закупівлі UA-2020-01-20-005075-c ДП «Завод «Динамо-Сілейр» у складі тендерної пропозиції були розміщені Сертифікат відповідності від 17.02.2020 № UA.PN.104.0129-20, виданий ТОВ «Харківський незалежний центр сертифікації, та протокол випробувань знаків номерних транспортних засобів від 14.02.2020 № 2020.03.02.14.06, виданий випробувальною лабораторією ТОВ "АКАДЕМТЕСТ». За результатом розгляду тендерних пропозицій за публічною закупівлею UA-2020-01-20-005075-c Замовником відхилено тендерну пропозицію ДП «Завод «Динамо-Сілейр» з причини невідповідності умовам тендерної документації. В обгрунтування відхилення тендерної пропозиції ДП «Завод «Динамо-Сілейр» Замовник зазначив, що на підставі частини сьомої статті 28 Закону 17 березня 2020 року, Замовник звернувся до Національного агентства з акредитації України за підтвердженням інформації, наданої Учасником. Відповідно до листа Національного агентство з акредитації України від 27.03.2020 № 2-5/4-1120 у випробувальної лабораторії ТОВ «АКАДЕМТЕСТ» (атестат про акредитацію № 201045) відсутня акредитація на здійснення різноманітних випробувань знаків номерних транспортних засобів на відповідність вимогам ДСТУ 4278:2019 та ДСТУ 3650:2019. Ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації На підставі ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» , враховуючи, що інформація наведена в листі Національного агентства з акредитації України від 27.03.2020 № 2-5/4-1120 впливає на права, інтереси ДП «Завод «Динамо-Сілейр» вимагаємо завантажити в системі Prozorro запит Замовника до НААУ стосовно інформації наданої учасником та відповідь НААУ від 27.03.2020 № 2-5/4-1120. Наголошую, що з 18 березня 2020р. на період дії карантину АМКУ введено такі заходи безпеки, зокрема, право на участь сторін в засіданнях Постійно діючою адміністративною колегією з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель реалізується шляхом повного викладення суб’єктом оскарження та/або замовником своєї позиції у письмових поясненнях, які мають бути завантажені в системі Prozorro.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIІI (із змінами) (далі – Закон) у разі якщо Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією в електронній формі через електронну систему закупівель. У повідомлені, опублікованого 07 квітня 2020 року зазначено вичерпну інформацію стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції ДП «Завод «Динамо-Сілейр» умовам тендерної документації. Додаткова інформація у Замовника відсутня. В свою чергу, Закон не передбачає після прийняття рішення Замовником про відхилення тендерної пропозиції Учасника надання йому сканованих копій листів на підставі яких була відхилена його тендерна пропозиція. Відповідно до абзацу третього частини другої статті 18 Закону Учаснику надане право тільки на подання до органу оскарження скарги протягом п’яти днів з дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, що стосуються прийнятих рішень Замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено

Скарга щодо усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації

Номер: 6f8a7af48bff4cd3964c754bab9d5d01
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-20-005075-c.a3
Назва: Скарга щодо усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Скарга:
Необхідність внесення змін в тендерну документацію та приведення її до відповідності згідно діючих нормативів.
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.02.2020 19:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 10.03.2020 19:46
Автор: ТОВ "УКРАВТОТРЕЙД-ГРУПП", Володимир Валентинович Кондратюк +380983106805 ukravto-tr@ukr.net
Вимога
Відхилено

Про встановлення кваліфікаційних критеріїв щодо досвіду виконання аналогічного договору(ів), забезпечувающіх максимальну економію та ефективність, добросовісну конкуренцію серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням

Номер: fa71e8ac52514ccead4189ae396bb359
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-20-005075-c.b2
Назва: Про встановлення кваліфікаційних критеріїв щодо досвіду виконання аналогічного договору(ів), забезпечувающіх максимальну економію та ефективність, добросовісну конкуренцію серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням
Вимога:
Про встановлення кваліфікаційних критеріїв щодо досвіду виконання аналогічного договору(ів), забезпечувающіх максимальну економію та ефективність, добросовісну конкуренцію серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням 20.01.2020 року Головним сервісним центром МВС України було оголошено, через систему електронних торгів «PROZZORO» закупівлю (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-01-20-005075-c) державних номерних знаків для транспортних засобів, на загальну суму 314 050 239,00 грн. 27.01.2020 року через систему електронних торгів «PROZZORO» по вищевказаній закупівлі була подана вимога про усунення порушення за № UA-2020-01-20-005075-c.a1. В тексті вимоги було зазначено, що Замовнику доцільно внести зміни до тендерної документації, а саме зменшити об’єм виконання аналогічного договору(ів), протягом двох останніх років на загальну суму з 10 000 000,00 грн. до 1 500 000,00 грн. або номерних знаків для транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами, тощо, у кількості з 150 000 шт. до 15 000 шт. Рішенням Замовника від 30.01.2020 вимога задоволена.У додатку 3 Тендерної документації з урахуванням змін містяться наступні кваліфікаційні критерії та документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника: «3.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме: постачання (продаж, реалізація) Учасником в рамках виконання договору такого товару, який згідно з ДК 021:2015 відноситься до класу за показником четвертої цифри за кодом – 14720000-4 – алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій (за формою згідно з Додатком 3.3 до тендерної документації). Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору(-ів) протягом останніх двох років (на загальну суму не менше 1 500 000,00 грн. або номерних знаків для транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами, тощо, у кількості 15 000 шт.)» Вважаємощо Замовник, задовольнивши вимогу № UA-2020-01-20-005075-c.a, допускає порушення принципів здійснення закупівель, визначених в ст.. 3 Закону України «Про закупівлі», таких якмаксимальна економія та ефективність, добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимога тендерної документації щодо надання кожним учасником доказів виконання аналогічних договорів на конкретну суму чи конкретну кількість по суті є кваліфікаційним критерієм Замовника, завдяки якому він зможе зробити висновок щодо можливості виконання Договору про закупівлю учасником. Якщо конкретизувати, то фактично Замовник повинен бути впевнений, що учасник який переміг зможе виробити та поставити таку велику кількість номерних знаків до кінця 2020 року. Кожна затримка в поставках номерних знаків негативно вплине на кінцевого споживача, а саме кожного автомобіліста України. В даному конкретному випадку сума Договору про закупівлі становить 314 050 239 (триста чотирнадцять мільйонів п’ятдесят тисяч двісті тридцять дев’ять) грн.. 00 коп. а загальна кількість номерних знаків становить 3 333 900 (три мільйони триста тридцять три тисячі дев’ятсот) шт. Відповідно до п. 5.1. проекту договору про закупівлю (додаток 6 до Тендерної документації) Продавець зобов’язується здійснити передачу Товару у кількості та асортименті, що зазначені Покупцем у заявці встановленого зразка, протягом 7 (семи) календарних днів з моменту отримання Продавцем відповідної заявки Покупця. Кожна заявка Покупця подається Продавцю на партію Товару кількістю не більше 25 000 (двадцять п’ять тисяч) одиниць Товару. Тобто, Продавець у термін 7 (семи) календарних днів повинен бути спроможним передати Покупцю Товар у кількості до 25 000 включноодиниць Товару. Замовником спочатку було встановлено об’єм виконання аналогічного договору(ів), протягом двох останніх років на загальну суму 10 000 000,00 грн. до або номерних знаків для транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами, тощо, у кількості 150 000 шт. Фактично Замовник просив надати документи, що підтверджують виконання аналогічного договору на суму 3,18% від загальної суми запланованих закупівельабо виготовленняномернихзнаків для транспортнихзасобіву кількості4,49% від загальної кількостізапланованих закупівель. Відповідно до законодавства (стаття 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»), кожна закупівля повинна бути максимально економічною та ефективною. Після того як Замовник задовольнив вимогу № UA-2020-01-20-005075-c.a1.,у даному випадку фактично виписавши під конкретного учасника тендерну документацію,кваліфікаційний критерій щодо досвіду виконання аналогічного договору було зменшено до 0,47% відзагальної сумита до 0,44% від загальної кількості запланованих закупівель. На сьогоднішній день існує дуже багато виробників автомобільних номерних знаків, але не кожен з них зможе виконати договір за ДСТУ 3650:2019, ДСТУ 4278:2019, що набирають чинності з 16 березня 2020 рокуна суму 314 050 239 (триста чотирнадцять мільйонів п’ятдесят тисяч двісті тридцять дев’ять) грн. 00 коп. з постачанням до 25000 включно одиниць товару у термін 7 днів. У разі якщо такий учасник переможе на аукціоні, маючи досвід виготовлення номерних знаків для транспортних засобів протягом двох останніх років 15000 одиниць Товару, а виконання аналогічного договору лише на суму 1 500 000 (один мільйон п’ятсот тисяч) грн., існує реальна небезпека спроможності такого переможця виконати договір про закупівлю на загальну суму 314 050 239 (триста чотирнадцять мільйонів п’ятдесят тисяч двісті тридцять дев’ять) грн. 00 коп. Тоді Замовнику буде необхідно заново проводити процедуру електронних закупівель, що прямо порушує принцип максимальної економії та ефективності,добросовісної конкуренції серед учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Як Замовник, так і учасники закупівлі номерних знаків для транспортних засобів, такі як, ТОВ «Світлофор», ТОВ «Спецзнак», вже мають такий негативний досвід. Під час проведення тим же Замовником процедури закупівлі номерних знаків для транспортних засобів у 2015 році, був випадок, коли через низький рівень кваліфікаційних критеріїв (документація конкурсних торгів, затверджена на засіданні комітету з конкурсних торгів МВС України протокол № 2 від 22.01.2015 р. взагалі не передбачала наданням учасниками інформації щодо конкретних об’ємів виконання аналогічного договору(ів))переможцем було визнано учасника ТОВ «Лемодо», якене виконало умови договору і Замовник вимушений був розірвати договір з переможцем торгів, а учасники тієї закупівлі, відомі виробники номерних знаків, такі як ТОВ «Світлофор», ТОВ «Спецзнак», які мали досвід виконання великих обсягів, вчасно та якісно, не стали переможцями закупівлі та отримали збитки у вигляді упущеної вигоди. Мало місце порушення добросовісної конкуренції. Це спричинило ситуацію, при якій за відсутності номерних знаків для транспортних засобів, фізичні та юридичні особи не мали можливості здійснити перереєстрацію транспортного засобу. Виходячи з вищевикладеного, з метою недопущення порушень загальних принципів здійснення закупівель, визначених в ст.. 3 Закону України «Про закупівлі», забезпечення якісного та своєчасного виконання Договору про закупівлю,вважаємо доцільним змінити кваліфікаційний критерій щодо досвіду виконання аналогічного договору(ів) встановлений в тендерній документації в редакції від 30.01.2020р., враховуючи очікувану вартість закупівлі в грошовому та кількісному визначені. Вимагаємо встановити кваліфікаційний критерій щодо досвіду виконання аналогічного договору протягом двох останніх років на загальну суму не нижче 5 000 000,00 грн. або номерних знаків для транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами, тощо, у кількості 75 000 шт.,внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIІI (із змінами) (далі – Закон) Замовник має право вказувати у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям. Також, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, відповідно до абзацу 4 частини другої статті 16 Закону Головний сервісний центр МВС (далі – ГСЦ МВС) включив (вніс зміни) до тендерної документації (пункт 3.1 таблиці 1 додаток 3 до тендерної документації) кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», спосіб підтвердження – надання учасником торгів інформаційної довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме: постачання (продаж, реалізація) Учасником в рамках виконання договору такого товару, який згідно з ДК 021:2015 відноситься до класу за показником четвертої цифри за кодом – 14720000-4 – алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій. Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору(-ів) протягом останніх двох років (на загальну суму не менше 1 500 000,00 грн. або номерних знаків для транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами, тощо, у кількості 15 000 шт.). Провівши аналіз ринку, Замовником було встановлено, що на даний час в Україні є щонайменше чотири виробника номерних знаків, які відповідають вищезазначеним критеріям: - ДП «Завод «Динамо-Сілейр»; - ТОВ «СВІТЛОФОР»; - ТОВ «Автомотознак»; - ПП «АВТОВІН». Крім того, з метою збільшення кількості потенційних учасників, ГСЦ МВС надав можливість учасникам обрати варіант підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: або на суму не менше 1 500 000,00 грн. товару (алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій), або у кількості 15 000 шт. номерних знаків для транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами. Також, ГСЦ МВС при встановлені зазначеного кваліфікаційного критерію врахував принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 Закону, а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - недискримінація учасників. ВИРІШИЛИ: Залишити вимогу учасника торгів щодо кваліфікаційного критерію про досвіду виконання аналогічного договору встановленого Замовником в тендерній документації на закупівлю товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки для транспортних засобів)» без задоволення та надати учаснику торгів вищезазначену відповідь.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 11.02.2020 15:37
Підтвердження вирішення: Залишити вимогу учасника торгів щодо кваліфікаційного критерію про досвіду виконання аналогічного договору встановленого Замовником в тендерній документації на закупівлю товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки для транспортних засобів)» без задоволення та надати учаснику торгів вищезазначену відповідь.
Вимога
Вирішена

Щодо створення рівноправних умов для участі в закупівлі, шляхом усунення дискримінаційних вимог для учасників.

Номер: 62c01c1a90bb439bb7c6bbe1534ff8a2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-20-005075-c.a1
Назва: Щодо створення рівноправних умов для участі в закупівлі, шляхом усунення дискримінаційних вимог для учасників.
Вимога:
19.12.2019 Головним сервісним центром МВС України було оголошено, через систему електронних торгів «PROZZORO» закупівлю (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-12-19-001390-a) державних номерних знаків для транспортних засобів, на загальну суму 101 187 342,00 грн. «Розглянувши тендерну документацію, яка була розміщена замовником, прослідковувалась закономірність (тенденція) в тому, що участь в даних торгах мають змогу взяти лише дві компанії, ТОВ «Світлофор» (м. Харків) та ДП «Завод «Динамо-Силейр» (м. Дніпро), які починаючи з 2015 є беззмінними учасниками в даному виді закупівлі від цього ж самого замовника. Дана обставина викликана тим, що в тендерній документації: додаток №3, в кваліфікаційних вимогах до учасника, учасник, має надати «Інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору», а саме: довідку, що має містити інформацію про виконання договору(-ів) протягом останніх двох років (на загальну суму не менше 10 000 000,00 грн. або номерних знаків для транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами, тощо, у кількості 150 000 шт.) На підтвердження чого Учасник має надати: - копії усіх вказаних договорів(-у); - копії актів приймання-передачі або видаткових накладних, що підтверджують факт виконання договору(-ів) на суму або у кількості, зазначених вище. Виходячи з вище викладеного, можна дійти висновку, що об’єм вироблених номерних знаків або суму на яку їх повинно бути реалізовано за двох річний період, умовою, завідомо дискримінаційною для інших сертифікованих заводів-виробників номерних знаків, так як жоден з них (окрім двох вищезгаданих) не зможе надати або підтвердити таку інформацію, адже, щоб виготовити та реалізувати таку кількість продукції за такий незначний проміжок часу потрібно бути хоча б один раз учасником та переможцем в даному виді закупівлі». В зв’язку з чим, для усунення дискримінації в допуску та можливості конкурентної участі в закупівлі інших сертифікованих заводів виробників номерних знаків (учасників), один з учасників, звернувся з вимогою, щодо доцільності внесення змін, а саме: «Зменшити об’єм виконання аналогічного договору(ів) протягом двох останніх років на загальну суму з 10 000 000,00 грн. до 1 500 000,00 грн. або номерних знаків для транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами, тощо, у кількості з 150 000 шт. до 15 000 шт». Відповідно, 10.01.2020, замовник задовольнив вимогу і зменшив об’єм виконання аналогічного договору(ів), що в свою чергу надало змогу взяти участь (подати свої тендерні пропозиції) в закупівлі UA-2019-12-19-001390-a вже 5 (п’яти) учасникам, а саме: (ТОВ «АВТОМОТОЗНАК», ПП «АВТОВІН», ТОВ «СПЕЦЗНАК», ТОВ «СВІТЛОФОР» та ДП «ЗАВОД «ДИНАМО-СИЛЕЙР»). Тому, замовнику, для рівноправної участі в даній закупівлі (UA-2020-01-20-005075-c) інших сертифікованих заводів виробників номерних знаків, доцільно знову внести аналогічні зміни до тендерної документації, а саме зменшити об’єм виконання аналогічного договору(ів), протягом двох останніх років на загальну суму з 10 000 000,00 грн. до 1 500 000,00 грн. або номерних знаків для транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами, тощо, у кількості з 150 000 шт. до 15 000 шт.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Будуть внесенні відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено