-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля)
Торги не відбулися
194 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 946.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 946.00 UAH
Період оскарження:
22.01.2020 18:42 - 27.01.2020 20:40
Вимога
Вирішена
Неправомірна дискваліфікація учасника та визначення переможця торгів
Номер:
69275024f9854949b57e208254436c82
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-22-003169-a.a2
Назва:
Неправомірна дискваліфікація учасника та визначення переможця торгів
Вимога:
Замовником торгів КП "Меридіан" 22.01.2020 р. було оголошено закупівлю «ДК 021:2015-03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля)» (ID:45871c15b1754eb7b1024985d2bcf113; Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-01-22-003169-a).ФОП «Дідик Галина Іванівна» виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель подав тендерну пропозицію.
1. Щодо дискваліфікації ФОП «Дідик Галина Іванівна»
З результатами аукціону 31 січня 2020 р. пропозиція ФОП «Дідик Галина Іванівна» була визначена як найвигідніша.
Протоколом засідання тендерного комітету № 59 від 05.02.2020 р. було дискваліфіковано учасника процедури закупівлі ФОП «Дідик Галина Іванівна» за наступною причиною: «Учасник ФОП «Дідик Галина Іванівна» у складі пропозиції не надав копії протоколу на відповідність органолептичним показникам на запропоновану продукцію».
ФОП «Дідик Галина Іванівна» в складі тендерної пропозиції надав наступні документи для підтвердження якості запропонованої продукції:
Декларація виробника/постачальника (посвідчення про якість) №28 від 07.11.2019р.
Протокол випробовувань №1263 від 16.08.2019 р.
Етикетка
Лист погодження з технічним описом предмета закупівлі №009 від 29.01.2020 р.
Всі ці документи відповідають чинному законодавству України та повністю підтверджують вимоги Замовника в Оголошенні для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель.
Вважаємо дискваліфікацію ФОП «Дідик Галина Іванівна» безпідставною та такою, порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Щодо визначення переможцем торгів ФОП «Мирза Тамара Федорівна».
Протоколом засідання тендерного комітету № 64 від 05.02.2020 р. було визначено переможцем торгів учасника процедури закупівлі ФОП «Мирза Тамара Федорівна».
2.1. Змовником вимагалась довідка, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів, наявність спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування у відповідності до Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом відповідно до предмету закупівлі для виконання замовлення згідно таблиці (форма 1), в якій зазначається:
- модель та марка автотранспортних засобів, яким буде постачатися продукція, назва машин, механізмів,устаткування. кількість (шт). Термін експлуатації (років)., стан (нове, справний); власна , орендується, лізинг ( у кого) (якщо автотранспортні засоби, механізми орендовані, додатково подаються завірені копії договорів оренди (лізингу) на запропоновані механізми, оформлені відповідно до вимог чинного законодавства).
В довідці, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази ФОП «Мирза Тамара Федорівна» №7/14 від 29.01.2020 р. за Формою № 1 Оголошення, термін експлуатації вказаний по 2019 р. На даний момент 2020 р. Тобто надана недостовірна інформація щодо обладнання.
2.2. Змовником вимагалась довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які оформлені згідно чинного трудового законодавства, що мають знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, згідно таблиці (форма 1).
Стаття 21 Кодексу законів про працю України визначає, що трудовий договір — це угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
ФОП повинні укладати трудові договори з найманими працівниками.
Порядок укладення трудового договору регулюється ст. 24 КЗпП, де зокрема, визначається, що трудовий договір укладається в письмовій формі. При укладенні трудового договору громадянин зобов’язаний подати паспорт чи інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, – документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи.
Замовник в Оголошенні вимагає наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які оформлені згідно чинного трудового законодавства.
ФОП «Мирза Тамара Федорівна» в довідці, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід №7/15 від 29.01.2020 р. за Формою 2 Оголошення, надав працівників, які не оформлені в учасника відповідно норм трудового законодавства України.
Також наголошуємо на тому, що відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників відсутня посада «водій-експедитор». Це дві окремі посади.
ФОП «Мирза Тамара Федорівна» або надана недостовірна інформація, або дані працівники працюють одночасно на двох посадах, про що теж не вказано в довідці.
Отже ФОП «Мирза Тамара Федорівна» не надав інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які оформлені згідно чинного трудового законодавства
2.3. Змовником вимагалось наступне: «для підтвердження належного виконання умов раніше укладених договорів, учасник має надати довідку у довільній формі, яка містять інформацію про належне виконання умов аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, підтверджену копією такого договору. Довідка має містити інформацію по одному договору за 2019 рік , з зазначенням контрагента по договору, дати укладання договору, предмета договору, умов договору та лист- відгук про належне виконання умов аналогічного договору за 2019 рік.»
Учасник процедури закупівлі ФОП «Мирза Тамара Федорівна» в довідці про належне виконання умов аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі №7/18 від 29.01.2020 р. надає два договори: №394 від 03.09.2019 р. та № 431 від 10.09.2019 р. Замовником вимагається вказати умови договору. Однією із істотних умов договору згідно з Статтею 189 Господарського кодексу України № 436-IV від 16 січня 2003 року є ціна договору. Учасником не надано інформацію в довідці щодо умов договору відповідно до нормативно-правових актів України та Оголошення для проведення допорогової закупівлі через систему електронних торгів.
Замовником в Оголошенні вимагається лист- відгук про належне виконання умов аналогічного договору за 2019 рік.
ФОП Мирза Т.Ф. в складі тендерної пропозиції надає лист-відгук від Відділу освіти, молоді та спорту Тульчинської міської ради № 678 від 03.01.2019 р. Даний лист-відгук виданий на підтвердження належного виконання договору № 394 від 03.09.2019 р. Тобто лист-відгук виданий раніше, ніж укладений договір!
Присутні ознаки фальсифікування документів!
Подібна інформація надана в Довідці №7/17 від 29.01.2020 р.
Отже ФОП «Мирза Тамара Федорівна» не надав лист- відгук про належне виконання умов аналогічного договору за 2019 рік.
2.4. Змовником вимагалась копія акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин.
Відповідно до статті 1 п. 1 пп 55 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №№ 771/97-ВР від 23 грудня 1997 року, оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
Потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів.
В довідці ФОП «Мирза Тамара Федорівна» №7/16 від 29.01.2020 р. вказано перелік потужностей операторів ринку: ФОП Мирза Т.Ф. та Комар І.В.
Тобто ФОП «Мирза Тамара Федорівна» є оператором ринку харчових продуктів, в якого є потужності, які зареєстровані за номером r-UA-02-28-1749.
В складі тендерної пропозиції ФОП «Мирза Тамара Федорівна» надає Акт №682 від 23.12.2019 р. складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин. Зазначений акти виданий на оператора ринку ТОВ «Вінпротрейд» з номером реєстрації потужностей r-UA-02-28-70, а не на оператора ринку ФОП «Мирза Тамара Федорівна» з номером реєстрації потужностей r-UA-02-28-1749.
Отже, ФОП «Мирза Тамара Федорівна» в складі тендерної пропозиції не надала копія акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин.
2.5. Змовником вимагалась копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складського приміщення та автотранспортних засобів з установами, які мають право на проведення таких робіт. У разі здійснення таких робіт суб'єктами господарювання приватної форми власності, надати копії підтверджувальних документів на право проведення таких робіт.
Договір про надання послуг № 4 від 02.01.2020 р. між ФОП Продан О.С. та ДУ «Вінницький обласний лабораторний центр МОЗ України» не заповнений до кінця. В п.2 Договору відсутні строки оплати та строки строки здавання послуг. Неможливо впевнитись в достовірності даного договору.
Отже, ФОП «Мирза Тамара Федорівна» не надала підтвердження профілактичної дезінфекції автомобілів, вказаних в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
20. Змовником вимагався перелік потужностей операторів ринку харчових продуктів, звідки буде проводитись постачання сировини і харчових продуктів, з підтвердженням щодо отримання ними експлуатаційного дозволу та/або реєстрації іх в Державному реєстрі потужностей операторів ринку.
Відповідно до статті 1 п. 1 пп 55 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №№ 771/97-ВР від 23 грудня 1997 року, оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
Даним пунктом Оголошення для проведення допорогової закупівлі через систему електронних торгів вимагаються перелік потужностей учасника ФОП «Мирза Тамара Федорівна», який приймає участь в процедурі закупівлі з метою отримання прибутку.
Так як ФОП «Мирза Тамара Федорівна» є оператором ринку харчових продуктів, то постачання сировини і харчових продуктів повинно проводитись з потужностей саме учасника процедури закупівлі.
В довідці ФОП «Мирза Тамара Федорівна» №7/16 від 29.01.2020 р. наявна потужність оператора ринку ФОП Комар І.В., який не є учасником процедури закупівлі та немає жодного відношення до ФОП «Мирза Тамара Федорівна», оскільки немає на меті отримати прибуток від Замовника процедури закупівлі.
Змовником в Оголошенні для проведення допорогової закупівлі через систему електронних торгів вказано: «В разі надання Учасником в документах недостовірної інформації і ( або) ненадання документа і ( або) ненадання своєчасної відповіді на звернення Замовника, і (або) не завірення копії документа неналежним чином пропозиція цього Учасника буде дискваліфікована.»
У зв’язку з вищевикладеним, відповідно до Оголошенні для проведення допорогової закупівлі через систему електронних замовника, Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 та Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 пропозиція ФОП «Мирза Тамара Федорівна» (2010407506) підлягає дискваліфікації як такої, що не відповідає умовам.
Ціна пропозиції ФОП «Дідик Галина Іванівна» є нижчою за ціну пропозиції ФОП «Мирза Тамара Федорівна» на 14%.
Замовник КП "Меридіан" порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі»:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Враховуючи все вищезазначене, вважаємо, що Замовник виявив необ’єктивне упереджене ставлення до оцінки тендерної пропозиції учасника ФОП «Дідик Галина Іванівна», та застосував дискримінаційний підхід.
Вимагаємо переглянути тендерну пропозицію ФОП «Дідик Галина Іванівна» та визнати тендерну пропозицію ФОП «Мирза Тамара Федорівна» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та нормативно-правовим актам України. В інакшому випаду, ми будемо вимушені звернутися до Державної аудиторської служби України та до представників Громадського контролю з метою запобігання порушення законодавства України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист(Меридіан).pdf 06.02.2020 22:10
Дата подачі:
06.02.2020 22:10
Вирішення:
Повернено на кваліфікацію тендерну пропозицію ФОП Мирза Тамара Федорівна.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Неправомірна дискваліфікація учасника та визначення переможця торгів
Номер:
70bc207953d6423caa3d401eacc5baee
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-22-003169-a.a1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація учасника та визначення переможця торгів
Вимога:
Замовником торгів КП "Меридіан" 22.01.2020 р. було оголошено закупівлю «ДК 021:2015-03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля)» (ID:45871c15b1754eb7b1024985d2bcf113; Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-01-22-003169-a).ФОП «Дідик Галина Іванівна» виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель подав тендерну пропозицію.
1. Щодо дискваліфікації ФОП «Дідик Галина Іванівна»
З результатами аукціону 31 січня 2020 р. пропозиція ФОП «Дідик Галина Іванівна» була визначена як найвигідніша.
Протоколом засідання тендерного комітету № 59 від 05.02.2020 р. було дискваліфіковано учасника процедури закупівлі ФОП «Дідик Галина Іванівна» за наступною причиною: «Учасник ФОП «Дідик Галина Іванівна» у складі пропозиції не надав копії протоколу на відповідність органолептичним показникам на запропоновану продукцію».
ФОП «Дідик Галина Іванівна» в складі тендерної пропозиції надав наступні документи для підтвердження якості запропонованої продукції:
Декларація виробника/постачальника (посвідчення про якість) №28 від 07.11.2019р.
Протокол випробовувань №1263 від 16.08.2019 р.
Етикетка
Лист погодження з технічним описом предмета закупівлі №009 від 29.01.2020 р.
Всі ці документи відповідають чинному законодавству України та повністю підтверджують вимоги Замовника в Оголошенні для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель.
Вважаємо дискваліфікацію ФОП «Дідик Галина Іванівна» безпідставною та такою, порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Щодо визначення переможцем торгів ФОП «Мирза Тамара Федорівна».
Протоколом засідання тендерного комітету № 64 від 05.02.2020 р. було визначено переможцем торгів учасника процедури закупівлі ФОП «Мирза Тамара Федорівна».
2.1. Змовником вимагалась довідка, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів, наявність спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування у відповідності до Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом відповідно до предмету закупівлі для виконання замовлення згідно таблиці (форма 1), в якій зазначається:
- модель та марка автотранспортних засобів, яким буде постачатися продукція, назва машин, механізмів,устаткування. кількість (шт). Термін експлуатації (років)., стан (нове, справний); власна , орендується, лізинг ( у кого) (якщо автотранспортні засоби, механізми орендовані, додатково подаються завірені копії договорів оренди (лізингу) на запропоновані механізми, оформлені відповідно до вимог чинного законодавства).
В довідці, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази ФОП «Мирза Тамара Федорівна» №7/14 від 29.01.2020 р. за Формою № 1 Оголошення, термін експлуатації вказаний по 2019 р. На даний момент 2020 р. Тобто надана недостовірна інформація щодо обладнання.
2.2. Змовником вимагалась довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які оформлені згідно чинного трудового законодавства, що мають знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, згідно таблиці (форма 1).
Стаття 21 Кодексу законів про працю України визначає, що трудовий договір — це угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
ФОП повинні укладати трудові договори з найманими працівниками.
Порядок укладення трудового договору регулюється ст. 24 КЗпП, де зокрема, визначається, що трудовий договір укладається в письмовій формі. При укладенні трудового договору громадянин зобов’язаний подати паспорт чи інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, – документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи.
Замовник в Оголошенні вимагає наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які оформлені згідно чинного трудового законодавства.
ФОП «Мирза Тамара Федорівна» в довідці, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід №7/15 від 29.01.2020 р. за Формою 2 Оголошення, надав працівників, які не оформлені в учасника відповідно норм трудового законодавства України.
Також наголошуємо на тому, що відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників відсутня посада «водій-експедитор». Це дві окремі посади.
ФОП «Мирза Тамара Федорівна» або надана недостовірна інформація, або дані працівники працюють одночасно на двох посадах, про що теж не вказано в довідці.
Отже ФОП «Мирза Тамара Федорівна» не надав інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які оформлені згідно чинного трудового законодавства
2.3. Змовником вимагалось наступне: «для підтвердження належного виконання умов раніше укладених договорів, учасник має надати довідку у довільній формі, яка містять інформацію про належне виконання умов аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, підтверджену копією такого договору. Довідка має містити інформацію по одному договору за 2019 рік , з зазначенням контрагента по договору, дати укладання договору, предмета договору, умов договору та лист- відгук про належне виконання умов аналогічного договору за 2019 рік.»
Учасник процедури закупівлі ФОП «Мирза Тамара Федорівна» в довідці про належне виконання умов аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі №7/18 від 29.01.2020 р. надає два договори: №394 від 03.09.2019 р. та № 431 від 10.09.2019 р. Замовником вимагається вказати умови договору. Однією із істотних умов договору згідно з Статтею 189 Господарського кодексу України № 436-IV від 16 січня 2003 року є ціна договору. Учасником не надано інформацію в довідці щодо умов договору відповідно до нормативно-правових актів України та Оголошення для проведення допорогової закупівлі через систему електронних торгів.
Замовником в Оголошенні вимагається лист- відгук про належне виконання умов аналогічного договору за 2019 рік.
ФОП Мирза Т.Ф. в складі тендерної пропозиції надає лист-відгук від Відділу освіти, молоді та спорту Тульчинської міської ради № 678 від 03.01.2019 р. Даний лист-відгук виданий на підтвердження належного виконання договору № 394 від 03.09.2019 р. Тобто лист-відгук виданий раніше, ніж укладений договір!
Присутні ознаки фальсифікування документів!
Подібна інформація надана в Довідці №7/17 від 29.01.2020 р.
Отже ФОП «Мирза Тамара Федорівна» не надав лист- відгук про належне виконання умов аналогічного договору за 2019 рік.
2.4. Змовником вимагалась копія акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин.
Відповідно до статті 1 п. 1 пп 55 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №№ 771/97-ВР від 23 грудня 1997 року, оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
Потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів.
В довідці ФОП «Мирза Тамара Федорівна» №7/16 від 29.01.2020 р. вказано перелік потужностей операторів ринку: ФОП Мирза Т.Ф. та Комар І.В.
Тобто ФОП «Мирза Тамара Федорівна» є оператором ринку харчових продуктів, в якого є потужності, які зареєстровані за номером r-UA-02-28-1749.
В складі тендерної пропозиції ФОП «Мирза Тамара Федорівна» надає Акт №682 від 23.12.2019 р. складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин. Зазначений акти виданий на оператора ринку ТОВ «Вінпротрейд» з номером реєстрації потужностей r-UA-02-28-70, а не на оператора ринку ФОП «Мирза Тамара Федорівна» з номером реєстрації потужностей r-UA-02-28-1749.
Отже, ФОП «Мирза Тамара Федорівна» в складі тендерної пропозиції не надала копія акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин.
2.5. Змовником вимагалась копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складського приміщення та автотранспортних засобів з установами, які мають право на проведення таких робіт. У разі здійснення таких робіт суб'єктами господарювання приватної форми власності, надати копії підтверджувальних документів на право проведення таких робіт.
Договір про надання послуг № 4 від 02.01.2020 р. між ФОП Продан О.С. та ДУ «Вінницький обласний лабораторний центр МОЗ України» не заповнений до кінця. В п.2 Договору відсутні строки оплати та строки строки здавання послуг. Неможливо впевнитись в достовірності даного договору.
Отже, ФОП «Мирза Тамара Федорівна» не надала підтвердження профілактичної дезінфекції автомобілів, вказаних в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
20. Змовником вимагався перелік потужностей операторів ринку харчових продуктів, звідки буде проводитись постачання сировини і харчових продуктів, з підтвердженням щодо отримання ними експлуатаційного дозволу та/або реєстрації іх в Державному реєстрі потужностей операторів ринку.
Відповідно до статті 1 п. 1 пп 55 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №№ 771/97-ВР від 23 грудня 1997 року, оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
Даним пунктом Оголошення для проведення допорогової закупівлі через систему електронних торгів вимагаються перелік потужностей учасника ФОП «Мирза Тамара Федорівна», який приймає участь в процедурі закупівлі з метою отримання прибутку.
Так як ФОП «Мирза Тамара Федорівна» є оператором ринку харчових продуктів, то постачання сировини і харчових продуктів повинно проводитись з потужностей саме учасника процедури закупівлі.
В довідці ФОП «Мирза Тамара Федорівна» №7/16 від 29.01.2020 р. наявна потужність оператора ринку ФОП Комар І.В., який не є учасником процедури закупівлі та немає жодного відношення до ФОП «Мирза Тамара Федорівна», оскільки немає на меті отримати прибуток від Замовника процедури закупівлі.
Змовником в Оголошенні для проведення допорогової закупівлі через систему електронних торгів вказано: «В разі надання Учасником в документах недостовірної інформації і ( або) ненадання документа і ( або) ненадання своєчасної відповіді на звернення Замовника, і (або) не завірення копії документа неналежним чином пропозиція цього Учасника буде дискваліфікована.»
У зв’язку з вищевикладеним, відповідно до Оголошенні для проведення допорогової закупівлі через систему електронних замовника, Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 та Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 пропозиція ФОП «Мирза Тамара Федорівна» (2010407506) підлягає дискваліфікації як такої, що не відповідає умовам.
Ціна пропозиції ФОП «Дідик Галина Іванівна» є нижчою за ціну пропозиції ФОП «Мирза Тамара Федорівна» на 14%.
Замовник КП "Меридіан" порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі»:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Враховуючи все вищезазначене, вважаємо, що Замовник виявив необ’єктивне упереджене ставлення до оцінки тендерної пропозиції учасника ФОП «Дідик Галина Іванівна», та застосував дискримінаційний підхід.
Вимагаємо переглянути тендерну пропозицію ФОП «Дідик Галина Іванівна» та визнати тендерну пропозицію ФОП «Мирза Тамара Федорівна» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та нормативно-правовим актам України. В інакшому випаду, ми будемо вимушені звернутися до Державної аудиторської служби України та до представників Громадського контролю з метою запобігання порушення законодавства України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист(Меридіан).pdf 06.02.2020 16:48
Дата подачі:
06.02.2020 16:48
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
06.02.2020 17:29