-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Секційні лотки та канцелярське приладдя
Завершена
167 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 675.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 675.00 UAH
Період оскарження:
22.01.2020 17:47 - 27.01.2020 18:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
33c26784cffb4d94988c899907e9d342
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-22-003036-c.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога: Фізична особа підприємець Бердник Олександр Анатолійович, прийняв участь в аукціоні ( UA-2020-01-22-003036-c), який відбувся 30.01.2020р., вимагає анулювати рішення, щодо визначення переможця ТОВ " ВАШ АВТОГРАФ", та переглянути комерційну пропозицію ФОП Бердника О.А., так як його пропозиція є більш економічно вигідною, а головне правило Закону України «Про публічні закупівлі» економія бюджетних коштів, а також відповідно до частини першої ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принцип здійснення закупівель повинен відповідати:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також хочемо зазначити, що пропозиція відповідає технічним характеристикам та кваліфікаційним вимогам, вимагаємо змінити Ваше рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.02.2020 15:09
Вирішення:
Відповідно до частини другої статті 30 Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відтак, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Поряд з цим, ФОП «Бердник О.А» не скористався своїм правом уточнення вимог тендерної документації Замовника щодо надання копій документів, які підтверджують якість товарів або копії сертифікатів якості або висновків МОЗ, завірених печаткою підприємства Учасника та до моменту розкриття пропозицій не вважав цю вимогу такою, що порушує його права.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону, учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота), відповідно до вимог тендерної документації.
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону та є вичерпним.
Зокрема відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Аналогічна позиція викладена у відповідь Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на запит 178/2016, розміщеного на офіційному веб-порталі Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Таким чином, оскільки Замовник в тендерній документації була визначена вимога щодо надання документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме копій документів, що підтверджують якість товарів, зокрема копій сертифікатів якості або висновків МОЗ, завірених печаткою підприємства на продукцію компанії «Укрбланк», що була передбачена остаточною пропозицією Учасника, то учасникам процедури закупівлі необхідно було надати тендерні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації. Однак, Учасник таких документів не надав, у зв’язку з чим його пропозиція була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено