-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 Код 50110000 – 9 “Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання” (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів, шиномонтажу, ремонту автошин та колісних дисків транспортних засобів)
Завершена
899 150.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 8 991.50 UAH
мін. крок: 1% або 8 991.50 UAH
Період оскарження:
17.01.2020 16:16 - 22.01.2020 18:00
Вимога
Відкликано скаржником
Додаток
Номер:
675810194f5b4106a60e409124281246
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-17-002201-c.b2
Назва:
Додаток
Вимога:
У додаток до раніше направленої вимоги направляємо рішення постійно діючої колегії АМКУ з розгляду скарг з питань публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Щодо усунення дискримінаційних вимог 22.01.2020 17:58
Дата подачі:
22.01.2020 17:58
Вирішення:
Прийняте Замовником рішення щодо обмеження відстані між Підприємством та станцією технічного обслуговування (далі – СТО) до мінімально необхідної, було обумовлено безпосередньо місцезнаходженням Замовника у центральній частині міста (а саме вул. Юрія Іллєнка, буд. 2/10 (вул. Мельникова, буд. 2/10) та з урахуванням значної кількості службових автотранспортних засобів Підприємства, що потребують постійного обслуговування та поточного ремонту на СТО.
Попередній досвід Замовника показує, що необхідність тривалого часу для виконання зазначених ремонтних робіт і часу на пересування вказаних автотранспортних засобів до СТО (враховуючи завантаженість доріг у робочий час), в певній мірі негативно позначається на виконанні працівниками Підприємства функціональних завдань (за відсутності достатньої кількості автотранспортних засобів) та в цілому може призвести до зриву виконання Підприємством своїх зобов’язань.
Також слід враховувати, що Замовник є державним підприємством, яке згідно відповідних законодавчих та нормативно-правових актів у повній мірі несе відповідальність за експлуатацію службових автотранспортних засобів, у тому числі за граничні ліміти пробігу вказаних автотранспортних засобів, та використання паливо-мастильних матеріалів під час їх експлуатації.
На підставі викладеного, вважаємо рішення щодо обраної відстані між Замовником та розміщення СТО доцільним.
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
Учаснком вирішено відкликати вимогу
Дата скасування:
24.01.2020 17:56
Вимога
Відкликано скаржником
ВИМОГА ЩОДО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
d04efe783eb14cac893591953b498860
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-17-002201-c.a1
Назва:
ВИМОГА ЩОДО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
Згідно додатку 5 до тендерної документації встановлена вимога:
Місцезнаходження СТО – м. Київ (відстань від місцезнаходження підприємства ДП СЗТФ «ПРОГРЕС» (вул. Юрія Іллєнка (Мельникова) 2/10, м. Київ) до СТО учасника не більше 7 км.)
При цьому Вами вказана вимога тендерною документацією не обгрунтована. Крім того, в розрізі інших вимог замовника, потенційне коло учасників звужується до 2-3 учасників, які знаходяться на відстані не більше 7 км. від замовника та відповідають іншим вимогам Замовника.
Взяти участь у закупівлі можуть лише учасники, які мають потужності в радіусі 7 км. від місцезнаходження Замовника, що істотно звужує коло учасників та є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі до нас.
Така вимога не тільки суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі» але також порушує і норми Закону України «Про захист економічної конкуренції».
З огляду на викладене, вимагаємо внести зміни то тендерної документації, виключивши з неї вимогу «Місцезнаходження СТО – м. Київ (відстань від місцезнаходження підприємства ДП СЗТФ «ПРОГРЕС» (вул. Юрія Іллєнка (Мельникова) 2/10, м. Київ) до СТО учасника не більше 7 км.)» як дискримінаційну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.01.2020 17:48
Вирішення:
Прийняте Замовником рішення щодо обмеження відстані між Підприємством та станцією технічного обслуговування (далі – СТО) до мінімально необхідної, було обумовлено безпосередньо місцезнаходженням Замовника у центральній частині міста (а саме вул. Юрія Іллєнка, буд. 2/10 (вул. Мельникова, буд. 2/10) та з урахуванням значної кількості службових автотранспортних засобів Підприємства, що потребують постійного обслуговування та поточного ремонту на СТО.
Попередній досвід Замовника показує, що необхідність тривалого часу для виконання зазначених ремонтних робіт і часу на пересування вказаних автотранспортних засобів до СТО (враховуючи завантаженість доріг у робочий час), в певній мірі негативно позначається на виконанні працівниками Підприємства функціональних завдань (за відсутності достатньої кількості автотранспортних засобів) та в цілому може призвести до зриву виконання Підприємством своїх зобов’язань.
Також слід враховувати, що Замовник є державним підприємством, яке згідно відповідних законодавчих та нормативно-правових актів у повній мірі несе відповідальність за експлуатацію службових автотранспортних засобів, у тому числі за граничні ліміти пробігу вказаних автотранспортних засобів, та використання паливо-мастильних матеріалів під час їх експлуатації.
На підставі викладеного, вважаємо рішення щодо обраної відстані між Замовником та розміщення СТО доцільним.
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
Учаснком вирішено відкликати вимогу
Дата скасування:
24.01.2020 17:56