-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Засіб мийний кислотний, засіб мийний лужний
Торги відмінено
1 663 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 632.00 UAH
мін. крок: 1% або 16 632.00 UAH
Період оскарження:
24.01.2020 17:10 - 06.02.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо дискримінаційних вимог в ТД
Номер:
96314e9691654faf82d12e7f6ab8296d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-24-001524-c.b1
Назва:
Вимога щодо дискримінаційних вимог в ТД
Вимога:
24.01.2020 року Замовником Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» були оголошені відкриті торги на закупівлю «Засіб мийний кислотний, засіб мийний лужний». У тендерній документації, затвердженої Протоколом засідання тендерного комітету від 24.01.2020 р. №05/20, міститься вимога щодо підтвердження можливості застосування Товару на залізничному транспорті, а саме (п.9 Таблиця 2 Додаток 1): «Учасник повинен надати не менше двох актів випробувань продукції з позитивним/позитивними відгуком/відгуками від будь-якого з підрозділів АТ «Українська залізниця», датований не раніше 2019 року». В сукупності з недостатньою інформацією про місце, дату та порядок проведення такого тестування і максимально обмеженим терміном прийому тендерних пропозицій, встановленим Замовником, вважаємо цю вимогу як таку, що неможливо виконати, та таку, що обмежує конкуренцію. Крім того, вимога надання акту випробувань з позитивним відгуком самого Замовника однозначно є
дискримінаційною всупереч ч.З ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
По-перше, встановлюючи цю умову, Замовник планує ще до розкриття тендерних пропозицій вирішити, кого допустити до тендера, а кого – ні. З чого випливає, що мийні засоби, запропоновані різними учасниками, але маючими однакові характеристики, що відповідають технічному завданню, можуть влаштувати Замовника або ні, лише залежно від того, чи були вони позитивно оцінені самим Замовником (або його підрозділами) ДО ПРОВЕДЕННЯ ТОРГІВ, тобто ДО РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ. Все це вказує на закритість, непрозорість, дискримінаційний підхід та суб’єктивну оцінку пропозицій Учасників.
По-друге, Замовник, як і інші підрозділи АТ «Укрзалізниця», не є акредитованим органом з оцінки відповідності, отже не може підтвердити або спростувати можливість застосування Товару на залізничному транспорті (п.9 Таблиця 2 Додаток 1 ТД). Згідно ч.І ст.1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» орган з оцінки відповідності – це підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ, що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи випробування, сертифікацію та інспектування;... оцінка відповідності - процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані. Оцінка відповідності органу здійснюється шляхом акредитації органів з оцінки відповідності.
Таким чином, Замовник порушує ВСІ принципи здійснення публічних закупівель, викладених у ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», порушує вимоги ст. 28 та ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо: взагалі прибрати з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання не менше двох актів випробувань продукції з позитивним/позитивними відгуком/відгуками від будь-якого з підрозділів АТ «Українська залізниця», датований не раніше 2019 року»; або здійснити відповідні випробування на етапі оцінки тендерних пропозицій, в порядку та строкі, визначені Статтею 28 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.01.2020 16:48
Вирішення:
До тендерної документації внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено