-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія (Електрична енергія по 2-му класу напруги).
Джерело фінансування - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Завершена
6 518 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 65 182.00 UAH
мін. крок: 1% або 65 182.00 UAH
Період оскарження:
23.01.2020 14:09 - 20.02.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
ddea0bfa765244acbe5a0f6280932eeb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-23-001869-c.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ Покровськводоканал.pdf 07.03.2020 21:22
- 2748.pdf 07.03.2020 21:22
- рішення від 12.03.2020 №4676 + лист Замовнику.pdf 12.03.2020 18:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2020 № 5208.pdf 19.03.2020 15:37
- рішення від 18.03.2020 № 5208.pdf 23.03.2020 19:55
- Лист-розяснення 17.03.2020 12:43
- Оголошення 17.03.2020 12:46
- Протокол дискваліфікації 17.03.2020 12:46
- Протокол 17.03.2020 12:46
- Тендерна документація 17.03.2020 12:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.03.2020 21:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.03.2020 19:56
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
про порушення проведення процедури публічної закупівлі
Номер:
29116124e7ab4cbb813ee25b4b54b105
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-23-001869-c.b1
Назва:
про порушення проведення процедури публічної закупівлі
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОКРОВСЬКВОДОКАНАЛ» було проведено закупівлю ID UA-2020-01-23-001869-c на Електрична енергія код ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія.
04 березня 2020 року за результатами розгляду пропозицій Замовником торгів було прийнято рішення про відхилення пропозицї ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації на проведення закупівлі відкритих торгів, а саме: «Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Стара редакція Статуту не відповідає чинному законодавству про ТОВ. Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі».
ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» не погоджується з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси, також ці дії порушують норми закону № 922 з наступних підстав.
1. Стосовно того, що «стара редакція Статуту не відповідає чинному законодавству про ТОВ».
ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» відповідно до тендерної документації надали Замовнику свій Статут. Про те Замовник відхиляючи пропозицію скаржника зазначив, що Статут не відповідає чинному законодавству про товариства з обмеженою відповідальністю.
Між тим, виносячи зазначене рішення Замовник не зазначив які саме норми Статуту Скаржника не відповідають чи суперечать нормам законодавства.
Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» прийнятий 06 лютого 2018 року за N 2275-VIII (далі – Закон № 2275).
Закон № 2275 у частині 5 статті 11 обмежується лише трьома умовами щодо обов’язкових відомостей статуту, а саме 1) назва ТОВ; 2) органи управління, їх компетенція та порядок прийняття рішень; 3) порядок вступу та виходу з ТОВ.
Усі інші положення, яких досить велика кількість, можуть бути передбачені самим статутом на розсуд учасників ТОВ.
Проаналізувавши зазначені норми права та норми Статуту можна зробити висновок, що останній повністю відповідає нормам Закону № 2275.
Частина 3 глави VIII. Прикінцеві та перехідні положення Закону № 2275 зазначає, що протягом року з дня набрання чинності цим Законом положення статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю, що не відповідають цьому Закону, є чинними в частині, що відповідає законодавству станом на день набрання чинності цим Законом.
Тобто змінювати Статут необхідно тільки за умови, якщо його норми суперечать чи не відповідають нормам Закону № 2275.
Оскільки норми Статуту Скаржника повністю відповідають нормам Закону № 2275, то й внесення змін до нього не потрібно.
2. Стосовно, того, що «Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі».
Наказом міністерства фінансів України № 1130 від 14.11.2014 року затверджено Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість (далі - Положення № 1130).
Цим Положенням визначається порядок: реєстрації платників податку на додану вартість; анулювання реєстрації платників податку на додану вартість; ведення реєстру платників податку на додану вартість (далі - Реєстр); присвоєння індивідуального податкового номера платника податку на додану вартість; оприлюднення даних з Реєстру; перереєстрації платників податку на додану вартість; ведення документації при реєстрації / анулюванні реєстрації платників податку на додану вартість; формування і надання витягів та довідок з Реєстру.
Пунктом 1.6. Положення № 1130 передбачено, що, особі, яка реєструється як платник ПДВ, присвоюється індивідуальний податковий номер, який використовується для сплати податку. Індивідуальний податковий номер є єдиним для всього інформаційного простору України і зберігається за платником ПДВ до моменту анулювання реєстрації платника ПДВ.
Підсумовуючи зазначене вище, можна зробити висновок, що індивідуальний податковий номер не змінюється протягом будь-якого часу.
Також, пункт 7.1. Положення № 1130 встановлює, що відповідно до пункту 183.13 статті 183 розділу V Кодексу з метою постійного забезпечення органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб інформацією Державна фіскальна служба України щоденно оприлюднює на єдиному державному реєстраційному веб-порталі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та власному офіційному веб-сайті:
• дані з Реєстру із зазначенням найменування або прізвища, імені та по батькові платника ПДВ, дати податкової реєстрації, індивідуального податкового номера та терміну дії реєстрації платника ПДВ;
• інформацію про осіб, реєстрацію яких як платників ПДВ анульовано, із зазначенням індивідуальних податкових номерів, дати анулювання, причин та підстав для анулювання реєстрації.
Відповідно до статті 3 Закону №922, закупівлі здійснюються за такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, відхилення Замовником пропозиції ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» на підставі того, що витяг з реєстру платників податку на додану вартість, повинні бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі має ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що у свою чергу є грубим порушенням статті 3 Закону № 922.
3. Щодо упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі.
З метою об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій зі сторони Замовника, та недопущення порушення наших прав як учасника торгів на добросовісну конкуренцію серед учасників звертаємо увагу, що тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА» не відповідає умовам тендерної документації Замовника в частині вимог Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» всі документи та інформація, що подаються в складі тендерної пропозиції, завантажуються в електронному вигляді (сканованому в кольоровому вигляді з оригіналів у форматі Portable Document Format, далі – pdf), (електронні копії, скановані з оригіналу документа або нотаріально засвідченої копії документа, або скан-копії документа, належним чином підписаного та / або засвідченого Учасником, що містить підпис уповноваженої особи Учасника та фірмовий бланк Учасника.
Документи тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА" не містять власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки, тобто не є сканованими копіями з оригіналу документа та були створені шляхом накладання сканованої копії зображення печатки підприємства з підписом директора на готовий текстовий документ, що не є власноручним підписом директора та відбитки печатки (Згідно з ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлювання документів").
Відповідно частині 2 статті 9 Закону «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» документи повинні містити, зокрема, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Електронний підпис накладається відповідно до законодавства.
Використання при оформленні первинних документів факсимільного відтворення підпису допускається в порядку, встановленому законом, іншими актами цивільного законодавства (п.п. 2.5 Положення № 88).
Нормами частини 3 ст. 207 ЦК України передбачено, що використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису, електронного підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства або за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їх власноручних підписів.
Маємо зазначити, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
На підставі зазначеного вище,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» (ЄДРПОУ 42086719) зазначене у протоколі засідань КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПОКРОВСЬКВОДОКАНАЛ» від 044.03.2020 року щодо розгляду пропозицій відкритих торгів на закупівлю UA-2020-01-23-001869-c, Класифікація за ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія.
2. Скасувати рішення про допущення до аукціону ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА» зазначене у протоколі засідань КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПОКРОВСЬКВОДОКАНАЛ» від 044.03.2020 року щодо розгляду пропозицій відкритих торгів на закупівлю UA-2020-01-23-001869-c, Класифікація за ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.03.2020 15:43
Вирішення:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОКРОВСЬКВОДОКАНАЛ» (далі Замовник) було проведено закупівлю ID UA-2020-01-23-001869-c на Електрична енергія код ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія. 04 березня 2020 року.
За результатами розгляду пропозицій Замовником торгів було прийнято рішення про відхилення пропозицї ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» (далі Учасник), як таку що не відповідає вимогам тендерної документації на проведення закупівлі відкритих торгів, а саме: Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації п1.4. Ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
1. Замовник відхиляє Учасника, згідно надання роз’яснень юристів Міністерства Юстиції України, а саме - при подачі пакету документів органам державної влади та/або місцевого самоврядування у їх прийнятті може бути відмовлено. Причина – документи, серед яких і стара редакція Статуту (дата на титульному аркуші буде до 17.06.2018 р.), не відповідає чинному законодавству. Це малося про появи нових 8 вимог до нового статуту. А це саме:
Обов’язкові та важливі положення/відомості, які повинні бути в новому статуті ТОВ
1. Відомості про засновників (учасників) товариства
2. Внески засновників (учасників)
3. Порядок зменшення та збільшення статутного капіталу.
4. Зміна засновника (учасника) у ТОВ
5. Порядок виплати дивідендів
6. Вимоги до управління поточною діяльністю Товариства
7. Значні правочини
8. Загальні збори, їх компетенція
2. Замовник вимагав Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, який повиннен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі. Данною вимогою Замовник мав повне право на отримання підтвердження, що Учасник є платником ПДВ, або єдиного податку на момент подання тендерної пропозиції. І дана вимога є законною, і Замовнику вистачало термінів, для отримання такої довідки ДФС України, тим паче терміни підготовки тендерних пропозицій складали 30 календарних днів, І якщо Учасник проігнорував дану вимоги, це лягло на його рівень підготовки тендерних пропозицій. Тим паче Учасник мав термін, для надання запитів Замовнику, або оспорювання тендерної документації в АМКУ.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОКРОВСЬКВОДОКАНАЛ» вважає своє рішення правильним. І у Учасника є всі права на оскарження даного рішення.
Статус вимоги:
Не задоволено