-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ковбаса варена в/г
Завершена
480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
21.01.2020 11:35 - 03.02.2020 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА
Номер:
100177a784d541828cc853dac3c77a87
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-21-000340-a.a4
Назва:
СКАРГА
Скарга:
Скарга
на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів
відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
21.01.2020 року Відділ освіти Тростянецької міської ради ( надалі – Замовник) оголосив відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15130000-8 - М’ясопродукти.
10.02.2020 року відбувся аукціон за даної процедурою, участь прийняли 5 учасників:
1. ФОП Аврахова Катерина Григорівна
2. Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович
3. ТОВ Сумська Продуктова Компанія
4. ФОП Бутко Наталія Володимирівна
5. Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
13.02.2020р. протоколом №67 засідання тендерного комітету переможцем закупівлі Замовник обрав Фізичну особа - підприємець Чалий В.В. Ми не погоджуємося із рішенням тендерного комітетту, оскільки
По-перше – відповідно до п. 3 Додатку №2 тендерної документації Учасник мав надати Довідку на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника у формі, наведеній нижче, що містить інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів. Замовниками згідно таких договорів можуть бути як фізичні так і юридичні особи різних форм власності.
Довідка про досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі
Найменування
та код ЄРДПОУ
контрагента(Замовник), його адреса і телефон Предмет договору Дата та номер укладання договору Відомості про виконання договору або причини його розірвання
Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович надає у складі тендерної пропозиції довідку про досвід виконання аналогічного договору, яка за своєю формою відрізняється від довідки яка наведена в тендерної документації:
Отже, Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович порушує умови тендерної документації, а саме надає довідку про виконання аналогічного договору, яка за своїм змістом та формою відрізняється від форми довідки, яку вимагає Замовник.
По-друге– відповідно до Додатку 3 тендерної документації Учасник мав надати Копію рішення про державну реєстрацію потужностей або експлуатаційної дозвіл видані на Учасника та/або Власника (за адресами де розташовані та/або орендовані складські приміщення Учасника та /або Власника )
Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович надає у складі тендерної пропозиції повідомлення про присвоєння особистого реєстраційного номеру потужності Головного управління Держпродспоживслужби в Тростянецькому районі від 31.07.2016 року №235, в якому зазначено потужність якій присвоєно номер реєстраційний і датою прийняття територіальним органом компетентного рішення про державну реєстрацію потужності зазначено – 08.08. 2017 рік, що свідчить про повну не відповідність, оскільки довідку надано в 2016 році, а в ній зазначено інформацію про потужність якій присвоєно номер реєстраційний в 2017 році.
По-третє – Відповідно до Додатку 3 тендерної документації учасник має надати позитивний Акт за результатами проведення заходу державного контролю Учасника та/або Власника т у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, та/або акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) Учасника та/або Власника стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин.
Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович надає у складі тендерної пропозиції акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР №1 від 10.01.2020 р. та Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин №3 від 17.01.2020 року потужність, за адресою м. Тростянець, вул. Набережна,1 (діяльність на якій здійснює Переможець) не постачає харчові продукти кінцевому споживачу, видом діяльності потужності ( в тому числі щодо якої проводився захід з перевірки) – є виробництво м’ясних продуктів.
Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»№771/97ВР (далі - Закон), кінцевий споживач - споживач, який використовує харчовий продукт виключно для власного споживання. У звʼязку з тим, що замовник здійснює закупівлю для власник потреб, з метою споживання її в навчальних закладах, що йому підпорядковані є кінцевим споживачем.
З вищевикладеного слідує, що Переможець не має права здійснювати постачання продуктів харчування за предметом закупівлі з потужності, що вказана в перерахованих акта, оскільки дана не облаштована для постачання виробленої продукції кінцевому споживачу, а призначена лише для виробництва м’ясної продукції.
Відповідно до Закону виробництво - діяльність, пов’язана з виробництвом об’єктів санітарних заходів, у тому числі всі стадії технологічного процесу, а саме первинне виробництво, підготовка, змішування та пов’язані з цим процедури, обробка, наповнення, пакування, переробка, відновлення та інші зміни стану об’єкта, тобто процесу постачання дане визначення не включає.
В тому числі, у зв’язку з тим, що в Акті № 1 від 10.01.2020 р. зазначена інформація про характеристику потужності, як такої, що не постачає продукти харчування кінцевому споживачу та зазначена виду діяльності лише з виробництва мясних продуктів свідчить про те, що Учасником Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович не запровадив належним чином систему управління безпечністю харчових продуктів щодо постачання продуктів до кінцевого споживача, а розрахована лише на її виробництво. Отже, Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович не надав підтвердження щодо контролю безпечності продукції після її виробництва.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга ковбаса.pdf 22.02.2020 11:17
- платіжне доручення.pdf 22.02.2020 11:17
- рішення від 26.02.2020 №3651+ лист Замовнику.pdf 26.02.2020 16:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.03.2020 №4859 .pdf 16.03.2020 16:47
- рішення від 13.03.2020 №4859 .pdf 18.03.2020 16:15
- пояснення по суті.pdf 28.02.2020 13:31
- трансп.зас.2020-02-04-0001.pdf 28.02.2020 13:31
- відповідь лист держпрод..pdf 28.02.2020 13:31
- Протокол67 чалий ковбаса.pdf 28.02.2020 13:31
- протокол 81 відповідь на вимогу.pdf 28.02.2020 13:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.02.2020 11:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.03.2020 16:17
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
18e3d0ecfd2e4273811d79193e12e9c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-21-000340-a.b3
Назва:
вимога
Вимога:
вимога
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.docx 15.02.2020 11:30
- протокол 81 відповідь на вимогу.pdf 19.02.2020 16:06
- відповідь лист держпрод..pdf 19.02.2020 16:06
Дата подачі:
15.02.2020 11:30
Вирішення:
Засіданням тендерного комітету відділу освіти Тростянецької міської ради Протокол №81 від 19.02.2020 року щодо відповіді на вимогу(скаргу) ФОП Випущенко Людмила Миколаївна від 14.02.2020р. ID UA-2020-01-21-000340-a повідомляємо наступне:
Щодо довідки про досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі Учасник (переможець) надав довідку не порушив зміст самої довідки що вимагалося тендерною документацією, а лише біль конкретизував дану форму добавивши до форми «термін дії» зміст наданої форми довідки відповідає змісту відповідно до п.3 Додатку №2 тендерної документації.
Щодо Акта перевірки транспортного засобу розглядавши тендерну пропозицію Учасника (переможця) був наданий Акт №4 від 17.01.2020р у даному Акті зазначається перевірка по всьому КВЕД 10.13 Виробництво м’ясних продуктів (основний) № 18-16-32Mt від 20.03.2009р. та тим більше є пояснення Учасника(переможця) щодо перевірки транспортного засобу складеного на фірменому бланку №57 від 05.02.2020р.в якому вказується що документи на транспортний засіб які надані в тендерній пропозиції, а саме OPEL VIVARO спеціалізований вантажний фургон рефрижератор державний номер ВМ4976ВІ використовується для транспортування харчових продуктів про що зазначено у розділі 6 Акту №3 від 17.01.2020р. та є підтвердження Держпродспоживслужби Головного управління в Сумській області Тростянецьке районне управлвння щодо даного транспорту знаходиться дане підтвердження у тендерній пропозиції Учасника(переможця) в «Чалий 2020 АрхивWinRAR.rar» під назвою «трансп.зас.2020-02-0001.pdf».
Щодо Повідомлення про присвоєння особистого реєстраційного номеру потужності було направлено запит до Держпродспоживслужби Головного управління в Сумській області Тростянецьке районне управлвння щодо надання роз’яснення у невідповідності в датах вихідного номеру та дати реєстрації потужності виданого ФОП Чалий В.В. тендерний комітет отримав наступну відповідь, що дані розбіжності є технічно помилкою. Вихідну дату Повідомлення слід вважати 01.08.2017р., а датою прийняття територіальним органом компетентного органу рішення про державну реєстрацію потужності вважати 01.08.2017р.
Інформація про державну реєстрацію потужностей оператора ринку харчових продуктів можна перевірити на сайті головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області(Державний реєстр потужностей операторів ринку(Наказ Мінагрополітики від 10.02.2016р.№39)посиланняhttps://docs.google.com/spreadsheets/d/12KVNWWrjliYSg5tDV0jskGNdcM7rjOd_YCeHLJX0dfM/edit#gid=0
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
про акт який втратив чинність
Номер:
724a997b87e24900ab3f6a9751b39e58
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-21-000340-a.a2
Назва:
про акт який втратив чинність
Вимога:
Акт складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю Учасника та/або Власника стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами;(перевірка складів та/або цехів тощо.) датою не пізніше 6 місячної давнини;
08.08.2019 року вступив в силу наказ №447 за яким видається Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин
Тому Замовник повинен внести зміни так як документ який вимагається уже не видається
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол _34 ковбаса.pdf 24.01.2020 13:03
Дата подачі:
22.01.2020 20:26
Вирішення:
Тендерим комітетом відділу освіти Тростянецької міської ради було розглянуто вашу вимогу та прийнято рішення про внесення змін в тендерну документацію, а саме в додаток 3 до тендерної документації на закупівлю товару – ДК 021:2015 15130000-8 М’ясопродукти (Ковбаса варена в/г) технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
про санітарний паспорт
Номер:
e9918ba0855d486998653c64a8074d03
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-21-000340-a.a1
Назва:
про санітарний паспорт
Вимога:
Замовник вимагає надати у складі пропозиції- санітарний паспорт
Відповідно до Постанови КМУ від 29 березня № 348, Кабінет Міністрів України постановив:
1. Відмінити рішення про реорганізацію Державної санітарно-епідеміологічної служби шляхом її приєднання до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
2. Ліквідувати Державну санітарно-епідеміологічну службу.
3. Покласти на Державну службу з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів завдання і функції з реалізації державної політики у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення та із здійснення контролю (нагляду) за дотриманням вимог санітарного законодавства (крім функцій з реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження) та у сфері гігієни праці та функцій із здійснення дозиметричного контролю робочих місць і доз опромінення працівників).
Також повідомляємо, що на автотранспорт, призначеного для транспортування харчових продуктів, відносини між органами влади, операторами ринку харчових продуктів та їх споживачами регулює Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». У розділі VII цього Закону встановлені загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами. Статтею 44 визначені гігієнічні вимоги до транспортних засобів. Оскільки вимоги щодо наявності санітарного паспорту на автотранспорт, призначений для транспортування харчових продуктів, цим Законом не передбачено.
Отже замовник вимагає надання документа який не передбачений чинним законодавством та який не видається уповноваженими органими.
Просимо внести зміни
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол _34 ковбаса.pdf 24.01.2020 13:02
Дата подачі:
22.01.2020 20:25
Вирішення:
Тендерим комітетом відділу освіти Тростянецької міської ради було розглянуто вашу вимогу та прийнято рішення про внесення змін в тендерну документацію, а саме в додаток 3 до тендерної документації на закупівлю товару – – ДК 021:2015 15130000-8 М’ясопродукти (Ковбаса варена в/г) технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Хочемо зазначити що 08.08.2019 року вступив силу наказ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ №446 Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.
Статус вимоги:
Задоволено