• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Завершена

335 018.06 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 350.18 UAH
Період оскарження: 23.01.2020 12:23 - 03.02.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

Оскарження рішення Замовника щодо неправомірного визнання Переможця торгів

Номер: d41905c5035d4563bfcdd4b2077a15f4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-23-001785-a.a2
Назва: Оскарження рішення Замовника щодо неправомірного визнання Переможця торгів
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо розглянути скарку, яка знаходиться у прикріпленому файлі "супровідна документація"
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Відхилено

ОФІС І СПОРТИВНИЙ ЗАЛ

Номер: 77f9fe8f12cb4366ac7fb30d6fee64df
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-23-001785-a.a1
Назва: ОФІС І СПОРТИВНИЙ ЗАЛ
Вимога:
Шановний Замовник, доброго дня! Згідно тендерної документації (далі - ТД) Учасник повинен підтвердити кваліфікацію: « (1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна, а саме: офісне приміщення у м. Дніпро,….., (2) спортивний зал із спортивним обладнанням та інвентарем для тренувань персоналу охорони учасника у м. Дніпро» (кваліфікаційні критерії п. 5.1 + дублюючі посилання в додатку 1 (п. 4) і додатку 5 (п. 18, 21). Вважаємо, що умови, які наявні в ТД є дискримінаційними виходячи з наступного: (1) ОФІСНЕ ПРИМІЩЕННЯ У М. ДНІПРО. Вимога щодо місцезнаходження офісу (чергова частина / діючий підрозділ) в конкретному регіоні (м. Дніпро), тобто територіальне чи географічне обмеження - є дискримінаційною стосовно учасників з інших регіонів, окрім м. Дніпро. Обов’язкове місцезнаходження офісу (чергова частина / діючий підрозділ) Учасника в іншому місті не означає відсутність можливості надати якісно та в повному обсязі послуги, які закуповуються, Таким чином дана вимога порушує наші права та інтереси, що охороняються законом, так як ми не можемо взяти участь у даній закупівлі через відсутності наявності та місцезнаходження офісу (чергова частина / діючий підрозділ) у м. Дніпро. Законом України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (зі змінами та доповненнями), а також Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, якими у своїй діяльності керуються Учасники, не встановлені вимоги для суб’єктів охоронної діяльності, щодо обов’язкової наявності «представництв (територіального підрозділу охорони (з офісом) у кожному регіоні, де розташовані об’єкти охорони», оскільки учасник може мати офіс чи регіональне представництво в сусідньому місті, селі або в іншій області, і при цьому надати якісно послуги. Ліцензія про надання охоронних послуг, на підставі якої Учасник здійснює охоронну діяльність, діє на всій території України та не має обмежень ні по регіонам, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Ця вимога є дискримінаційною, тому що Ви зможете обрати Переможця, який має офіс в м. Дніпро, а інших Учасників, які не підтвердять дану вимогу - просто дисквиліфікувати. (2) СПОРТИВНИЙ ЗАЛ ІЗ СПОРТИВНИМ ОБЛАДНАННЯМ ТА ІНВЕНТАРЕМ, АБО АБОНЕМЕНТ У СПОРТИВНИЙ ЗАЛ ДЛЯ ТРЕНУВАНЬ ПЕРСОНАЛУ ОХОРОНИ УЧАСНИКА ДЛЯ ТРЕНУВАНЬ ОХОРОНИ. Вищезазначена вимога Замовника не має відношення до предмету закупівлі та є такою, що суттєво звужує коло потенційних Учасників. Однак, не є зрозумілим щодо наявності спортивного залу у м. Дніпро у Учасника або абонементу для його відвідування, бо вони наявні в будь-якому місті, по всій території України. Ні одним нормативно-правовим актом не передбачається, щоб охоронна компанія мала у власності чи орендувала спортивний зал для надання в подальшому охоронних послуг. І навіщо абонемент? Його можна купити і не ходити в спортивний зал, і як в подальшому це перевірялось Замовником? Охоронники самі по собі є і повинні бути фізично сильними виходячи із специфіки роботи. Вони забезпечуються спеціальними засобами (елементами захисту), які мають при собі, щоб оперативно реагувати на будь-які загрози, що можуть надходити на об’єкт охорони. Тому дана вимога є дискримінаційною і не суттєвою. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію. Таким чином, Вимагаємо, вимоги: « (1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна, а саме: офісне приміщення у м. Дніпро,….., (2) спортивний зал із спортивним обладнанням та інвентарем для тренувань персоналу охорони учасника у м. Дніпро» (кваліфікаційні критерії п. 5.1 + дублюючі посилання в додатку 1 (п. 4) і додатку 5 (п. 18, 21) (всі повнсітю) - ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації. З повагою!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу, що Тендерна документація на проведення відкритих торгів на закупівлю ОХОРОННИХ ПОСЛУГ (79710000-4) була розроблена та складена КНП «КЛШМД» ДМР, надалі «Замовником», відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII з подальшими змінами та доповненнями (надалі - Закон) . Так, Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до ст. 16 Закону, зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх, наступним кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна, а саме: офісне приміщення у м. Дніпро, тощо. Так, даний критерій був застосований, задля в подальшому належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань щодо охорони об’єктів Замовника та додержання громадського порядку на об’єктах Замовника. Вимога Замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Дніпро (з наданням копій договорів купівлі-продажу або оренди офісного приміщення) є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони об’єктів лікарні, що будуть включати й цілодобове супроводження заходів безпеки на об’єкті Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності. Виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території адміністративної одиниці (м. Дніпро) відповідної групи швидкого реагування, а враховуючи цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік, передбачається наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці (м. Дніпро), частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем зберігання одягу, засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу виконавця в м. Дніпро. Тож, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці (м. Дніпро), з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на об’єкті Замовника, що розташований у м. Дніпро відповідно. Отже, мета включення даного критерію-вимоги до Тендерної документації – це отримання Замовником якісних і зрозумілих послуг та відносин між суб’єктами-учасниками, що передбачає процедура. Крім того, Замовник жодним чином не обмежує коло учасників, ні за територіальним принципом, ні за яким іншим, а навпаки ми сподіваємося, що у даній процедурі закупівель приймуть участь учасники з великим досвідом надання аналогічних послуг, задля якісного надання послуг у подальшому Замовнику. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вищенаведеними нормативними актами замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов закупівлі. Зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх наступним кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна, а саме: спортивний зал зі спортивним обладнанням та інвентарем для тренувань персоналу охорони учасника у м. Дніпро. Даний критерій-вимога щодо наявності спортивного залу із спортивним обладнанням та інвентарем для тренувань персоналу Виконавця обумовлена необхідністю дбати про здоров’я та спортивний розвиток працівників-охоронців, й передусім створенням можливості підвищення навичок охоронців та якісним виконанням охоронцями своїх обов’язків. Вважаємо, що зазначена умова не є дискримінаційною ознакою Учасника, а стимулює до найбільш відповідального ставлення Учасника до виконання покладених на нього обов’язків, тому така умова була включена нами для підтвердження того, що працівники охорони, які безпосередньо задіяні у наданні послуги мають відповідну фізичну підготовку, та мають можливість її підтримувати. Законом України «Про охоронну діяльність» охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення реагування в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов’язані з посяганням на об’єкт охорони (ст. 6, 13 Закону). Ст. 16 цього Закону передбачено, що під час здійснення охоронної діяльності персонал охорони має право застосовувати до осіб, які посягають на об’єкт охорони, заходи фізичного впливу та спеціальні засоби в особливих випадках, якщо інші заходи не привели до припинення посягання або до виконання особою законної вимоги персоналу охорони. Згідно із Постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», якою встановлені кадрові вимоги, п. 15 кадрових вимог передбачено, що охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29.12.2004 р. № 336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників». Відповідно до п. 114 Наказу Мінпраці від 29.12.2004 р. № 336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» встановлені вимоги до професії охоронник. Вказані вимоги передбачають, що охоронник зобов’язаний у разі виникнення необхідності під час виконання покладених на нього завдань та обов’язків застосовувати проти порушників заходи необхідної оборони, відповідно до чинного законодавства України, кваліфікаційні вимоги до охоронників передбачають професійну підготовку на виробництві. Отже, для виконання покладених на охоронника завдань згідно з чинним законодавством, а саме застосування до порушників заходів необхідної оборони – фізичного впливу, вони постійно повинні проходити підготовку на підприємстві, де вони працюють, у зв’язку з чим наявність спортивного залу із обладнанням є обов’язковою умовою для тренувань персоналу охорони. Тому, вважаємо, що Тендерною документацією нашого підприємства не порушені вимоги вищезгаданих нормативних актів, а вимоги про виключення із вимог до кваліфікації учасників пункту про наявність спортивного залу зі спортивним обладнанням та інвентарем для тренування персоналу охорони і офісного приміщення учасника у м. Дніпро не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено