-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 24450000-3 - Агрохімічна продукція ( дезінфекційні засоби)
ДК 021:2015 - 24450000-3 - Агрохімічна продукція ( дезінфекційні засоби) строк поставки:лютий-березень 2020р. місце поставки: м.Луцьк, пр.Відродження 30 кількість : 8 найменуваннь товару . Більш детальна інформація в документації допорогової закупівлі
Завершена
99 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 498.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 498.00 UAH
Період оскарження:
23.01.2020 15:31 - 28.01.2020 18:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо відміни рішення замовника
Номер:
3bc65f73d78b4e1d908e130b7b8085a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-23-000940-b.b2
Назва:
Вимога щодо відміни рішення замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, ми абсолютно не згодні з відхиленням нашої найбільш економічної пропозиції та аргументацією відхилення, а саме:
1. Пропозиція не відповідає не відповідає документації допорогової закупівлі :
1.1. У зв’язку із ротацією, замовник просить конкретні дезінфікуючі засоби, а не еквівалент.
Цікаво те що, ротація засобів відбувається саме на ті ж засоби які закуповувались у вересні 2019р закупівля № UA-2019-09-12—000736-а ,саме тоді Замовник закупив засоби Дез Таб нью, Квік Дес нью, Гігасепт АФ Форте . То ж кого ви обманюєте про ротацію, де вона?
1.2. Дезінфікуючі засоби, які пропонує даний учасник не відповідають технічним характеристикам виставленим в документації допорогової закупівлі.
Ми запропонували еквівалентні засоби, з тими ж діючими речовинами, але в іншому співвідношенні, адже двох однакових засобів за складом не має, але призначення, застосування, спектр дії, безпечність відповідають всім загально прийнятим і вашим вимогам. Крім того, ми запропонували антисептичний засіб АХД 2000 експрес 3мл, який відповідає вимогам наказу МОЗ №798, де чітко вказано: 4.3.2. Антисептик в кількості не менше 3 мл вливають в заглиблення сухої долоні і енергійно втирають в шкіру рук та зап'ястя протягом 30 с. Ви ж порушили цей Наказ і вимагаєте засіб КЛІН СТРІМ 2 мл, що є протизаконним і може привести до спалаху внутрішньо-лікарняної інфекції. Ви порушуєте правила антисептичної обробки рук і це не припустимо.
Тож, закупівля з самого початку мала дискримінаційні вимоги, носила упереджений характер, обмежила коло учасників, порушила принципи Закону України «Про публічні закупівлі», тому вимагаємо, скасувати своє упереджене рішення про визнання переможця, та повернути нашу пропозицію до розгляду і дати конкретні пояснення по кожному пункту невідповідності, саме так як вимагає Закон. В іншому разі ми звернемось до розпорядника коштів та Громадського контролю для висвітлення ваших закупівель, які носять договірний та корупційний характер. Це підтверджується відсутністю проведення аукціону, коли завідомий учасник вийшов з ціною пропозиції копійка-в-копійку до заявленої і не зробив жодного кроку до зниження. Різниця між нашою пропозицією та завідомим «переможцем» становить 23 500грн, це ті кошти які можливо було б заощадити та закупити більше дезінфікуючих засобів.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на скаргу.docx 10.02.2020 12:15
Дата подачі:
06.02.2020 14:37
Вирішення:
Шановний учаснику! Щодо вашої вимоги про ротацію повідомляємо наступне:
Установа закуповує дезінфікуючі засоби заздалегідь і в першому кварталі використовувались інші дезінфектанти , які були придбані в червні 2019 року.
Для надання високоякісної допомоги та збереження здоров´я заклад має намір
закупити дезінфікуючі засоби з певними характеристиками, які гарно зарекомендували себе під час проведення бактеріологічного контролю, по відношенню до інструментарію та різноманітних поверхонь.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно чинного законодавства України , Замовник має право самостійно та свідомо обирати предмет закупівлі з певними характеристиками та властивостями. Замовник має повне право відхилити Учасника , якщо товар не відповідає хоча б одному пункту медико технічних вимог.
Щодо невідповідності медико-технічним характеристикам по кожному засобу читайте у супровідній документації до рішення.
ТОВ «ІМЕД» подали пропозицію з аналогами, що не відповідають умовам документації допорогової закупівлі, тому дана пропозиція підлягає відхиленню на законних підставах. Хочемо зауважити , що Замовник дотримався всіх норм та вимог законів України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо внесення змін в Додаток 1 Медико-технічні вимоги Документації
Номер:
94012dc5f6474dfca81a39f2d63d2f96
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-23-000940-b.b1
Назва:
Вимога щодо внесення змін в Додаток 1 Медико-технічні вимоги Документації
Вимога:
Шановний Замовнику!
В Додатку 1Медико-технічних вимоги Документації по закупівлі «ДК 021: 2015 - 24450000-3 Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби )» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-23-000940-b), зазначено «Еквівалент не пропонувати.».
Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що еквіваленти не пропонувати. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Зазначення найменувань засобів з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів, що зазначені в Додатку 1 Медико-технічних вимог Документації по закупівлі «ДК 021: 2015 - 24450000-3 Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби )» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-23-000940-b),
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.01.2020 15:39
Вирішення:
Нами було розглянуто вашу вимогу, щодо внесення змін до тендерної документації. З даного приводу, зазначаємо наступне:
Відповідно до Ч.1 ст 2. ЗУ «Про публічні закупівлі», цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
А, оскільки, вартість даної закупівлі не перевищує суму вказану в Ч.1 ст.2 Закону, дія вказаного Закону не розповсюджується на дану закупівлю.
Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції, Замовник розмістив в ЕСЗ всю необхідну інформацію передбачену Інструкцією. Всі Учасники що бажають взяти участь в даній закупівлі мають вільний доступ та можливість надати свої пропозиції для оцінки.
Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Технічне завдання на продукцію сформовано, виходячи з потреб Замовника. Саме з такими характеристиками засоби протестовані нашими фахівцями та обрані для закупівлі. Оскільки замовником є медична установа де питання дезінфекції є надзвичайно важливим, технічні характеристики описані саме таким чином, саме з таким вмістом діючої речовини та з таким спектром дії.
Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар.
Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.
В зв’язку з вищезазначеним, залишаємо вашу незаконну та необґрунтовану вимогу без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено