-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Послуги з вивезення твердих побутових відходів для Львівського навчально-наукового інституту
Завершена
158 280.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 500.00 UAH
Період оскарження:
27.01.2020 16:04 - 07.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
225a0de84dd746f3b224c13cdef3c8ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-27-003536-a.b1
Назва:
Скарга
Вимога:
1. Згідно з п. 3.8. розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – тендерної документації ДВНЗ "Університет банківської справи" ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів) Замовником встановлені Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема Учасники повинні відповідати кваліфікаційнім критеріям та іншим вимогам встановленим в ст.ст. 16, 17 Закону (документальне підтвердження відповідності яким зазначено в Додатку №1).
Відповідно до Додатку № 1 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозицій учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника" у розділі першому "Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»" в графі третій Замовником встановлена вимога для підтвердження наявності документального досвіду виконання аналогічного договору, зокрема передбачена вимога надати копію аналогічного договору відповідно до п. 3.1. (не менше одного). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати оригінал листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупців, що вказані в п. 3.1. та 3.2. (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності*.
*Для договорів укладених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 – VIII.
Однак, Замовник до аналогічних договорів прирівняв договори, які укладені відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року.
Відповідно до п. 5 ч. 1 т. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.
Як вбачається із змісту Договору № 107 – к про надання послуг з вивезення побутових відходів від 01.08.2018 року укладеного між ТОВ "ДВ Вейст – груп" та ЛКП "Під Зуброю" (назва файлу "КК – копія аналогічного договору _із змінами_.pdf) такий не був укладений в межах проведення процедур закупівлі передбачених Законом України "Про публічні закупівлі".
Додаткова угода № 1 до Договору про надання послуг з вивезення побутових відходів № 107 – К від 01 серпня 2018 року, який міститься в одному ж файлі з договором – не містить дати його укладання.
Додатково слід відмітити, що в Інформаційній довідці про виконання аналогічного договору (назва файлу "КК – Довідка про виконання аналогічного договору.pdf) – строк виконання договору не відповідає вищезгаданому Договору.
2. Згідно з п. 3.8. розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – тендерної документації ДВНЗ "Університет банківської справи" ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів) Замовником встановлені Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема Учасники повинні відповідати кваліфікаційнім критеріям та іншим вимогам встановленим в ст.ст. 16, 17 Закону (документальне підтвердження відповідності яким зазначено в Додатку №1).
Відповідно до Додатку № 1 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозицій учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника" у розділі третьому інші документи Замовник вимагає згоду на включення істотних умов договору до договору про закупівлю, зокрема вимагає надати проект договору у складі пропозиції учасника як невід'ємну її частину.
Проект договору, який наданий ТОВ "ДВ Вейст – груп" (назва файлу "ІД – Додаток 5 проект договору за лотом 1.pdf) не є заповнений – відсутні реквізити сторін та вартість договору.
3. Відповідно до п.3.9. розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – тендерної документації ДВНЗ "Університет банківської справи" ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів) Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку №2.
Так, у Додатку № 2 Технічні Вимоги Технічні, якісні та кількісні характеристики послуги з вивезення ТПВ (твердих побутових відходів) за адресою вул. Жовківська ,53 та просп. Чорновола,61 м. Львів, по Лоту 1 Замовник вимагав, щоб учасник:
забезпечив безперебійний та своєчасний вивіз ТПВ та підтвердив наявність у нього необхідної кількості спеціалізованих транспорту;
документально підтвердив відповідність його спеціалізованого автотранспорту нормам по викидам та забрудненню, які відповідають сучасним євростандартам ЄВРО-4.
3.1. В тендерній документації, яка подана ТОВ "ДВ Вейст – груп" відсутнє підтвердження наявності спеціалізованих транспортних засобів, зокрема відсутні технічні паспорти на транспортні засоби або ж договори оренди транспортних засобів. Учасник підтверджує наявність транспортних засобів лише власними довідками, що є недопустимо.
На підтвердження відповідності транспортних засобів по викидам та забрудненню учасник – ТОВ "ДВ Вейст – груп" надав довідку ТОВ "ТРАК СЕРВІС Львів" (назва файлу "КК – Довідка про нгаявність спеціалізованих транспортних засобі екологічного рівня.pdf"). вищезгадана довідка видана без зазначення дати її видачі та вихідного номеру, а також без зазначення посади та прізвища з ініціалами особи яка її підписала. Звертаємо увагу, що у згаданій довідці зазначається, що транспортні засоби належать ТОВ "ДВ Вейст – груп", та зазначено лише сім транспортних засобів.
Однак, у Довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів (назва файлу "КК – Довідка про наявність спеціалізованих транспортних засобів.pdf") учасник ТОВ "ДВ Вейст – Груп" зазначає, що усі транспортні засоби орендовані у ТОВ "ДВ - Вейст - Логістик", і кількість транспортних засобів є десять, а не сім.
3.2. Відповідно до ч.1, 3 та 8 ст. 35 Закону України "Про дорожній рух" транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України, підлягають обов'язковому технічному контролю відповідно до цієї статті.
Обов'язковий технічний контроль транспортного засобу передбачає перевірку технічного стану транспортного засобу, а саме: системи гальмового і рульового керування, зовнішніх світлових приладів, пневматичних шин та коліс, світлопропускання скла, газобалонного обладнання (за наявності), інших елементів у частині, що безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього природного середовища.
На кожний транспортний засіб, що пройшов обов'язковий технічний контроль і визнаний технічно справним, суб'єкт проведення обов'язкового технічного контролю складає протокол перевірки його технічного стану, який видається водію транспортного засобу.
Відтак, саме протоколам перевірки технічного стану транспортного засобу слід підтверджувати відповідність транспортного засобу нормам по викидам та забрудненням, а такі не були надані учасником ТОВ "ДВ Вейст – Груп".
4. У відповідності до п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Відтак, у Вас були усі наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДВ Вейст – Груп", оскільки така не відповідала вимогам Вашої тендерної документації.
Просимо Вас переглянути Ваше рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.02.2020 12:45
Вирішення:
Вимога ТОВ «Санком-Львів» від 25.02.2020 року про скасування рішення тендерного комітету ДВНЗ «Університет банківської справи» від 24.02.2020 року про визначення ТОВ «ДВ ВЕЙСТ-ГРУП» переможцем процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-27-003536-a) за лотом № 1 є необґрунтованою та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
01.03.2020 16:55
Підтвердження вирішення:
ВІДПОВІДЬ
на вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «Санком-Львів» від 25.02.2020 року (ідентифікатор вимоги UA-2020-01-27-003536-a.b1 в ЦБД системи електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) під час проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів за предметом – «ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-27-003536-a) згідно оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу Державним вищим навчальним закладом «Університет банківської справи»
Тендерним комітетом Державного вищого навчального закладу «Університет банківської справи» було уважно розглянуто та проаналізовано вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «Санком-Львів» (надалі – Скаржник) від 25.02.2020 року (ідентифікатор вимоги UA-2020-01-27-003536-a.b1 в ЦБД системи електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) (надалі – Вимога) під час проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів за предметом – «ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-27-003536-a) (надалі – Процедура закупівлі) Державним вищим навчальним закладом "Університет банківської справи" (надалі – Замовник).
Відповідно до частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами (далі - Закон) Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Тендерний комітет уважно дослідив зміст вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Санком-Львів» від 25.02.2020 року (ідентифікатор вимоги UA-2020-01-27-003536-a.b1 в ЦБД системи електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) згідно якої ТОВ «Санком-Львів» вимагає скасувати рішення тендерного комітету ДВНЗ «Університет банківської справи» від 24.02.2020 року про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ДВ ВЕЙСТ-ГРУП» (код ЄДРПОУ 41790622) переможцем процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-27-003536-a) за лотом № 1.
Ретельний аналіз змісту вимоги ТОВ «Санком-Львів» від 25.02.2020 року (UA-2020-01-27-003536-a.b1) дає підстави стверджувати про безпідставність зазначеної вимоги та викривлення фактів з боку Скаржника, а саме.
І. ТОВ «Санком-Львів» із посиланням на п. 3.8. розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та п. 3.1. та 3.2 Додатку № 1 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозицій учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника" до тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів)» стверджую про невідповідність наданого ТОВ «ДВ ВЕЙСТ-ГРУП» у складі своєї тендерної пропозиції договору про виконання аналогічних послуг.
Зазначена вимога є безпідставною, оскільки ТОВ «ДВ ВЕЙСТ-ГРУП» виконало вимоги п. 3.8. розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та п. 3.1. та 3.2 Додатку № 1 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозицій учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника" до тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів)» та надало у складі тендерної пропозиції Довідку від 11.02.2020 у довільній формі із зазначенням замовників, з якими укладались аналогічні договори, копію зазначеного у довідці договору № 107-К від 01.08.2018 року (із додатковими угодами), копію акта про виконання послуг за договором № 107-К від 01.08.2018 року та копію відгуку про виконання договору № 107-К від 01.08.2018 року. Договір № 107-К від 01.08.2018 року є аналогічним предмету закупівлі, а саме – надання послуг із вивезення твердих побутових відходів.
Згідно змісту п. 3.8. розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та п. 3.1. та 3.2 Додатку № 1 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозицій учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника" до тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів)» Замовник не вимагає надання у складі тендерної пропозиції у якості аналогічного, виключно договорів, укладених згідно процедур Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 – VIII. Тлумачення ТОВ «Санком-Львів» змісту тендерної документації в контексті того, що аналогічним договором має бути виключно договір, укладений згідно процедур Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 – VIII, є помилковим та не відповідає змісту тендерної документації та позиції Замовника, оскільки така вимога має ознаки дискримінації.
Твердження ТОВ «Санком-Львів» про невідповідність строків дії Договору № 107-К від 01.08.2018 року інформації, наведеній у Довідці ТОВ «ДВ ВЕЙСТ-ГРУП» від 11.02.2020 у довільній формі із зазначенням замовників, з якими укладались аналогічні договори, є помилковим, оскільки аналіз змісту пунктів 30 – 33 Договору № 107-К від 01.08.2018 року та додаткових угод до нього свідчить про коректність наведеної у довідці інформації.
ІІ. ТОВ «Санком-Львів» на підставі п. 3.8. розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – тендерної документації ДВНЗ "Університет банківської справи" ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів) стосовно вимоги про надання згоди на включення істотних умов договору до договору про закупівлю, зокрема надання проекту договору у складі пропозиції учасника як невід'ємної її частини, робить помилковий висновок стосовно вимог Замовника про необхідність заповнення усіх реквізитів проекту договору на момент подання його у складі тендерної пропозиції. Такий висновок є самостійним тлумаченням ТОВ «Санком-Львів» тендерної документації та не відповідає її змісту.
ТОВ «ДВ ВЕЙСТ-ГРУП» у складі тендерної документації надало Довідку про згоду з істотними умовами договору та проект договору згідно Додатку 5 до тендерної документації, що повністю відповідає вимогам Замовника, наведеним у додатку 1 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозицій учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника" до тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів)».
ІІІ. ТОВ «Санком-Львів» у своїй вимозі робить висновок про ненадання у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДВ ВЕЙСТ-ГРУП» інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у п.3.9. розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – тендерної документації ДВНЗ "Університет банківської справи" ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів) та додатку № 2 до тендерної документації. Замовником в тендерній документації не встановлено конкретних форм та вимог до документів, якими Учасник має підтверджувати відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у п.3.9. розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – тендерної документації ДВНЗ "Університет банківської справи" ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів) та додатку № 2 до тендерної документації. Зазначене свідчить про відсутність у Замовника підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДВ ВЕЙСТ-ГРУП».
Отже, вимога Товариства з обмеженою відповідальністю «Санком-Львів» від 25.02.2020 року (ідентифікатор вимоги UA-2020-01-27-003536-a.b1 в ЦБД системи електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) про скасувати рішення тендерного комітету ДВНЗ «Університет банківської справи» від 24.02.2020 року про визначення Товариство з обмеженою відповідальністю «ДВ ВЕЙСТ-ГРУП» (код ЄДРПОУ 41790622) переможцем процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-27-003536-a) за лотом № 1 є необґрунтованою та не підлягає задоволенню.