• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Лікарські засоби різні (лабораторні реактиви)

Торги відмінено

44 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 220.00 UAH
Період оскарження: 27.01.2020 15:55 - 30.01.2020 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога, щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

Номер: 87a929170acc49a4ab5e9aa8f1c9bf1a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-27-001187-c.c1
Назва: Вимога, щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимога:
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-27-001187-c, Замовник: Комунальне некомерційне підприємство " Міська клінічна лікарня №11" Дніпровської міської ради Предмет закупівлі: ДК 021-2015 ЄЗС: 3369000-3 Лікарські засоби різні (33696500-0 Лабораторні реактиви) (НК 024:2019 42959-барвник Май-Грюнвальда IVD, 45815- розчин для цитратної анти коагуляції, 45351-метиленовий синій розчин IVD, 44946-фарбування за Романовським, набір, 52941-загальна амілаза IVD, 41738-неестеризована жирна к-та IVD контроль, 43658- розчин Азур B, IVD, 43078- набір для визначення натрію хлориду в сечі, 42693- буферний розчин з фіксованим pH, IVD, 54873-антікардіоліпін антитіла IVD, реагент, 47869- множинні аналіти клінічної хімії IVD, контрольний матеріал, 33354- добавка для культурного середовища, 53587- сечовина (Urea) IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз, 53583- сечова кислота IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз, 41818- глюкоза IVD, калібратор, 53359- Загальний холестерин IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз, 43203-набір для проведення тимолової проби, 52928-загальна лужна фосфатаза, 55872- загальний гемоглобін IVD, набір, спектрофотометричний аналіз, 60795-мастило універсальне для хірургічних інструментів, 37549- малахітовий зелений розчин IVD, 41400- контроль гемоглобіну, 54518- глюкоза сечі IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз, 54514- численні аналіти сечі IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз, 62048- смужка для визначення рівня pH шлунка, 30592- активований частковий тромбопластиновий час IVD, набір, аналіз утворення згустку, експрес-аналіз, 53251- креатинін IVD, набір, спектрофотометричний аналіз). Шановний замовник,повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). А саме : Додаток 1, Таблиця « Медико-технічні вимоги», № 1-12, 14-30, 32 «…З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа від виробника, яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву замовника та учасника, предмет закупівлі згідно специфікації, номер оголошення з обов’язковим зазначенням ID про проведення закупівлі….» Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники: 1) Мають укладені прямі контракти з виробником лабораторних реактивів, за умовами яких виробник (його дистрибьютор) вже гарантував та зобов’язався поставити лікарських засіб 2) Мають на складських приміщеннях залишках достатню кількість товару для забезпечення поставок за тендерним договором 3) Відносно якості запропонованих товарів - Якість запропонованих до поставки товарів визначається та підтверджується підчас поставки товару супровідними документами, зокрема сертифікатами якості, а у випадку поставки неякісного товару, постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня), внаслідок чого Замовник повністю захищений від постачання неякісного товару. Викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами). На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції гарантійного листа виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЄРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. . Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: Додаток 1, Таблиця « Медико-технічні вимоги», № 1-12, 14-30, 32 «…З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа від виробника, яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву замовника та учасника, предмет закупівлі згідно специфікації, номер оголошення з обов’язковим зазначенням ID про проведення закупівлі….» . В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вимогу від 28.01.2020, 09:06. ID: UA-2020-01-27-001187-C.C1 Замовник Комунальне некомерційне підприємство " Міська клінічна лікарня №11" Дніпровської міської ради повідомляє. Відповідно до потреб Замовник: Комунальне некомерційне підприємство " Міська клінічна лікарня №11" Дніпровської міської ради в системі електронних закупівель ProZorro було оголошено Допорогову закупівлю № UA-2020-01-27-001187-c, Предмет закупівлі: ДК 021-2015 ЄЗС: 3369000-3 Лікарські засоби різні (33696500-0 Лабораторні реактиви) (НК 024:2019 42959-барвник Май-Грюнвальда IVD, 45815- розчин для цитратної анти коагуляції, 45351-метиленовий синій розчин IVD, 44946-фарбування за Романовським, набір, 52941-загальна амілаза IVD, 41738-неестеризована жирна к-та IVD контроль, 43658- розчин Азур B, IVD, 43078- набір для визначення натрію хлориду в сечі, 42693- буферний розчин з фіксованим pH, IVD, 54873-антікардіоліпін антитіла IVD, реагент, 47869- множинні аналіти клінічної хімії IVD, контрольний матеріал, 33354- добавка для культурного середовища, 53587- сечовина (Urea) IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз, 53583- сечова кислота IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз, 41818- глюкоза IVD, калібратор, 53359- Загальний холестерин IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз, 43203-набір для проведення тимолової проби, 52928-загальна лужна фосфатаза, 55872- загальний гемоглобін IVD, набір, спектрофотометричний аналіз, 60795-мастило універсальне для хірургічних інструментів, 37549- малахітовий зелений розчин IVD, 41400- контроль гемоглобіну, 54518- глюкоза сечі IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз, 54514- численні аналіти сечі IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз, 62048- смужка для визначення рівня pH шлунка, 30592- активований частковий тромбопластиновий час IVD, набір, аналіз утворення згустку, експрес-аналіз, 53251- креатинін IVD, набір, спектрофотометричний аналіз). Регулювання допорогових закупівель через систему ProZorro здійснюється відповідно до Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" та Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 (про внесення змін до Інструкції) Відносно закупівлі № № UA-2020-01-27-001187-c, Предмет закупівлі: ДК 021-2015 ЄЗС: 3369000-3 Лікарські засоби різні (33696500-0 Лабораторні реактиви), то медико-технічні вимоги цієї закупівлі складено з урахуванням потреб Комунальне некомерційне підприємство " Міська клінічна лікарня №11" Дніпровської міської ради і в цих потребах не має дискримінації, так як реагенти, які необхідні нашому закладу виробляє не один постачальник, тобто наш заклад підтримує статтю 5 Закону “Про Публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.2015, яка визначає основні принципи здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція; 2. відкритість; 3. максимальна економія; 4. недискримінація кожного з Учасників; 5. неупередженість. Щодо гарантійного листа то згідно з Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 (про внесення змін до Інструкції) зазначено «2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про: Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.» Тож, Замовник може додатково вимагати забезпечення Пропозиції, у вигляді гарантії виконання зобов’язань Учасника перед Замовником. Гарантійний лист підприємством-виробником оформлюється, за умови, що особа(юридична або ФОП), яку він уповноважує діяти від свого імені є добросовісним представником (дистриб’ютором) та не чинить антиконкурентних дій. Замовник убезпечує себе від придбання товару у осіб, які бажають спотворити результати закупівлі та неякісного товару. Таким чином, шановний скаржнику! Враховуючи вищевикладене Комунальне некомерційне підприємство " Міська клінічна лікарня №11" Дніпровської міської ради жодним чином не порушує принципу недискримінації учасників Закупівлі закупівлю № UA-2020-01-27-001187-c, Предмет закупівлі: ДК 021-2015 ЄЗС: 3369000-3 Лікарські засоби різні (33696500-0 Лабораторні реактиви) (НК 024:2019 42959-барвник Май-Грюнвальда IVD, 45815- розчин для цитратної анти коагуляції, 45351-метиленовий синій розчин IVD, 44946-фарбування за Романовським, набір, 52941-загальна амілаза IVD, 41738-неестеризована жирна к-та IVD контроль, 43658- розчин Азур B, IVD, 43078- набір для визначення натрію хлориду в сечі, 42693- буферний розчин з фіксованим pH, IVD, 54873-антікардіоліпін антитіла IVD, реагент, 47869- множинні аналіти клінічної хімії IVD, контрольний матеріал, 33354- добавка для культурного середовища, 53587- сечовина (Urea) IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз, 53583- сечова кислота IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз, 41818- глюкоза IVD, калібратор, 53359- Загальний холестерин IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз, 43203-набір для проведення тимолової проби, 52928-загальна лужна фосфатаза, 55872- загальний гемоглобін IVD, набір, спектрофотометричний аналіз, 60795-мастило універсальне для хірургічних інструментів, 37549- малахітовий зелений розчин IVD, 41400- контроль гемоглобіну, 54518- глюкоза сечі IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз, 54514- численні аналіти сечі IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз, 62048- смужка для визначення рівня pH шлунка, 30592- активований частковий тромбопластиновий час IVD, набір, аналіз утворення згустку, експрес-аналіз, 53251- креатинін IVD, набір, спектрофотометричний аналіз) та чинного законодавства України. Тобто зазначені нами кваліфікаційні та технічні вимоги не обмежують кількість виробників та постачальників. Стосовно Вашої вимоги щодо “ В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами” слід врахувати, що стаття 7 Закону України “Про публічні закупівлі” дає вичерпну відповідь стосовно державного регулювання, контролю у сфері закупівель та громадського контролю та свідчить про таке: Стаття 7. Державне регулювання, контроль у сфері закупівель та громадський контроль. 1. Уповноважений орган здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель у межах повноважень, визначених цим Законом. 2. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, вживає таких заходів: 1) до здійснення оплати за договором про закупівлю перевіряє наявність річного плану, договору про закупівлю та звіту про результати проведення процедури закупівлі, що підтверджують проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та за результатами якої укладено договір про закупівлю; 2) не допускає здійснення платежів із рахунка замовника згідно з узятим фінансовим зобов’язанням за договором про закупівлю у випадках: відсутності або невідповідності встановленим законодавством вимогам необхідних документів, передбачених пунктом 1 цієї частини; відміни процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; набрання законної сили рішенням суду про визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсною та/або договору про закупівлю нікчемним; оскарження відповідно до статті 18 цього Закону на період призупинення процедури закупівлі; наявності відповідного рішення органу оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Перевірка наявності документів, зазначених у пункті 1 цієї частини, проводиться шляхом перегляду документів, розміщених в електронній системі закупівель. 3. Банки під час оплати за договорами про закупівлю перевіряють наявність звіту про результати проведення закупівлі шляхом його перегляду в електронній системі закупівель. У разі відсутності звіту про результати проведення закупівлі платіжне доручення вважається оформленим неналежним чином. 4. Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Органи, уповноважені здійснювати контроль у сфері закупівель, не мають права втручатися в проведення закупівель. 5. Громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації,розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Залучення громадськості до здійснення контролю у сфері закупівель здійснюється відповідно до законів України “Про громадські об’єднання”, “Про звернення громадян”, “Про доступ до публічної інформації”, “Про інформацію”, “Про відкритість використання публічних коштів”. Громадяни і громадські організації та їх спілки не мають права втручатися у процедуру закупівлі/спрощену закупівлю. Крім того, стаття 8 зазначеного вище Закону дає вичерпну відповідь щодо порядку здійснення моніторингу процедур публічних закупівель та зазначає що моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону. Враховуючи вищеозначене, повідомляємо, що технічні характеристики, вказані Замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принципів закупівель, передбачених ст. З Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та навпаки зміни відповідно Вашої вимоги (конкретні зміни не вказані) можуть призвести до порушення чинного законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено