• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Деззасоби: в асортименті

код НК 024:201947631 Засіб дезінфікуючий для медичних виробів код НК 024:201941550 Дезінфікуючі засоби для рук

Завершена

43 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 215.00 UAH
Період оскарження: 17.01.2020 15:40 - 22.01.2020 15:45
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо відповіді

Номер: 33545fed08fc448e988ba493a7a89c31
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-17-002944-b.a2
Назва: Щодо відповіді
Вимога:
Враховуючи протизаконну корупційну відписку Замовника, небажання економити бюджетні кошти, враховуючи наявні факти корупційного зговору одного з Учасників, пропозицію якого протягують до перемоги, з посадовими особами Замовника, ми надсилаємо листи до Державної аудиторської служби України, в Департамент охорони здоров"я, представникам Громадського контролю з метою притягнення до відповідальності посадових осіб-корупціонерів!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: 2dbb7cf37f1746a289995712c71c61ee
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-17-002944-b.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Хабарник проводить чергову корупційну закупівлю у "свого" постачальника. Головна медична сестра вимагає від постачальників 40% хабаря. Аргументи відхилення не витримують критики. Учасник, пропозицію якого акцептовано, навіть, не намагався конкурувати по ціні, бо був впевнений, що керівництво Замовника його протягне до перемоги. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку, ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Учаснику ТОВ «ФАРТУНАТ» У відповідь на Ваше оскарження повідомляємо: відповідно п.4 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (Наказ від 19.03.№11 ДП «Прозорр)», Учасник на етапі періоду уточнення до кінця строку його завершення мав можливість звернутися до Замовника за роз’ясненням щодо вимог до предмету закупівлі та/або з вимогою щодо усунення порушень. З Вашого боку зазначені звернення відсутні. Таким чином, надана Вами пропозиція повинна була повністю відповідати вимогам тендерної документації. Відповідно зазначеної Інструкції термін переможець вжито в такому значенні: «Переможець - учасник, пропозиція якого відповідає усім умовам та вимогам до предмету закупівлі, визначеним Замовником, визнана найбільш економічно вигідною і якого замовник визначив переможцем. Ваша пропозиція не відповідає технічним та якісним вимогам тендерної документації, про що вказано в протоколі тендерного комітету №2-А від 29.01.20120р. Враховуючи вище зазначене пояснення, вважаємо недоцільно змінювати рішення тендерного комітету від 29.01.2020 року №2-А щодо відхилення пропозиції ТОВ «ФАРТУНАТ» при закупівлі «Деззасоби: в асортименті» (UA-2020-01-17-002944-b). Звертаємо Вашу увагу на необхідність дотримання професійної етичної поведінки при діловій переписці та не застосовувати тиску, зловживаючи правами учасника закупівель! Проаналізувавши закупівлі, де Ваші пропозиції або скарги не задоволені - ВСІ ЗАМОВНИКИ ВИЗНАЧЕНІ ЯК ХАБАРНИКИ. Складається враження що всі заклади охорони здоров'я повинні закуповувати та користуватися тільки тими дезінфікуючими засобами, які є у ВАС. Нецензурні безпідставні висловлювання у формі звинувачень у будь-яких неправомірних діях є протизаконними. Просимо вас переглянути Інфолист МЕРТУ № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019 «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель».
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні