• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфікуючі засоби

Завершена

48 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 242.50 UAH
Період оскарження: 22.01.2020 14:50 - 27.01.2020 15:44
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді Хабарника

Номер: 6ef41a9e02f1416db26aa927f257ed1f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-22-001825-b.b2
Назва: Щодо відповіді Хабарника
Вимога:
Хабарнику! Враховуючивашу протизаконну корупційну позицію, відсутність жодних контраргументів, небажання економити бюджетні кошти, наявність беззаперечність доказів того, що керівні особи замовника крадуть бюджетні кошти, отримують хабарі, направляємо листи до Розпорядника бюджетних коштів, Державної аудиторської служби з метою запобігання дерібану бюджетних коштів країни!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ви маєте на це право.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: 72af1bc5e64c49e0b271a8751ccf28b8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-22-001825-b.b1
Назва: Вимога!
Вимога:
Всім відомий корупційний зв"язок керівництва цього замовника-хабарника з учасником, пропозиція якого акцептована. Сума хабаря, яку вимагають посадові особи цього замовника складає 40% від вартості закупівлі. Той, хто погодився- його пропозицію протягують до перемоги, він постачає продукцію. Є докахзи! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з боку замовника-хабарника процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, вимога пролонгованої дії, які характерні тільки проукції одного виробника. Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Проаналізувавши подану Вами вимогу, хочемо зазначити, щодо ваших заяв про те, що ми нібито хочемо отримати хабар та про якісь там домовленості та іншу нісенітницю, то це дуже серйозне звинувачення, та якщо ви їх оприлюднюєте то у вас повинні бути незаперечні докази. Якщо такі докази відсутні, то Ви ж своїми діями, а саме безпідставним обвинуваченням нашого закладу та надання недостовірної інформації, відомостей, що не відповідають дійсності, грубо порушуєте наші права, принижуєте честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо, та виходячи з вищевикладеного порушуєте Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист. Право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України (ч. 4 ст. 32), Цивільним кодексом України (ст. 277). Ваше звернення містить ознаки навмисного поширення недостовірної інформації та відомостей, які не підтверджені жодними доказами, ганьблять честь і гідність та підривають ділову репутацію Замовника. Поширення недостовірної інформації відповідно до роз’яснень, зазначених у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 № 1 «Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи», передбачає ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ згідно з чинним законодавством. Вимоги до засобів викладені з точки зору ефективності застосування та досвіду використання продукції у своїй діяльності, а також, особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються та у відповідності до затвердженого плану дотримання санітарно-епідемічного режиму в установі. Ваша пропозиція не відповідає технічним умовам до предмету закупівлі. Відтак, підстав для скасування прийнятого рішення у нас немає. Таким чином, з огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених Законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимогі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні