• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Яловичина 1 категорії охолоджена, напівфабрикат великокусковий безкістковий

Торги не відбулися

164 025.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 640.25 UAH
Період оскарження: 27.01.2020 15:10 - 07.02.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Про кількість робітників та авто

Номер: 45522ef2fbf442b585e6fa272735af0b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-27-002721-a.b6
Назва: Про кількість робітників та авто
Вимога:
У п.5 «Квалiфiкацiйнi критерiї до учасникiв, установленi статтею 16 Закону» до тендерної документації у п.1.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Ви вимагаєте Учаснику надати інформацію у вигляді таблиці про наявність автотранспорту (для постачання харчових продуктів тваринного походження - рефрижератори) не менше трьох одиниць. У п.2.1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надати інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі а саме: про наявність водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників. Таким чином, для участі та перемоги у торгах Учаснику потрібно мати 3 авторефрижератора та 9 працівників. Дана вимога з Учасника торгів, на мій погляд, є корупційною, дискримінаційною та звужує коло Учасників, та зроблена під певного Учасника, у якого є 3 авторефрижератора та 9 працівників. З Вашої тендерної документації витікає, що Переможець за період з 01.02.2020р. по 30.06.2020р. здійснює водночас доставку та відвантаження продукції обов’язково трьома авторефрижераторами та 9 працівниками. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1)Внести відповідні зміни у п.1.1 та п.2.1 до розділу 5 «Квалiфiкацiйнi критерiї до учасникiв, установленi статтею 16» тендерної документації про обов’язкову наявність документальних доказів у вигляді трьох товарно-транспортних накладних з вказанням прізвищ в одній ТТН трьох працівників, тобто 9 працівників на три автотранспортних засоба, які були заявлені у пропозиції Учасника, що будуть здійснювати водночас доставку та відвантаження 90 кг м’яса у 14 закладів Управління освіти Чугуївської міської ради за одне відвантаження. 2)Прошу ці зміни внести до розділу 5 проекту договору про закупівлю.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Частково задовольнити вимогу. Рішення у додатку.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Про обов'язковую наявність експлуатаційного дозволу

Номер: eb2fbe919f90405d8c6e494beefd81af
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-27-002721-a.a5
Назва: Про обов'язковую наявність експлуатаційного дозволу
Вимога:
ВИМОГА №5. У п.1.5 розділу 5 «Квалiфiкацiйнi критерiї до учасникiв, установленi статтею 16» тендерної документації Ви вимагаєте Учаснику надати «експлуатаційний дозвіл (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або експлуатаційний дозвіл оператора ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, для харчових продуктів, які не потребують отримання експлуатаційного дозволу, у разі постачання харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C і залишатися придатними для споживання людиною – зберігання, якщо не можуть зберігатися при температурі вище 10 С і залишатися придатними для споживання людиною підтвердити вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності: інший вид діяльності – зберігання». Тобто у відсутності у Учасника експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, він може надати у своєї тендерної пропозиції рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, для харчових продуктів, які не потребують отримання експлуатаційного дозволу. Таким чином Учасник, який не має експлуатаційного дозволу на своє ім’я, може прийняти участь у торгах та стати Переможцем торгів, що протиречить ст.23 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Харчові продукти (яловичина 1 категорії охолоджена, напівфабрикат великокусковий безкістковий) та інші продукти тваринного походження потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10*С, залишаючись придатними для споживання людиною. Даний від діяльності вимагає обов’язкового отримання експлуатаційного дозволу оператором ринку відповідно до ст.23 Закону. Цю інформацію Ви можете перевірити подавши відповідний запит на ім’я в.о.начальника Головного Управління Держпродспоживслужби в Харківській області Андрія Бабарука за адресою:61166, м.Харків, пр.-т Науки 40, тел. (057) 725-19-00, e-mail: gudpss@kh-consumer.gov.ua. Я вважаю цю вимогу корупційною та дискримінаційною та зробленою, на мій погляд, під певного Учасника, у якого відсутній експлуатаційний дозвіл. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Усунути вказані порушення та внести відповідні зміни до тендерної документації-обов’язкову наявність експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім’я Учасника торгів (оператора ринку); 2.Прошу звернутися до в.о.начальника Головного Управління Держпродспоживслужби в Харківській області Андрія Бабарука, по питанню обов’язкової наявності у постачальника експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів тваринного походження, з метою внесення відповідних змін до тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відхилити вимогу. Рішення у додатку
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про акти дезінфекції

Номер: e0b11bf4723449499fe8772b1df5c3e4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-27-002721-a.b4
Назва: Про акти дезінфекції
Вимога:
ВИМОГА №4: У п.1.4. розділу 5 «Квалiфiкацiйнi критерiї до учасникiв, установленi статтею 16» тендерної документації Ви вимагаєте Учаснику надати акти виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати подання тендерної пропозиції. Необхідність обов’язкової наявності у Учасника (оператора ринку) актів виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, як підтвердження виконання ним вимог чинними законодавчими та нормативно-правовими актами не передбачено, також не передбачено ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Я вважаю ця вимога обмежує коло постачальників та є дискримінаційною та зроблена, на мій погляд, під певного Учасника, у якого є у наявності акти виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати подання тендерної пропозиції. Тобто, на мій погляд, він навмисно їх збирав два місяця для участі та перемоги у торгах, оскільки інші учасники робили санітарну обробку автотранспортних засобів на підставі договору та платіжних документів, але акти виконаних робіт з дезінфекції не брали на руки на протязі останніх двох місяців, т.я. це не передбачено чинним законодавством. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: Усунути порушення та внести відповідні зміни у п.1.4. розділу 5 «Квалiфiкацiйнi критерiї до учасникiв, установленi статтею 16» тендерної документації, тобто видалити дану вимогу як кваліфікаційний критерій.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відхилити вимогу. Рішення у додатку
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Про внесення змін про кількість автотранспортних засобів

Номер: e0f4023725124875b712260cd05a3687
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-27-002721-a.b3
Назва: Про внесення змін про кількість автотранспортних засобів
Вимога:
Кількість автотранспортних засобів ФОП-и розраховують від кількості перевезеної сировини, яка поступає у заклади з розрахунком одноразової загрузки автотранспортного засобу. Оскільки Ви на одну загрузку один раз на тиждень закуповуєте 90 кг м’яса яловичини, то для її доставки потрібно не більше 1 автомобіля. Дана вимога обмежує коло учасників та, на мій погляд, є дискримінаційною та корупційною, що позволяє певному учаснику, якій має 3 автотранспортних засобів, стати переможцем торгів. Прошу внести відповідні зміни у п.1.1 розділу 5 тендерної документації, тобто вказати один автотранспортний засіб-авторефрижератор.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Частково задовольнити вимогу. Рішення у додатку.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Про внесення змін по питанню кількості працівників та автотранспортних засобів

Номер: 03e201868d3347abb88e176154decb1b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-27-002721-a.a2
Назва: Про внесення змін по питанню кількості працівників та автотранспортних засобів
Вимога:
ВИМОГА №2 У ч.3.ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутні вимоги щодо обов’язкової кількості осіб, які виконують вантажно-розвантажувальні роботи, водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, вантажників. Головна вимога ч.3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а не їх кількість…Тобто виходячи з вищевказаного, ФОП тоже є працівником та може самостійно здійснювати свою діяльність маючи відповідну освіту та досвід роботи. Інакше це можливо розцінювати, на мій погляд, що документація зроблена під певного учасника, у якого є 3 автомобіля та 9 працівників (на кожен автомобіль 30 кг м’яса, а на кожного працівника 10 кг м’яса, що відвантажується один раз на тиждень). Тим самим це звужує коло бажаючих учасників прийняти участь у торгах. Прошу внести відповідні зміни у п.2 розділу 5 тендерної документації та дати можливість приймати участь та перемагати у торгах ФОП-ам, що праціють самостійно без найманих працівників з одним автотранспортним засобом.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Частково задовольнити вимогу. Рішення у додатку.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Про кількість працівників та автомобілів

Номер: e4a49b981c304e449bf0ca9ef66709cb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-27-002721-a.a1
Назва: Про кількість працівників та автомобілів
Вимога:
Вимога №1: У п.5 «Квалiфiкацiйнi критерiї до учасникiв, установленi статтею 16 Закону» до тендерної документації у п.1.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Ви вимагаєте Учаснику надати інформацію у вигляді таблиці про наявність автотранспорту (для постачання харчових продуктів тваринного походження - рефрижератори) не менше трьох одиниць. У п.2.1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надати інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі а саме: про наявність водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників. Тобто обов'язкова наявність трьох робітників на один автотранспортний засіб. У ч.3.ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутні вимоги щодо обов’язкової кількості осіб, які виконують вантажно-розвантажувальні роботи, водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних. Головна вимога ч.3 ст.16 Закону- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а не їх кількість. Господарюючий суб'єкт на підставі комерційного розрахунку, а також ст.42 Конституції України, ст.44 ст.64 Господарчого Кодексу, ст.21 Кодексу про працю, та інших нормативних актів, самостійно визначає кількість автотранспортних засобів, а також кількість працівників, які будуть задіяні в доставці та фасуванні товару. Штатна чисельність працівників у ФОПа розраховується на основі норм з праці, на основі міжгалузевих нормативів чисельності працівників, затверджених наказом Мінпраці та соц.політикі. Результати розрахунків служать підставою для прийняття конкретних управлінських рішень щодо формування кадрового складу физічної особи підприємця і його штатного розкладу. У тендерній документації відсутній пункт про те, якщо Учасник здійснює свою підприємницьку діяльність самостійно без найманих робітників та може сам фасувати, пакувати та реалізувати свою продукцію (80-90 кг за одне відвантаження на тиждень) в навчальні заклади освіти Управління освіти Чугуївської міської ради (14 закладів). Я вважаю ця вимога обмежує коло постачальників і є дискримінаційною. Виходячи з вищевикладеного, прошу: 1.усунути порушення та внести відповідні зміни до тендерної документації, тому що вони обмежують мої Конституційні права (ст. 42) та інших Учасників; порушують ст. 21 Кодексу про працю, ст. 44. ст. 64 Господарчого Кодексу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Частково задовольнити вимогу. Рішення у додатку.
Статус вимоги: Задоволено