-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Оплата послуг із технічного обслуговування принтерів, заправка та відновлення картриджів
згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки"
Завершена
187 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 935.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 935.00 UAH
Період оскарження:
16.01.2020 12:26 - 22.01.2020 10:00
Вимога
Відхилено
Порушення Ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VI
Номер:
a19d02a0e37d4e63bb97a6bb2b04e6b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-16-001279-c.b4
Назва:
Порушення Ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VI
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з вимогою на закупівлю №UA-2020-01-16-001279-c, за предметом «згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" (Оплата послуг із технічного обслуговування принтерів, заправка та відновлення картриджів)», у зв’язку з прийнятим тендерним комітетом рішенням, що викладене у вигляді Витягу з протоколу засідання тендерного комітету Територіального управління Служби судової охорони у м. Києві та Київській області від 30.01.2020 року та керуючись п. 12 Наказу Держаного підприємства «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 року, п. 2 Наказу Державного підприємства «ПРОЗОРРО» №11 від 20.03.2019 року. У Витягу з протоколу засідання тендерного комітету Територіального управління Служби судової охорони у м. Києві та Київській області від 30.01.2020 року вказано, що тендерна пропозиція ТОВ ТЕХНОСОФТСЕРВІС відповідає вимогам тендерної документації та визначити його переможцем закупівлі. Але звертаємо вашу увагу, що ТОВ ТЕХНОСОФТСЕРВІС в поданій допустили грубі порушення тендерної закупівлі, а саме:
1. В поданій документації не надано Скан копію аналогічного договору за 2018/2019 рік на оплату послуг за державні кошти, саме завдяки цьому дискваліфікували Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", і водночас при розгляді скарги від Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." Ви вже вказали іншу причину відмови.
2. ТОВ ТЕХНОСОФТСЕРВІС в своїй пропозиції надали сертифікати якості для іншої закупівлі, що вказано на листах пропозиції, а саме для закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-04-002260-b.
3. ТОВ ТЕХНОСОФТСЕРВІС не надав жодного документу, що потребуються Ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VI, що є грубим порушенням Закону України Про публічні закупівлі.
Таким чином, у зв’язку з вище викладеним вимагаємо:
1. Скасувати рішення викладене у вигляді Витягу з протоколу засідання тендерного комітету Територіального управління Служби судової охорони у м. Києві та Київській області від 30.01.2020 року, як таке, що прийняте у супереч вимогам Тендерної документації на закупівлю №UA-2020-01-16-001279-c та Ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VI;
2. Скасувати рішення, що подане у вигляді Витягу з протоколу засідання тендерного комітету Територіального управління Служби судової охорони у м. Києві та Київській області від 30.01.2020 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.01.2020 17:10
Вирішення:
Відповідь на вимогу від 31.01.2020 року
на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" (Оплата послуг із технічного обслуговування принтерів, заправка та відновлення картриджів)
№ UA-2020-01-16-001279-c
Територіальне управління Служби судової охорони у м. Києві та Київській області
Шановний Учасник, дана закупівля не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», а регламентується Наказом Держаного підприємства «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 року.
- Щодо документів (сертифікатів) наданих учасником ТОВ ТЕХНОСОФТСЕРВІС.
Відповідно до вимог на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" (Оплата послуг із технічного обслуговування принтерів, заправка та відновлення картриджів) - Додаток 2 «Вимоги до кваліфікації учасників», п. 4 надати Скан копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікати відповідності та/або сертифікати якості та/або паспорти якості та/або декларації про відповідність та/або посвідчення якості на предмет закупівлі та/або паспорт якості) (при наявності) на тонер для картриджів. Тільки Учасник відповідає за одержання всіх необхідних документів, пов’язаних із поданням пропозиції та самостійно несе всі витрати за їх отримання.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Не правомірна дискваліфікація по закупівлі UA-2020-01-16-001279-c
Номер:
f47e6f93dae14c3596b0b7d2e2dae2e6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-16-001279-c.c3
Назва:
Не правомірна дискваліфікація по закупівлі UA-2020-01-16-001279-c
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з вимогою на закупівлю №UA-2020-01-16-001279-c, за предметом «згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" (Оплата послуг із технічного обслуговування принтерів, заправка та відновлення картриджів)», у зв’язку з прийнятим тендерним комітетом рішенням, що викладене у вигляді Витягу з протоколу засідання тендерного комітету Територіального управління Служби судової охорони у м. Києві та Київській області від 29.01.2020 року та керуючись п. 12 Наказу Держаного підприємства «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 року, п. 2 Наказу Державного підприємства «ПРОЗОРРО» №11 від 20.03.2019 року. У Витягу з протоколу засідання тендерного комітету Територіального управління Служби судової охорони у м. Києві та Київській області від 28.01.2020 року вказано, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ІТФС» відхиляється у зв’язку з тим, що учасником подано Додаток 4, який не відповідає вимогам закупівлі. Така позиція тендерного комітету Територіального управління Служби судової охорони у м. Києві та Київській області є необґрунтованою та такою, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, адже у Тендерній документації опублікованій Замовником (посилання на сайт - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-16-001279-c) не вказано, що необхідно заповнити саме Додаток 4 та надати його на фірмовому бланку. Повідомляємо, що вся необхідна інформація згідно Додатку 4 викладена в файлах «1.2_Лист згода на обробку персональних даних.pdf» та «7_Довідка про підприємство.pdf» та відповідає поставленним вимогам тендерної документації.
Таким чином, у зв’язку з вище викладеним вимагаємо:
1. Скасувати рішення викладене у вигляді Витягу з протоколу засідання тендерного комітету Територіального управління Служби судової охорони у м. Києві та Київській області від 29.01.2020 року, як таке, що прийняте у супереч вимогам Тендерної документації на закупівлю №UA-2020-01-16-001279-c;
2. Повторно розглянути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ІТФС», так як відхилення пропозиції є не законним та не обґрунтованим.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.01.2020 14:29
Вирішення:
Відповідь на вимогу від 31.01.2020 року
на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" (Оплата послуг із технічного обслуговування принтерів, заправка та відновлення картриджів)
№ UA-2020-01-16-001279-c
Територіальне управління Служби судової охорони у м. Києві та Київській області
Шановний Учасник,
Пропозиція ТОВ ІТФС відхиляється у зв’язку з тим, що Додаток 4 не відповідає вимогам закупівлі.
Керуючись п. 2 Наказу Держаного підприємства «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 року, а саме: під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:
Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Вимогами Додатку 2 «Вимоги до кваліфікації учасників», п.7 зазначено, надання документів (Контактні дані компанії-учасника: згідно Додатку № 4.) та зазначено, що ненадання Учасником вказаних вище документів, або надання неповного комплекту документів, або надання документів, що не відповідають умовам оголошення, є підставою для відхилення пропозиції учасника. ТОВ ІТФС надало в складі пропозиції довідку про підприємництво, яка не відповідає формі Додатку 4, що суперечить вимогам Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Не правомірна дискваліфікація по закупівлі UA-2020-01-16-001279-c
Номер:
c69969f25d2d4b2c829109f17811efc1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-16-001279-c.a2
Назва:
Не правомірна дискваліфікація по закупівлі UA-2020-01-16-001279-c
Вимога:
Добрий день, Отримали лист про дискваліфікацію по закупівлі UA-2020-01-16-001279-c. Причина дискваліфікації «– не надано Скан копію аналогічного договору за 2018/2019 рік на оплату послуг за державні кошти.»
В документі замовника додатку №2 «Вимоги до кваліфікації учасників:» відсутня така вимога де учасник повинен надати Скан копію аналогічного договору за 2018/2019 рік на оплату послуг за державні кошти.
Якщо дана закупівля відбувалася ПРОЗОРРО, Вимагаю повернути ТОВ « ДЕВЕЛ» до кваліфікації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.01.2020 12:10
Вирішення:
Відповідь на вимогу від 30.01.2020 року
на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" (Оплата послуг із технічного обслуговування принтерів, заправка та відновлення картриджів) № UA-2020-01-16-001279-c
Територіальне управління Служби судової охорони у м. Києві та Київській області
Шановний Учасник,
Пропозиція ТОВ "ДЕВЕЛ" відхиляється у зв’язку з тим, що учасником не подано «скан копію аналогічного договору за 2018/2019 рік на оплату послуг за державні кошти». Вимогами Замовника не визначено надання скан копії аналогічного договору за 2018/2019 рік на оплату послуг за державні кошти, але Додатком 1 до вимог на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" (Оплата послуг із технічного обслуговування принтерів, заправка та відновлення картриджів) чітко визначена кількість картриджів яку потрібно заправляти у 1 місяць, окрім того, визначено оплату послуг із технічного обслуговування принтерів, яка відсутня у вашій пропозиції - 59 999,00 UAH, з ПДВ, а пропозиція ТОВ "ДЕВЕЛ" за результатами аукціону відсутня у системі Прозоро.
Додатком 1 до вимог на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" (Оплата послуг із технічного обслуговування принтерів, заправка та відновлення картриджів) чітко визначена кількість картриджів у місяць, вимогами зазначено: *ціна договору = кількість картриджів у місяць з доставкою та матеріальними витратами: 52 картриджі у місяць/ 624 (за рік)+ оплата послуг із технічного обслуговування принтерів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Відхилення тендерної пропозиції
Номер:
3543cd00400c4ad4b94702cb0dae072f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-16-001279-c.b1
Назва:
Відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний Замовник - Територіальне управління Служби судової охорони у м. Києві та Київській області звертаэмось до Вас з вимогою на закупівлю №UA-2020-01-16-001279-c, за предметом «згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" (Оплата послуг із технічного обслуговування принтерів, заправка та відновлення картриджів)», у зв’язку з прийнятим тендерним комітетом рішенням, що викладене у вигляді Витягу з протоколу засідання тендерного комітету Територіального управління Служби судової охорони у м. Києві та Київській області від 28.01.2020 року та керуючись п. 12 Наказу Держаного підприємства «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 року, п. 2 Наказу Державного підприємства «ПРОЗОРРО» №11 від 20.03.2019 року. У Витягу з протоколу засідання тендерного комітету Територіального управління Служби судової охорони у м. Києві та Київській області від 28.01.2020 року вказано, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» (код ЄДРПОУ 24095427, місцезнаходження: вул. Івана Мазепи, буд. 4/6, м. Київ, 01010) відхиляється у зв’язку з тим, що учасником не подано «скан копію аналогічного договору за 2018/2019 рік на оплату послуг за державні кошти». Така позиція тендерного комітету Територіального управління Служби судової охорони у м. Києві та Київській області є необґрунтованою та такою, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, адже у Тендерній документації опублікованій Замовником (посилання на сайт - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-16-001279-c) відсутня жодна вимога, щодо подання учасниками у складі пропозицій аналогічних договорів за 2018/2019 рік.
Таким чином, у зв’зку з вище викладеним вимагаємо: 1. скасувати рішення викладене у вигляді Витягу з протоколу засідання тендерного комітету Територіального управління Служби судової охорони у м. Києві та Київській області від 28.01.2020 року, як таке, що прийняте у супереч вимогам Тендерної документації на закупівлю №UA-2020-01-16-001279-c; 2. Повторно розглянути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.», так як відхилення пропозиції є не законним та не обґрунтованим.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.01.2020 11:56
Вирішення:
Відповідь на вимогу від 30.01.2020 року
на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" (Оплата послуг із технічного обслуговування принтерів, заправка та відновлення картриджів)
№ UA-2020-01-16-001279-c
Територіальне управління Служби судової охорони у м. Києві та Київській області
Шановний Учасник,
Пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» (код ЄДРПОУ 24095427, місцезнаходження: вул. Івана Мазепи, буд. 4/6, м. Київ, 01010) відхиляється у зв’язку з тим, що учасником не подано «скан копію аналогічного договору за 2018/2019 рік на оплату послуг за державні кошти», окрім того, остаточна цінова пропозиція, є необґрунтованою , а саме: 26 457,00 грн., пропозиція порахована не вірно, не врахована кількість картриджів на рік.
Вимогами Замовника не визначено надання скан копії аналогічного договору за 2018/2019 рік на оплату послуг за державні кошти, але слід зазначити, що Додатком 1 до вимог на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" (Оплата послуг із технічного обслуговування принтерів, заправка та відновлення картриджів) чітко визначено кількість картриджів у 1 місяць. Ваша пропозиція містить кількість картриджів за 1 місяць, кількість у рік – відсутня. Вимогами Додатку 1 чітко зазначено: *ціна договору = кількість картриджів у місяць з доставкою та матеріальними витратами: 52 картриджі у місяць/ 624 (за рік)+ оплата послуг із технічного обслуговування принтерів.
Оновлена пропозиція за результатом аукціону, яку мав опублікувати Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» відсутня.
Статус вимоги:
Відхилено