• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

09120000-6 Газове паливо (природний газ)

Торги відмінено

10 791 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 955.00 UAH
Період оскарження: 27.01.2020 15:07 - 23.02.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 002e4bc5a41f43738a65fc481b2b4f31
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-27-000974-c.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (prozorro.gov.ua), Замовником – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ", було оголошено закупівлю за процедурою відкритих торгів UA-2020-01-27-000974-c на ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ). Свої пропозиції для участі у процедурі закупівлі подали учасники: 1) ТОВ «АС»; 2) Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРГАЗДОБИЧ»; 3) ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ»; 4) ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС»; 5) ПП «ОККО КОНТРАКТ»; 6) ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ»; 7) ТОВ «ЮГ-ГАЗ»; 8) Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАЗ УКРАЇНИ» (далі – Скаржник). 13 березня 2020 року було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій згідно якого було неправомірно відхилено пропозицію Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАЗ УКРАЇНИ", а пропозиції Учасників ТОВ «АС», ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», ПП «ОККО КОНТРАКТ», ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» неправомірно допущено до аукціону, тендерна пропозиція яких, на думку Скаржника не відповідає вимогам тендерної документації. 1. ТОВ «ГАЗ УКРАЇНИ» вважає відхилення незаконним та таким що порушує права учасника з огляду на наступне. Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗ УКРАЇНА» обумовлюється наступними обставинами: - тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: Згідно вимоги п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації : «Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст пропозиції Учасника та за витрати Учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів.» У складі пропозиції повинно бути письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з вищезазначеною інформацією У складі пропозиції Учасника відсутнє письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з вищезазначеною інформацією. - враховуючи досвід розгляду тендерної пропозиції з аналогічною невідповідністю з умовою тендерної документації за процедурою закупівлі 09310000-5 (електрична енергія) - номер оголошення UA-2020-01-10-000334-a та позицією Антимонопольного комітету України за результатами розгляду Скарги від Учасника даної процедури , якого було відхилено за такою самою підставою , Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфікації предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотримання законодавства в цілому. Учасник не скористався своїм правом щодо оскарження положень тендерної документації відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином , виходячи зі змісту п.30 ч. 1 ст. ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»(далі-Закон) учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота), відповідно до вимог тендерної документації. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений ч.1 ст. 30 Закону та є вичерпним. По- перше, не можна погодитись з даним обґрунтуванням, адже, Замовник, не в повному обсязі виклав вимоги тендерної документації, а саме пропустив «За підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України» , а потім вже (У складі пропозиції повинно бути письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з вищезазначеною інформацією). Так, згідно Тендерної документації: «За підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. (У складі пропозиції повинно бути письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з вищезазначеною інформацією). На виконання вимог тендерної документації Учасником надано Довідку про кримінальну відповідальність № 27.02/2-4 від 27.02.20 р. , яка міститься у складі Пропозиції Скаржника (файл "Комерційна частина.pdf" п. 20 на 54 сторінці). Щодо вимог Тендерної документації на яку посилається замовник, як на підставу для відхилення Тендерної пропозиції : «Замовник має право передавати Учасникам будь-яку інформацію щодо торгів електронною поштою (на зазначену Учасниками електронну адресу). Усі інші питання, які не передбачені цією документацією, регулюються законодавством. Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст пропозиції Учасника та за витрати Учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів» дані вимоги йдуть окремими абзацами та не мають посилань на необхідність письмового підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з даною інформацією. По- друге, щодо позицією Антимонопольного комітету України на яку посилається Замовник, необхідно заначити, що Скаржник у аналогічній справі не надав Довідку про кримінальну відповідальність, що й було підставою для скарги, а тому дане рішення не відноситься до нашої справи. Враховуючи вище зазначене, пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена. 2. Щодо допуску учасника ТОВ «АС» до аукціону. Протоколом розгляду тендерних пропозицій, пропозицію учасника ТОВ «АС» було допущено до аукціону, проте, його пропозиція не відповідає вимогам документації і підлягає відхиленню виходячи з наступного: Згідно вимоги п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Лист про надання інформації з Центрального управління Служби безпеки України про те, що Служба безпеки України у межах своєї компетенції не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає дію ЗУ «Про Санкції» ,та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції». На виконання вимог тендерної документації ТОВ «АС» надано Довідку №8/5/2-6605 від 21.12.2019р., в якій відсутня інформація, що Служба безпеки України не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає під дію ЗУ "Про Санкції" , та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ "Про Санкції", що є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Аналогічні справи було розглянуто Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015:09120000-6 – Газове паливо (Природний газ) за номерами в ЦБД: - UA-2020-01-21-002810-c та прийнято Рішення №4096-р/пк-пз від 03.03.2020р.; - UA-2019-12-27-001016-b та прийнято Рішення № 4651-р/пк-пз від 11.03.2020р. Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовником було незаконно допущено до аукціону ТОВ «АС», з урахуванням невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. 3. Щодо допуску учасника ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» до аукціону. Протоколом розгляду тендерних пропозицій, пропозицію учасника ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» було допущено до аукціону, проте, його пропозиція не відповідає вимогам документації і підлягає відхиленню виходячи з наступного: Згідно вимоги п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Лист про надання інформації з Центрального управління Служби безпеки України про те, що Служба безпеки України у межах своєї компетенції не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає дію ЗУ «Про Санкції» ,та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції». На виконання вимог тендерної документації ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» надано Довідку №8/5/Д-104-п/192-6559 від 19.12.2019р., в якій відсутня інформація, що Служба безпеки України не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає під дію ЗУ "Про Санкції" , та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ "Про Санкції", що є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Аналогічні справи було розглянуто Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015:09120000-6 – Газове паливо (Природний газ) за номерами в ЦБД: - UA-2020-01-21-002810-c та прийнято Рішення №4096-р/пк-пз від 03.03.2020р.; - UA-2019-12-27-001016-b та прийнято Рішення № 4651-р/пк-пз від 11.03.2020р. Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовником було незаконно допущено до аукціону ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», з урахуванням невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. 4. Щодо допуску учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ» до аукціону. Протоколом розгляду тендерних пропозицій, пропозицію учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ» було допущено до аукціону, проте, його пропозиція не відповідає вимогам документації і підлягає відхиленню виходячи з наступного: Згідно вимоги п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Лист про надання інформації з Центрального управління Служби безпеки України про те, що Служба безпеки України у межах своєї компетенції не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає дію ЗУ «Про Санкції» ,та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції». На виконання вимог тендерної документації ПП «ОККО КОНТРАКТ» надано Довідку №8/5/С-7-п/192-515 від 06.02.2020 р., в якій відсутня інформація, що Служба безпеки України не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає під дію ЗУ "Про Санкції" , та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ "Про Санкції", що є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Аналогічні справи було розглянуто Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015:09120000-6 – Газове паливо (Природний газ) за номерами в ЦБД: - UA-2020-01-21-002810-c та прийнято Рішення №4096-р/пк-пз від 03.03.2020р.; - UA-2019-12-27-001016-b та прийнято Рішення № 4651-р/пк-пз від 11.03.2020р. Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовником було незаконно допущено до аукціону ПП «ОККО КОНТРАКТ», з урахуванням невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. 5. Щодо допуску учасника ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» до аукціону. Протоколом розгляду тендерних пропозицій, пропозицію учасника ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» було допущено до аукціону, проте, його пропозиція не відповідає вимогам документації і підлягає відхиленню виходячи з наступного: Згідно вимоги п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Лист про надання інформації з Центрального управління Служби безпеки України про те, що Служба безпеки України у межах своєї компетенції не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає дію ЗУ «Про Санкції» ,та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції». На виконання вимог тендерної документації ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» надано Довідку №8/5/2-6314 від 06.12.2019р., в якій відсутня інформація, що Служба безпеки України не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає під дію ЗУ "Про Санкції" , та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ "Про Санкції", що є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Аналогічні справи було розглянуто Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015:09120000-6 – Газове паливо (Природний газ) за номерами в ЦБД: - UA-2020-01-21-002810-c. та прийнято Рішення №4096-р/пк-пз від 03.03.2020р.; - UA-2019-12-27-001016-b та прийнято Рішення № 4651-р/пк-пз від 11.03.2020р. Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовником було незаконно допущено до аукціону ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ», з урахуванням невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Таким чином, приймаючи рішення, тендерний комітет не врахував вищевказані обставини, що призвело до порушення передбаченого ст. З Закону України «Про публічні закупівлі» принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів, наслідком чого стало безпідставне відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗ УКРАЇНИ» та допущено до аукціону тендерні пропозиції ТОВ «АС», ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», ПП «ОККО КОНТРАКТ», ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ», на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось з наступним, та ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду та задовольнити дану скаргу. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосуються неправомірного відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗ УКРАЇНИ» та Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗ УКРАЇНИ». 3. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосуються допущення до аукціону ТОВ «АС» та Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника ТОВ «АС». 4. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосуються допущення до аукціону ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» та Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС». 5. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосуються допущення до аукціону ПП «ОККО КОНТРАКТ» та Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ». 6. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосуються допущення до аукціону », ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ», та Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника » ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ». Додатки: 1. Документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження на 1 арк.; 2. Копія Рішення №4096-р/пк-пз від 03.03.2020р. (UA-2020-01-21-002810-c) на 5 арк.; 3. Копія Рішення № 4651-р/пк-пз від 11.03.2020р. (UA-2019-12-27-001016-b) на 4 арк;
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.04.2020 19:59
Дата виконання рішення Замовником: 10.04.2020 15:45
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення №6556-р/пк-пз від 06.04.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України , прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі.
Задовільнена: Так
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАЗ УКРАЇНИ", Юр'єв Артем Олександрович 380951250615 gazukr.com@gmail.com http://gazukr.com.ua
Вимога
Вирішена

щодо внесення змін

Номер: 7406b04aced244e8bb74daa5b38babb7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-27-000974-c.b1
Назва: щодо внесення змін
Вимога:
Шановний Замовнику! В проекті договору Розділ 2. Ціна газу, п.2.2. зазаначається Ціна за 1000,0 кубічних метрів газу на момент укладення даного Договору, з врахування вартості транспортування природного газу магістральними трубопроводами по території України. Повідомляємо, що у зв'язку зі зміною деяких нормативно-правових актів у сфері постачання природного газу тариф на транспортування природного газу магістральним трубопроводами втратив чинність. Просимо внести відповідні зміни до проекту договору..
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! Дане питання було вивчене та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено