• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

бензин А-92 (у талонах), дизельне паливо ( у талонах)

Завершена

2 610 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 261.00 UAH
Період оскарження: 21.01.2020 14:49 - 02.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність пропозиції переможця вимогам тендерної документації Замовника

Номер: 7af79a45310a4bc7b9d1e41f70016c82
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-21-001847-a.c3
Назва: Невідповідність пропозиції переможця вимогам тендерної документації Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, нами повторно переглянуто та проаналізовано тендерну пропозицію Учасника торгів – Переможця ПП «Тінік-Оіл» і виявлено її невідповідність умовам тендерної документації, а саме: у Додатку 2 до Тендерної документації міститься вимога пункт 2.3. «Учасники мають надати Сканкопію довідки з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами дійсної на момент розкриття тендерної пропозиції.» Розкриття тендерних пропозицій відбулося в день проведення аукціону 07.02.2020р. Довідка учасника ПП "ТІНІК-ОІЛ" №200205SU15202317 від 05.02.2020р. містить інформацію станом на 05.02.2020р., тобто не на момент розкриття тендерної пропозиції. Строк/термін дії довідки банківських установ чинним законодавством не визначений, банківські довідки містять інформацію виключно на дату, що зазначена у самій довідці. В даному випадку необхідно враховувати вимогу документації Замовника. Оскільки Вами висунуто вимогу до дійсності на момент розкриття тендерної пропозиції, то дана довідка повинна бути дійсна саме на момент/ дату розкриття - на 07.02.2020р., а не містити будь-яку іншу дату. Розроблена та затверджена Вами документація містить конкретні та чітко прописані вимоги до дати дійсності довідки саме на момент розкриття. Подана переможцем довідка, яка містить інформацію станом на 05.02.2020р., не відповідає вимогам тендерної документації, тому Тендерний комітет повинен відхилити таку пропозицію через її невідповідність умовам документації конкурнсих торгів. Аналогічні ситуаціі щодо спорів про дійсність банківських довідок на момент розкриття тендерних пропозицій спостерігаються в узагальненій практиці Колегії АМКУ. Завантажуємо рішення Колегії АМКУ щодо аналогічноі ситуаціі для ознайомлення Вами з подібною практикою. Поряд з цим, виходячи зі змісту статей 11 і 38 Закону України « Про публічні закупівлі» ( далі- Закон) та Примірного положення прийняття рішень та відповідальність, зокрема за розгляд тендерної пропозиції, покладено на тендерний комітет або уповноважену особу замовника. Водночас згідно з частиною третьою статті 11 Закону тендерний комітет або уповноважена особа замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця. Крім того,слід ураховувати, що закупівлі здійснюються за принципами, установленими статтею 3 Закону, зокрема: об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Суб'єктом оскарження є особа, право чи законний інтерес якої порушено внаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, оскільки ми є учасником даної закупівлі, тому маємо всі законні підстави для оскарження даної закупівлі. Як учасник вимагаємо усунення грубих порушень законодавства при проведенні даної публічної закупівлі згідно із Законом в частині прийняття таких протизаконних рішень щодо акцептування тендерної пропозиції Рішенням тендерного комітету від 19.02.2020р. протокол №19. Таким чином, враховуючи вищевикладене, вимога Додатку 2 до Тендерної документації, учасником-переможцем» – не виконана, а тому протокол тендерного комітету№ 19 від 19.02.2020 року в частині визначення переможцем відкритих торгів є неправомірним, а пропозиція є такою, що потребує відхилення на підставі частин 1 та 4 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям. У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу, тендерний комітет повідомляє наступне: Вимогою п. 2.3 Додатку 2 до тендерної документації, було «2.3. Сканкопію довідки з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами дійсної на момент розкриття тендерної пропозиції.». Строк/термін дії довідки з банку чинним законодавством не визначений та не обмежений. Оскільки Тендерна документація містить тільки вимогу щодо дійсності довідки на момент розкриття пропозицій, то обмеження строку дії довідки отриманої з банку немає. Відповідно до ч. 1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій. Тобто розкриття пропозицій відбулося 07.02.2020 року о 12:05. Довідка отримана учасником ПП «Тінік-Оіл» в банку - 05.02.2020 року о 15:17:52, завантажена в електронну систему закупівель 05 лютого 2020 року 16:04 годин. Також слід зауважити, що дата завершення прийому пропозицій до 06.02.2020 року 14:54 годин, після завершення прийому пропозицій, пропозиції на участь у закупівлі не приймаються, а які подані мають бути відхилені. У своїй вимозі ви зазначаєте що дата видачі довідки має бути 07.02.2020 року в день розкриття пропозиції. Дане твердження є хибним з вашої сторони. Як можна отримати довідку від 07.02.2020 року та завантажити її в електронну систему закупівель 06.02.2020 року, тобто завантажити її, ще до її видачі у банку? В рішенні органу оскарження № 8633-р/пк-пзвід 01.07.2019, яке Ви надаєте як рішення по аналогічній ситуації не є аналогічним, оскільки в даному рішенні Учасник надав довідку яка не відповідає за своїм змістом вимогам тендерної документації, а саме: У складі Пропозиції ПІІ "АМІК УКРАЇНА" міститься, зокрема, довідка від 31.05.2019 № 190925/0401-1 (файл "Документація 7.pdf") видана АТ "Сітібанк", яка підтверджує, що на кінець операційного дня 30.05.2019 у ПІІ "АМІК УКРАЇНА" відсутня прострочена заборгованість за кредитами перед АТ "Сітібанк". Разом з тим, у складі Пропозиції ПІІ "АМІК УКРАЇНА" відсутня довідка з обслуговуючого банку про відсутність саме заборгованості за кредитами на момент подання Пропозиції, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Отже, на підставі вище наведеного, можна зробити висновок, про те, що тендерна пропозиція ПП «Тінік-Оіл» відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Довідка з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами має бути дійсна станом на момент розкриття тендерної пропозиції, тобто на 07.02.2020 року, а не на 05.02.2020

Номер: 5937d3a435f444ef840a9937b6303019
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-21-001847-a.b2
Назва: Довідка з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами має бути дійсна станом на момент розкриття тендерної пропозиції, тобто на 07.02.2020 року, а не на 05.02.2020
Вимога:
Просимо тендерний комітет ДП "Жмеринське лісове господарство" звернути увагу на невідповідність пропозиції учасника-переможця вимогам тендерної документації. А саме: згідно Додатку №2 до ТД Замовником передбачено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ЗАМОВНИКА. Так, пунктом 2.3. учасники мають надати Сканкопію довідки з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами дійсної на момент розкриття тендерної пропозиції. Розкриття тендерних пропозицій відбулося в день проведення аукціону 07.02.2020р. Довідка учасника ПП "ТІНІК-ОІЛ" №200205SU15202317 від 05.02.2020р. містить інформацію станом на 05.02.2020р., тобто не на момент розкриття тендерної пропозиції. Враховуючи вищезазначену інформацію, пропозиція переможця не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації Замовника і повинна бути відхилена відповідно до ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовником проведено розгляд звернень до Замовника за роз'ясненнями, що надійшли через систему електронних закупівель від ПП «АДІС» код ЄДРПОУ 31576283 датовані від 19.02.2020 року за № ID: UA-2020-01-21-001847-a.b2, та в межах компетенції повідомляємо наступне: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону. Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Щодо тексту вимоги: Строк/термін дії довідки з банку чинним законодавством не визначений. У даному випадку необхідно враховувати вимоги документації замовника. Якщо замовник не висував вимог до дати видачі даної довідки, то даний документ може містити будь-яку дату. Якщо ж документація містила певні вимоги до дати отримання довідки і надана довідка у датах не відповідає вимогам документації, замовник повинен відхилити таку пропозицію через невідповідність умовам документації конкурнсих торгів. Аналогічна позиція висвітлена і в узагальненнях оприлюднених Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Згідно умов тендерної документації Замовник вимагав довідку з банку дійсну на момент розкриття тендерної пропозиції, а не на конкретну дату. Тому вважаємо, що дана довідка є дійсна на момент розкриття тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Задоволено