-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясопродукти
Завершена
3 136 758.35
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 500.00 UAH
мін. крок: 0% або 500.00 UAH
Період оскарження:
22.01.2020 12:41 - 03.02.2020 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА НА ДІЇ ТА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА стосовно дискваліфікації ТзОВ "Імперія якості "Линник"
Номер:
ffda6a5e00e543249d31f491021b21be
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-22-001220-c.c2
Назва:
СКАРГА НА ДІЇ ТА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА стосовно дискваліфікації ТзОВ "Імперія якості "Линник"
Скарга:
ТзОВ "Імперія якості "Линник" категорично не погоджується із прийнятим Управлінням освіти Луцької міської ради рішенням про дискваліфікацію ТзОВ "Імперія якості "Линник" у повному обсязі, вважає його протиправним та таким, що грубо порушує його права та інтереси, та в свою чергу порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 Протокол дискваліфікації 26.02.2020 15:01
- Скарга 26.02.2020 15:01
- Додаток 3 Наказ введення НАССР 26.02.2020 15:01
- Додато 2 Лист-поянення НФССР 26.02.2020 15:01
- Додаток 4 Ескпертний висновок 26.02.2020 15:01
- Додаток 6 Експертний висновок 26.02.2020 15:01
- Додаток 5 Експертний висновок 26.02.2020 15:01
- Додаток 7 Декларація виробника 26.02.2020 15:01
- Додаток 8 Технічна характеристика предмету закупівлі 26.02.2020 15:01
- Додаток 9 Експлутаційний дозвіл 26.02.2020 15:01
- Додаток 10 Аналогічний договір 26.02.2020 15:01
- Додаток 11 Довідка аналогічний договір 26.02.2020 15:01
- Додаток 12 Лист-відгук 26.02.2020 15:01
- Додаток 13 Тендерна документація 26.02.2020 15:01
- Додаток 14.1 Підтвердження оплати Казначейство 26.02.2020 15:01
- Додаток 14.2 Підтвердження оплати Платіжка 26.02.2020 15:01
- рішення від 28.02.2020 № 3837 + лист Замовнику.pdf 28.02.2020 16:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2020 № 5193.pdf 19.03.2020 15:05
- рішення від 18.03.2020 № 5193.pdf 23.03.2020 20:23
- антимонопольний про сосиски.pdf 12.03.2020 16:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.02.2020 15:01
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.03.2020 20:23
Вимога
Є відповідь
Оскарження дискваліфікації ТзОВ "Імперія якості "Линник"
Номер:
18b5deaddb2a4b2c8cebe9ecea5e067b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-22-001220-c.b1
Назва:
Оскарження дискваліфікації ТзОВ "Імперія якості "Линник"
Вимога:
Просимо Вас переглянути результати даної закупівлі.
Вважаємо, що дискваліфікація ТзОВ «Імперія якості «Линник» відбулася із порушенням чинного законодавства України. Наполегливо просимо переглянути доцільність та правомірність такого рішення.
Обгрунтування надано у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 15.02.2020 09:00
Дата подачі:
15.02.2020 09:00
Вирішення:
ТзОВ «Імперія якості «Линник»
На скаргу від 15.02.2020 щодо дискваліфікації вас як учасника на закупівлю 15130000 – 8 - М’ЯСОПРОДУКТИ (ковбаси (сосиска в/г та ковбаса варена лікарська в/г, варено – копчена московська в/г)) для закладів дошкільної освіти міста та ДПЗОВ «Ровесник» повідомляю наступне.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон) оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) – суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
Згідно зі ст. 23 Закону оператори ринку, які проводять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, зобов’язані отримати експлуатаційний дозвіл на кожну окрему потужність до початку її експлуатації. Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність.
Також статтею 20 Закону передбачено зобов’язання операторів ринку розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи НАССР. При цьому сертифікація не є обов’язковою, проте ми закупляємо продукцію для дітей, тому замовник має право встановлювати вимоги, які вважає за необхідне (ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»). Системи управління безпечністю харчових продуктів застосовують практично в усьому світі як надійний захист споживачів від небезпек, які можуть супроводжувати харчову продукцію. В Україні застосування систем ХАССП (НАССР - Hazard Analysis and Critical Control Points) є обов’язковим для всіх підприємств, які займаються виробництвом або введенням в обіг харчових продуктів. Сертифікацію системи управління безпечністю харчових продуктів підприємства здійснюють на добровільній основі, з метою демонстрації її відповідності нормативним вимогам, гарантування безпечності продукції та підвищення довіри з боку замовників, споживачів та органів контролю. Окрім того, відповідно до п. 1.7. тендерної документації Учасник повинен надати «документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSО 22000:2007 (ІSО 22000:2005)», однак наказ № 3 від 08.02.2019 року виданий на Вашому підприємстві не підтверджує застосування та постійну дію на підприємстві Учасника –Виробника процедур, що засновані на принципах системи НАССР.
На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасники повинні були надати копію такого аналогічного договору. Копія аналогічного договору з Комбінатом шкільного та студентського харчування, - відсутня.
Відповідно до ст. 39 Закону оператор ринку за бажанням може включити до маркування позначку «без ГМО». У декларації ТзОВ «Імперія якості «Линник» наявна відмітка «без ГМО». В такому випадку відсутність ГМО у харчовому продукті має бути підтверджена відповідно до вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, а саме протокол проведення дослідження на вміст ГМО.
Враховуючи вище викладене Ваша пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, та відповідно до вимог Закону «Про публічні закупівлі» підлягала відхиленню.
Щодо оформлення протоколу розгляду від 14.02.2020 №2 інформую, що члени тендерного комітету технічно не відмітили процесу голосування, тому допущену помилку усунено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
19.02.2020 10:55
Підтвердження вирішення:
технічна помилка, допущена упротоколі від 14.02.2020 усунена