• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Аксесуари до робочого одягу (Рукавички)

Завершена

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 27.01.2020 14:27 - 30.01.2020 15:30
Вимога
Відхилено

скарга

Номер: 4c28df3eb792457fb4aee1481be945b3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-27-002077-a.a2
Назва: скарга
Вимога:
Основною умовою участі на тендерах є довідка про відсутність заборгованості по платежам і сборам. У ТОВ "Седлекс Груп", згідно реєстру є податковий борг станом на 01,02,2020р. Платник податків має податковий борг 63 859 грн Державний: 63 859 грн (витяг з реєстру). А на тендерах це є основна умова.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Комісія з питань проведення допорогових процедур закупель, за результатами розгляду вимоги про усунення порушення, зареєстрованої на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель 19 лютого 2020 о 20:36год № UA-2020-01-27-002077-a.a2 повідомляє наступне. Процедура закупівлі «Аксесуари до робочого одягу (Рукавички)», очікуваною вартістю 199 000,00грн. з ПДВ, код за ДК 021:2015: 18140000-2, ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-27-002077-a проводиться у відповідності до вимог наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 «Щодо затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Інструкція). Інструкцією не передбачено встановлення до учасників такої вимоги як подання довідки про відсутність заборгованості по платежам і зборам. Оскільки оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель формується замовником у відповідності до вимог Інструкції, воно також не містить такої вимоги до учасників. Отже, причини для відхилення пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «СЕДЛЕКС ГРУП» у замовника відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

корупція

Номер: 081e4a5f98484b9bb3f5fe4d7f3de8e5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-27-002077-a.c1
Назва: корупція
Вимога:
Наше підприємство другий рік подає пропозицію на Ваше підприємство. І другий рік наші зразки не відповідають вимогам. Але...в цьому році нам чітко було сказано, що нам цікаво працювати з ТОВ "Седлекс Груп". Що це наш постійним постачальник. Цікаво що ціни Седлекс Груп перевищують ціни на рукавички майже в два рази. Підприємство ставить пропозицію по максимуму. І ще... нам були неоднозначно висунені умови співпраці з даним підприємством (є доказ). Нами була запропонована різна рукавичка. І якщо якість справді не була такою, нами було б запропонована інша рукавичка. Але у нас є лист від Долоні що там дійсно 4нитки. Цей факт говорить про корупцію на даному підприємстві. І наша скарга буде офіційно опублікована на сайті Прозорро.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Комісія з питань проведення допорогових процедур закупель, за результатами розгляду вимоги про усунення порушення, зареєстрованої на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель 19 лютого 2020 о 18:59год №UA-2020-01-27-002077-a.c1 повідомляє наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, за умови, що вартість предмету закупівлі що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Тобто, застосування електронної системи закупівель під час здійснення закупівель є правом, а не обов’язком замовника. У разі проведення відбору постачальника товару, надавача послуг через електронну систему закупівель Замовниками застосовується «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», затверджена наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (далі – Інструкція). Отже, процедура закупівлі «Аксесуари до робочого одягу (Рукавички)», очікуваною вартістю 199 000,00грн. з ПДВ, код за ДК 021:2015: 18140000-2, ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-27-002077-a проводиться у відповідності до вимог Інструкції. Відповідно до вимог п.1 розділу І Інструкції вона визначає порядок використання електронної системи закупівель (далі — ЕСЗ) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Нормами п.1 розділу ІІ Інструкції визначено наступні етапи проведення закупівлі: оголошення про проведення закупівлі; період уточнення інформації, зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі; подання пропозицій учасниками; електронний аукціон; розгляд пропозицій учасників; визначення переможця закупівлі та завершення закупівлі. Відповідно до реєстру пропозицій та протоколу розкриття тендерних пропозицій сформованих електронною системою, пропозиції подано від наступних учасників: Найменування учасника Код ЄДРПОУ Ціна остаточної пропозицій Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЮР» 19097605 175 320,00 Товариство з обмеженою відповідальністю «АНІТА І К» 25400769 193 728,00 Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕДЛЕКС ГРУП» 40299211 198 422,40 За результатами розгляду пропозицій учасників електронною системою закупівель, пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЮР» з ціною 175 320,00грн з ПДВ, визначена найбільш економічно вигідною та направлена на розгляд Замовника. Комітет по роботі з допороговими закупівлями Комунального підприємства Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» (далі – Комітет) розглянув документи, розміщені в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-01-27-002077-a на встановив наступне: 1. Відповідно до вимог оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, учасник до проведення аукціону на електронному майданчику Учасник мав подати, зокрема, документи, які підтверджують відповідність товару заявленим характеристикам (опис товару та копії сертифікатів якості та/або копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або інші підтвердні документи. Проте, пропозиція учасника не містить у своєму складі документ «Опис товару» що не відповідає вимогам оголошення. 2. Відповідно до вимог оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, Замовник мав право запросити в учасників процедури закупівлі взірець товару що пропонується учасником. ТОВ «Алюр» було надіслано на зразок одну пару Рукавичок з ПВХ крапкою ТМ "Doloni" арт. 4450. На етикетці чітко зазначено склад 70%пе., 30%хб. при дослідженні кількості ниток (шляхом вивороту рукавички навиворіт) виявлено наявність 2 нитки. Відтак, Замовником було встановлено, що зразок №5 «Рукавички з крапкою ПВХ колір синій» не відповідає технічним вимогам оголошення про проведення закупівлі, а саме замість замовлених чотирьох ниток та складу 60%хб 40%пє зразок має дві нитки та склад 70%хб 30%пє. Таким чином, технічні характеристики товару запропонованого учасникам не відповідають потребам Замовника, а отже його пропозиція має бути відхилена. Враховуючи вищевикладене, пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЮР» з ціною 175 320,00грн з ПДВ була відхилена на підставі п.11 Інструкції в зв’язку із тим, що пропозиція учасника не відповідала вимогам замовника. Ваше твердження стосовно того, що ціни Товариства з обмеженою відповідальністю «СЕДЛЕКС ГРУП» перевищують ціни на рукавички майже в два рази не відповідає дійсності виходячи з наступного. Пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «СЕДЛЕКС ГРУП» більша за Вашу пропозицію на 11,64%. Враховуючи якість товару запропонованого Товариством з обмеженою відповідальністю «СЕДЛЕКС ГРУП» під час оцінки наданих взірців дана різниця є несуттєвою та допустимою. Щодо наявності листа «…від Долоні що там дійсно 4нитки» слід зазначити про те, що тимчасова комісія Замовника щодо проведення перевірки наданих зразків запропонованого товару, в рамках проведення закупівлі «Рукавички» UA-2020-01-27-002077-а розглянувши подані учасниками взірці товару встановила, що зразок №5 «Рукавички з крапкою ПВХ колір синій» не відповідає технічним вимогам оголошення про проведення закупівлі, а саме замість замовлених чотирьох ниток та складу 60%хб 40%пє зразок має дві нитки та склад 70%хб 30%пє. Крім того, ви не розмістили лист, про який ідеться у вашій вимозі, тому замовник не може перевірити це твердження. Щодо твердження учасника про ознаки корупції на підприємстві. Повідомляємо Вас про те, що відповідно до законодавства України встановлення ознак корупційної змови відноситься до компетенції відповідних органів, а не до компетенції учасників процедур публічних закупівель. А отже Ваше твердження не обґрунтоване, не підтверджене наносить шкоду діловій репутації Замовника та має усі ознаки наклепу, що тягне за собою кримінальну відповідальність. Таким чином, враховуючи все вищевикладене, та те, що Ваша вимога щодо усунення порушень не містить жодних фактів та/або підтверджуючих документів (не відповідає дійсності) вона підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено