-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Антисептичні засоби
1. Неостерил блакитний 1л - 140шт; 2. Неостерил фарбуючий 1л - 20шт.
Завершена
49 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 248.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 248.50 UAH
Період оскарження:
24.01.2020 13:17 - 27.01.2020 14:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо внесення змін в Інформацію про предмет закупівлі
Номер:
ca427144fea742019744709acc09811e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-24-002081-a.b1
Назва:
Вимога щодо внесення змін в Інформацію про предмет закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику!
В Інформації про предмет закупівлі та в Медико-технічних вимогах «Антисептичні засоби» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-24-002081-a), зазначено лише найменування товарів з їхніми технічними характеристиками, без можливості подачі еквівалентів.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Наказ ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Зазначення найменувань засобів з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику, що суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло, не дивлячись на те, що Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів, що зазначені в Інформації про предмет закупівлі та в Медико-технічних вимогах «Антисептичні засоби» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-24-002081-a).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.01.2020 10:57
Вирішення:
Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше оскарження повідомляємо наступне.
Зміст Вашого оскарження свідчить про намагання підмінити законне право Замовника обирати предмет закупівлі та його характеристики власним хибним трактуванням терміну «дискримінація» і звинуваченнями Замовника у дискримінації учасників закупівлі.
Вважаємо за необхідне підкреслити, що Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
27.01.2020 14:38
Підтвердження вирішення:
Ваша оскарження виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушення до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.