-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
бензин А-92 та дизельне паливо
Завершена
1 060 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
27.01.2020 14:10 - 09.02.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації (в т.ч. виключення дискримінаційних умов)
Номер:
7aed98865d894b4588e75336680fb65d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-27-001837-a.a1
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації (в т.ч. виключення дискримінаційних умов)
Вимога:
Звертаємось до Вас з вимогою внести зміни до тендерної документації з метою виключення помилок і дискримінаційних умов та привести документи у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлені якісні вимоги до товару, а саме: відповідність ДСТУ 4063-2001, ДСТУ3868-99, ДСТУ 3413-96, ДСТУ8581-78,ДСТУ 3437-96 тощо. Повідомляємо Вам, що ДСТУ 4063-2001, 3868-99, 3413-96, 8581-78 – недійсні. ДСТУ 3437-96 установлює терміни та визначення стосовно нафтопродуктів та їхніх властивостей, що є обов’язковими для використання у документації всіх типів, науково-технічній, навчальній та довідковій літературі та відповідно не впливає на якість продукції. Бензини автомобільні та паливо дизельне повинні відповідати ДСТУ 7687:2015 та 7688:2015 відповідно.
Згідно пункту 2 розділу V та Додатку 4 до тендерної документації учасник повинен надати наступні документи та інформацію:
- Копію паспорту на товар або керівництва з експлуатації;
- Копія дозволу (ліцензії) відповідного органу на провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання;
- Гарантійний лист з зазначення гарантійного терміну (строку) експлуатації, запропонованого ним товару та відповідність іншим вимогам (з урахуванням медико-технічних вимог) (Додаток 2 до тендерної документації);
- Гарантійний лист про надання під час постачання товару, висновків держсанепідекспертизи про відповідність товару санітарним нормам;
- Копію сертифіката (або свідоцтва) сервісного інженера, виданого виробником.
Взагалі не зрозуміло яке відношення до нафтопродуктів мають вище зазначені документи? Просимо виключити такі вимоги або надати роз’яснення щодо необхідності надання таких документів.
Також, пунктом 2 розділу V встановлена вимога в частині надання авторизаційного та гарантійного листів (від виробника його офіційного представника в Україні), що підтверджують повноваження Учасника; що Учасник спроможний виконати постачання запропонованого обладнання в кількості та строки, що вказані в документації конкурсних торгів (для невиробників). Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до тендерної документації, предметом закупівлі є талони, скретч-картки на бензин а-92 та дизельне паливо. Таким чином, авторизаційні та гарантійні листи повинен надати емітент талонів/скретч-карток. Просимо дати роз’яснення щодо виконання вищезазначеної вимоги. Зауважимо, що така вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не є емітентами талонів, а здійснюють продаж паливних талонів, на підставі укладених партнерських договорів.
Згідно Додатку 2 до тендерної документації, замовником встановлена суперечлива та дискримінаційна вимога, що значно обмежує коло потенційних учасників, а саме: наявність в учасника власних або орендованих автозаправних станцій. Однак, у пункті 3 цього ж додатку зазначено, що АЗС учасника можуть бути власні або партнерські. Таким чином, не зрозуміло чи можуть приймати участь в закупівлі учасники, що не мають власних/орендованих АЗС та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, договорів поставки, купівлі-продажу, зберігання, тощо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.02.2020 10:52
Вирішення:
внесено зміни в тендерну документацію
Статус вимоги:
Задоволено