-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Шприци ін'єкційні одноразового використання, одноразові системи)
Завершена
111 810.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 100.00 UAH
Період оскарження:
27.01.2020 14:23 - 30.01.2020 15:30
Вимога
Залишено без розгляду
вимога до тендерної документації
Номер:
aa7fb345765f43e796c89cf3263f5918
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-27-002032-a.c1
Назва:
вимога до тендерної документації
Вимога:
Проаналізувавши положення тендерної документації, можна зробити висновок, що її окремі положення грубо порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та права потенційних учасників процедури закупівлі.
Так, Замовником в додатку №1 – «Медико-технічні вимоги» міститься інформація щодо предмета закупівлі-шприци, системи «ALEXPHARM» та інформація –аналоги не пропонувати .
Пункт 2 додатку 1 містить інформацію про- Учасник надає відсканований в електронному вигляді оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується відповідність цим медико-технічним вимогам та можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, зі строком придатності та в терміни, визначені документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист виробника повинен включати: таблицю відповідності цим медико-технічним вимогам, повну назву замовника та учасника, назву закупівлі відповідно до оголошення. Цими вимогами ви акцептуєте одного поставщика ще до початку аукціону
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі.. Всі прекрасно розуміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовнику пропонується усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників або видалити пункт -аналоги не пропонувати
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.01.2020 21:22
Вирішення:
1. Замовник здійснює допорогову закупівлю, яка не підпадає під дію ЗУ "Про публічні закупівлі". Ствердження щодо порушень в тендерній документації недоречні, оскільки тендерної документації немає.
2. Тендерний комітет здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідними для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, замовник прийняв рішення провести закупівлю саме даного товару.
3. Вимоги , встановлені в оголошенні не є дискримінаційними, оскільки на ринку існує достатня кількість учасників, які мають можливість поставляти необхідний товар та прийняти участь в закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено