-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прання і сухого чищення за кодом ДК 021:2015 98310000-9 (послуги з прання білизни)
Завершена
110 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 550.00 UAH
Період оскарження:
17.01.2020 16:03 - 22.01.2020 16:00
Вимога
Вирішена
Вимога на рішення Замовника про дискваліфікацію
Номер:
6bc859406285406bbea20a9c6c11d1f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-17-000872-a.a3
Назва:
Вимога на рішення Замовника про дискваліфікацію
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, ДИТЯЧОЮ КЛІНІЧНОЮ ЛІКАРНЕЮ № 4 СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА було проведено закупівлю UA-2020-01-17-000872-a на Послуги з прання і сухого чищення за кодом ДК 021:2015 98310000-9 (послуги з прання білизни). Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА ЛІБЕРТІ" -- пропозиція 109 800 грн з ПДВ 2. КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6 -- пропозиція 92 160 грн з ПДВ . Ціна учасника КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6 була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника в зв’язку з тим, що Пропозиція не відповідає умовам Оголошення про проведення закупівлі за системою електронних закупівель, а саме:
1) Відповідно до Виписки з Єдиного державного реєстру, яку надано в складі пропозиції видом економічної діяльності лікарні є: 86.10 Діяльність лікарняних закладів, що не відповідає предмету закупівлі, так як предметом закупівлі є послуги з прання і сухого чищення.
2) Статутом установи не передбачено проведення діяльності щодо надання послуг з прання білизни . 3) Не надано листа - роз’яснення з приводу документального підтвердження можливості надання послуг з прання білизни. 4) В складі пропозиції надано сертифікат відповідності на засоби для обробки білизни, термін дії якого закінчився 24.11.2018, тому він є недійсним. 5) Не надано в складі пропозиції декларації про відповідність засобів для прання технічному регламенту. 6) Не надано в складі Пропозиції документи, які б підтверджували наявність досвіду виконання подібних договорів, а саме: відсутні договори та акти виконаних робіт та акти виконаних робітна підтвердження виконання договорів в повному обсязі. Враховуючи вищенаведені підстави відхилення пропозиції КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ №6, ВИМАГАЮ прийняти до уваги наступне: 1) Київська міська клінічна лікарня №. 6 є лікувально-профілактичним закладом охорони здоров'я, бюджетною неприбутковою установою, заснованою на комунальний власності територіальної громади міста Києва. підпорядкованою Департаменту охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради, ЗГІДНО Статуту КМКЛ№6, затвердженого розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 11.05.2017року № 552, що ДОЗВОЛЯЄ НАДАВАТИ ПОСЛУГИ ПРАЛЕНЬ ЗА ДОГОВОРАМИ - (ДК 021:2015 98310000-9 (послуги з прання білизни)) - згідно з розділом 2, пунктом 1 «Переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я» від 17 вересня 1996 р. № 1138 зі змінами до постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 року № 989. 2) абзац 13 пункт 2 Розді 2 Статуту КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ №6 затвердженого розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 11.05.2017року № 552 передбачено надання платних медичних послуг населенню згідно із законодавством України, що згідно згідно з розділом 2, пунктом 1 «Переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я» від 17 вересня 1996 р. № 1138 зі змінами до постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 року № 989 передбачено проведення діяльності щодо надання послуг з прання білизни. 3) В «Оголошенні про проведення закупівлі за системою електронних закупівель» UA-2020-01-17-000872-a ЗАМОВНИКОМ не було вказано необхідність надання «листа - роз’яснення з приводу документального підтвердження можливості надання послуг з прання білизни» ( Оголошення прання білизни.doc )
4) Сертифікат відповідності на засоби для обробки білизни доданий у документацію. 5) ДСТУ ISO 17000: 2007 «Словник термінів і загальні принципи» «підтвердження відповідності - видача документа (декларація про відповідність або сертифікат відповідності) на основі рішення, яке приймається після проведення відповідних процедур оцінки відповідності, що довели виконання встановлених вимог», Додаток відповідності -1; Додаток відповідності -2; Додаток відповідності -3; завантажені у додатку майданчика «документація до вимоги» 6) документи, які б підтверджували наявність досвіду виконання подібних договорів - завантажені у додатку майданчика «документація до вимоги». Враховуючи вище викладене, ВИМАГАЮ: 1) Тендерний комітет Дитячої клінічної лікарні №4 Солом’янського району, прийняти до уваги та ретельно розглянути вимогу КМКЛ №6. 2) Скасувати рішення Протоколу № 37 засідання тендерного комітету Дитячої клінічної лікарні №4 Солом’янського району, що до визначення переможцем закупівлі ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ». 3) Врахувати при подальшому розгляді пропозицій те, що ЕЛЕКТРОННА СИСТЕМА ЗА НАЙНИЖЧОЮ СУМОЮ ЗАКУПІВЛІ ВИЗНАЧИЛА ПЕРЕМОЖЦЕМ: КИЇВСЬКУ МІСЬКУ КЛІНІЧНУ ЛІКАРНЮ №6. 4) При обговорені вимоги КМКЛ №6, дотримуватись вимог ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі від 25 12.2015 року № 922- VIII, безпосередньо: абзац 2, ч.1,ст..3 розділ 1 - максимальна економія та ефективність. 5) -17640 (сімнадцять тисяч шістсот сорок ) гривень бюджетних коштів, виділених на послуги прання Дитячій клінічній лікарні №4, будуть заощаджені. 6) Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6, та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель. 7) Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертифікат відповідності.jpg 01.02.2020 22:34
- Додаток 1.jpg 01.02.2020 22:34
- Додаток 2.jpg 01.02.2020 22:34
- Додаток 3.jpg 01.02.2020 22:34
- АЛЕКС_ГРУПП.jpg 01.02.2020 22:34
- Алеф-групп.jpg 01.02.2020 22:34
- АНЕКС ГРУПП.jpg 01.02.2020 22:34
- Діагностичний.jpg 01.02.2020 22:34
- Добрий прогноз.jpg 01.02.2020 22:34
- Договір.jpg 01.02.2020 22:34
- КДЦ.jpg 01.02.2020 22:34
- КМКЛ4.jpg 01.02.2020 22:34
- КМКЛ№4.jpg 01.02.2020 22:34
- КМКЛ№6 Дог.jpg 01.02.2020 22:34
- Коледж дод. уг..jpg 01.02.2020 22:34
- Коледж.jpg 01.02.2020 22:34
- ЛКЦ.jpg 01.02.2020 22:34
- медичний.jpg 01.02.2020 22:34
- МЛКЦ.jpg 01.02.2020 22:34
- Нова клін.jpg 01.02.2020 22:34
- Фармація.jpg 01.02.2020 22:34
- Чистофф і К.jpg 01.02.2020 22:34
- Протокол № 45, 06.02.2020 року.pdf 10.02.2020 15:32
Дата подачі:
01.02.2020 22:34
Вирішення:
Викладено в Протоколі № 45, 06.02.2020 року
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
10.02.2020 15:32
Підтвердження вирішення:
Не задоволена
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога на рішення Замовника про дискваліфікацію
Номер:
5f74a52bbc13410f97ebfa2da8b91401
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-17-000872-a.a2
Назва:
Вимога на рішення Замовника про дискваліфікацію
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, ДИТЯЧОЮ КЛІНІЧНОЮ ЛІКАРНЕЮ № 4 СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА було проведено закупівлю UA-2020-01-17-000872-a на Послуги з прання і сухого чищення за кодом ДК 021:2015 98310000-9 (послуги з прання білизни). Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА ЛІБЕРТІ" -- пропозиція 109 800 грн з ПДВ 2. КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6 -- пропозиція 92 160 грн з ПДВ . Ціна учасника КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6 була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника в зв’язку з тим, що Пропозиція не відповідає умовам Оголошення про проведення закупівлі за системою електронних закупівель, а саме:
1) Відповідно до Виписки з Єдиного державного реєстру, яку надано в складі пропозиції видом економічної діяльності лікарні є: 86.10 Діяльність лікарняних закладів, що не відповідає предмету закупівлі, так як предметом закупівлі є послуги з прання і сухого чищення.
2) Статутом установи не передбачено проведення діяльності щодо надання послуг з прання білизни . 3) Не надано листа - роз’яснення з приводу документального підтвердження можливості надання послуг з прання білизни. 4) В складі пропозиції надано сертифікат відповідності на засоби для обробки білизни, термін дії якого закінчився 24.11.2018, тому він є недійсним. 5) Не надано в складі пропозиції декларації про відповідність засобів для прання технічному регламенту. 6) Не надано в складі Пропозиції документи, які б підтверджували наявність досвіду виконання подібних договорів, а саме: відсутні договори та акти виконаних робіт та акти виконаних робітна підтвердження виконання договорів в повному обсязі. Враховуючи вищенаведені підстави відхилення пропозиції КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ №6, ВИМАГАЮ прийняти до уваги наступне: 1) Київська міська клінічна лікарня №. 6 є лікувально-профілактичним закладом охорони здоров'я, бюджетною неприбутковою установою, заснованою на комунальний власності територіальної громади міста Києва. підпорядкованою Департаменту охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради, ЗГІДНО Статуту КМКЛ№6, затвердженого розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 11.05.2017року № 552, що ДОЗВОЛЯЄ НАДАВАТИ ПОСЛУГИ ПРАЛЕНЬ ЗА ДОГОВОРАМИ - (ДК 021:2015 98310000-9 (послуги з прання білизни)) - згідно з розділом 2, пунктом 1 «Переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я» від 17 вересня 1996 р. № 1138 зі змінами до постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 року № 989. 2) абзац 13 пункт 2 Розді 2 Статуту КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ №6 затвердженого розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 11.05.2017року № 552 передбачено надання платних медичних послуг населенню згідно із законодавством України, що згідно згідно з розділом 2, пунктом 1 «Переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я» від 17 вересня 1996 р. № 1138 зі змінами до постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 року № 989 передбачено проведення діяльності щодо надання послуг з прання білизни. 3) В «Оголошенні про проведення закупівлі за системою електронних закупівель» UA-2020-01-17-000872-a ЗАМОВНИКОМ не було вказано необхідність надання «листа - роз’яснення з приводу документального підтвердження можливості надання послуг з прання білизни» ( Оголошення прання білизни.doc )
4) Сертифікат відповідності на засоби для обробки білизни доданий у документацію. 5) ДСТУ ISO 17000: 2007 «Словник термінів і загальні принципи» «підтвердження відповідності - видача документа (декларація про відповідність або сертифікат відповідності) на основі рішення, яке приймається після проведення відповідних процедур оцінки відповідності, що довели виконання встановлених вимог», Додаток відповідності -1; Додаток відповідності -2; Додаток відповідності -3; завантажені у додатку майданчика «документація до вимоги» 6) документи, які б підтверджували наявність досвіду виконання подібних договорів - завантажені у додатку майданчика «документація до вимоги». Враховуючи вище викладене, ВИМАГАЮ: 1) Тендерний комітет Дитячої клінічної лікарні №4 Солом’янського району, прийняти до уваги та ретельно розглянути вимогу КМКЛ №6. 2) Скасувати рішення Протоколу № 37 засідання тендерного комітету Дитячої клінічної лікарні №4 Солом’янського району, що до визначення переможцем закупівлі ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ». 3) Врахувати при подальшому розгляді пропозицій те, що ЕЛЕКТРОННА СИСТЕМА ЗА НАЙНИЖЧОЮ СУМОЮ ЗАКУПІВЛІ ВИЗНАЧИЛА ПЕРЕМОЖЦЕМ: КИЇВСЬКУ МІСЬКУ КЛІНІЧНУ ЛІКАРНЮ №6. 4) При обговорені вимоги КМКЛ №6, дотримуватись вимог ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі від 25 12.2015 року № 922- VIII, безпосередньо: абзац 2, ч.1,ст..3 розділ 1 - максимальна економія та ефективність. 5) -17640 (сімнадцять тисяч шістсот сорок ) гривень бюджетних коштів, виділених на послуги прання Дитячій клінічній лікарні №4, будуть заощаджені. 6) Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6, та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель. 7) Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1.jpg 01.02.2020 21:44
- Додаток 2.jpg 01.02.2020 21:44
- Додаток 3.jpg 01.02.2020 21:44
- Сертифікат відповідності.jpg 01.02.2020 21:44
Дата подачі:
01.02.2020 21:44
Опис причини скасування:
Не завантажились усі документи автора вимоги
Дата скасування:
01.02.2020 21:50
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога на рішення Замовника про дискваліфікацію/або рішення про визначення Переможця
Номер:
99ca9ad63f0149d1abbcad61276cf597
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-17-000872-a.a1
Назва:
Вимога на рішення Замовника про дискваліфікацію/або рішення про визначення Переможця
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4 СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА було проведено закупівлю UA-2020-01-17-000872-a на Послуги з прання і сухого чищення за кодом ДК 021:2015 98310000-9 (послуги з прання білизни).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА ЛІБЕРТІ" -- пропозиція 109 800 грн з ПДВ
2. КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6 -- пропозиція 92 160 грн з ПДВ
Ціна учасника КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6 була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника.
Детально ознайомившись з тендерними умовами та пропозицією КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ №6, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають вимогам до кваліфікації учасників, та завантажені до закупівлі вчасно. Наявність документів у пропозиції КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ №6 до закупівлі UA-2020-01-17-000872-a підтвердив менеджер майданчику zakupki.prom.ua.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ № 6 відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6, та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Виписка ЄДРПОУ.pdf 30.01.2020 17:21
- Досвід роботи.pdf 30.01.2020 17:21
- Засоби для прання.pdf 30.01.2020 17:21
- Лицензия медицинская практика.pdf 30.01.2020 17:21
- Наказ на Пилипенко.pdf 30.01.2020 17:21
- Наказ підпис.pdf 30.01.2020 17:21
- Обладнання.pdf 30.01.2020 17:21
- Працівники.pdf 30.01.2020 17:21
- Приміщення.pdf 30.01.2020 17:21
- Про підприємство.pdf 30.01.2020 17:21
- Пропозиція.pdf 30.01.2020 17:22
- Розвантаження.pdf 30.01.2020 17:22
- Свідоцтво платника ПДВ.pdf 30.01.2020 17:22
- Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи КМКЛ6.pdf 30.01.2020 17:22
- Сертификат ISO9001_2015,IDT.pdf 30.01.2020 17:22
- Статут КМКЛ6.pdf 30.01.2020 17:22
- Транспорт.pdf 30.01.2020 17:22
- Упакування.pdf 30.01.2020 17:22
Дата подачі:
30.01.2020 17:22
Опис причини скасування:
подача іншої вимоги
Дата скасування:
01.02.2020 15:03