-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Diphenhydramine, Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor, Ketorolac, Thiocolchicoside, Rimantadine, Dexketoprofen, Thiamine (vit B1)
Торги відмінено
199 695.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 996.95 UAH
мін. крок: 1% або 1 996.95 UAH
Період оскарження:
27.01.2020 12:52 - 30.01.2020 14:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
0b82b8806e384b6ebf7354c62177c162
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-27-001095-a.b1
Назва:
Вимога щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі торгів. Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники: 1) Мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу, за умовами яких виробник (його дистрибьютор) вже гарантував та зобов’язався поставити лікарські засоби. 2) Мають ліцензію на торгівлю лікарськими засобами та дотримуються ліцензійних умов. Дотримання ліцензійних умов контролюється Держлікслужбою. 3) Мають на залишках у складських приміщеннях достатню кількість товару для забезпечення поставок за договорами. 4) Відносно якості запропонованих товарів - якість запропонованих до поставки ЛС визначається та підтверджується під час поставки товару супровідними документами, зокрема сертифікатами якості, а у випадку поставки неякісного товару, постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня), внаслідок чого Замовник повністю захищений від постачання неякісного товару. Викладені Вами вимоги щодо надання гарантійних листів виробників (представництв, філій) обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі торгів, обмежуючи коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами).
Крім того, до складу предмету закупівлі входять імпортні препарати, на які отримати Гарантійний лист виробника у короткі строки технічно не можливо. До того ж іноземні виробники товарів не вважають доцільним надавати Гарантійні листи на малі партіїї закупівлі конкретним бюджетним замовником, адже і так гарантують поставку своїм дистрибьюторам на підставі укладених договорів.
Вимагаємо скасувати вимогу щодо надання Гарантійних листів виробників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.01.2020 09:40
Вирішення:
Якщо Запитувач уважно вивчить пункт 8 листа від 19.12.2018р. за № 3301-04/55905-03/01.7/33810, виданого Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров’я України, в ньому рекомендовано не прописувати гарантування можливості поставки лікарського засобу «…у визначені строки,…» бо «… в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.», а не щодо вимоги надання гарантійного листа взагалі. Дана вимога жодним чином не обмежує участь учасників у даній процедурі закупівлі.
Як видно з вимоги до предмету закупівлі, даний документ може надаватися не лише виробником, а й його представництвом, філією виробника, представником виробника, дилером, чи дистриб’ютором, уповноваженого на це виробником. Якщо учасник не є виробником, у нього обов’язково є договірні відносини з кимось із перелічених представників виробника, які можуть надати конкретному Учаснику даний документ. Тобто, участь у даній процедурі закупівлі можуть приймати всі бажаючі добросовісні учасники, які мають змогу поставити заявлені лікарські засоби у повному обсязі. Такі учасники спроможні виконати дану вимогу. Жодним чином Замовник не обмежує конкуренцію учасників.
Крім того, на медичному ринку України в наявності достатня кількість постачальників, які мають ліцензію на здійснення даного виду діяльності та можуть забезпечити поставку заявлених лікарських засобів та виконати всі вимоги Замовника.
На ринку медичної продукції України наразі в обігу перебуває достатня кількість підробок лікарських засобів. Тому, з метою недопущення закупівлі фальсифікатів лікарських засобів, запобігання можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) препаратів, які виготовляються невідомо ким, невідомо де, Замовник, висуває дану вимогу.
Замовник хоче бути впевнений в тому, що Учасником буде гарантована можливість здійснення поставки заявлених лікарських засобів на етапі розгляду пропозицій, а не на момент поставки товару після підписання договору. Оскільки відомі ситуації, коли після підписання договору з постачальником вкрай необхідні лікувальній установі лікарські засоби знаходяться в «дефектурі» на ринку медичної продукції на невизначений термін, або ж взагалі вже не виробляються та не плануються вироблятись, а пацієнту необхідно надавати допомогу терміново, його не цікавить, чому постачальник або не поставив товар, або ж надав неякісний товар. Для Замовника це може мати негативні наслідки щодо надання невідкладної своєчасної допомоги пацієнтам.
Дана вимога є звичайною та поширеною практикою під час проведення процедур закупівель лікарських засобів.
Зазначена вимога не носить дискримінаційний характер та не порушує права потенційних учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні