• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охорона приміщень технічними засобами

Завершена

376 747.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 884.00 UAH
Період оскарження: 22.01.2020 01:24 - 02.02.2020 00:00
Вимога
Відхилено

усунення дискримінаційної вимоги

Номер: 6f775c243a05485b9f95efaf6fc892b5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-22-000011-a.a1
Назва: усунення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Пунктом 7 Додатку 3 до тендерної документації вимагається: "7. Виконавець під час та в місцях виконання заходів охорони має право використовувати службові собаки (у разі нештатних ситуацій на об’єкті замовника), які пройшли відповідний курс дресування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарні паспорти. В підтвердження цього Учасник надає документи (копії), що підтверджують наявну можливість додаткового залучення до охорони об’єктів замовника службових собак". Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 1. ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до ч. 3. ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Вимога замовника, щодо наявності у учасника службових собак суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель, відображені в ч. 1 ст. 3 Закону, а саме веде до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників. При цьому, слід зауважити, що використовувати собак у цій закупівлі, а саме у здійсненні пультової охорони 19 обєктів Київської області, фізично неможливо. Частиною 4 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З огляду на викладене вимагаємо виключити з тендерної документації вищезазначений пункт 7 Додатку 3.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник розглянув Ваші вимоги в частині внесення змін до тендерної документації в частині виключення вимоги щодо наявності у Учасника службових собак. Враховуючи організаційно-правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності (матеріальне чи інтелектуальне майно, яке перебуває у володінні власника – за даних умов – замовника), охорона майна - діяльність з організації та практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності визначених власником і належних йому будівель, споруд, територій, акваторій, транспортних засобів, валютних цінностей, цінних паперів та іншого рухомого і нерухомого майна, з метою запобігання та/або недопущення чи припинення протиправних дій щодо нього, для збереження його фізичного стану, припинення несанкціонованого власником доступу до нього та забезпечення здійснення власником цього майна всіх належних йому повноважень стосовно нього. Замовник, враховуючи неодноразові неправомірні дії третіх осіб, спрямованих на крадіжку матеріальних цінностей та/або спричинення умисної шкоди майну, враховуючи ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», яка зазначає, що охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів: 1) використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак; 2) контроль за станом майнової безпеки об'єкта охорони; 3) запобігання загрозам особистій безпеці фізичної особи, яка охороняється; 4) реагування в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов'язані з посяганням на об'єкт охорони, передбачаючи можливість настання негативних фінансово-економічних та соціально-небезпечних наслідків для об’єктів охорони, вартість майна замовника та з метою підвищення рівня охоронних послуг замовником обґрунтовано встановлені кваліфікаційні вимоги, які відповідають вимогам статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність», передбачивши наявність у Учасника наявність службових собак. Замовник жодним чином не встановлював дискримінаційні вимоги та не обмежує конкуренцію, встановлюючи вимоги щодо наявності у Учасника наявності службових собак, оскільки такі вимоги передбачені до суб’єктів охоронної діяльності чинним спеціалізованим Законом України, що регулює охоронну діяльність та передбачені Постановою КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності». Замовник, зауважує, що саме досвід використання службових собак групою реагування персоналом охорони на об’єктах Замовника при посяганні сторонніми особами на майно замовника, попереджало крадіжки майна замовника. Дана вимога замовника є доцільною, практично обґрунтованою та відповідає спеціальним чинним нормативним документам та закону України, що регулюють охоронну діяльність в Україні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

виключення незаконної вимоги

Номер: bc9a5506642f4e7cbe7ed838d3114cf0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-22-000011-a.b2
Назва: виключення незаконної вимоги
Вимога:
Пунктом 7 Додатку 1 до ТД передбачено: "7. довідку в довільній формі за піпиом керівника Учасника про наявність дислокації автомобілю (в обсязі, що відповідає кількості охоронювальних об'єктів замовника, але не менше 19) групи швидкого реагування Учасника біля кожного об'єкта замовника, що підлягає охороні згідно Додатку 3 до тендерної документації, в межах доїзду до об’єкта впродовж 5 хвилин, в підтвердження чого (наявності розміщення не менше 19 автомобілів спеціального призначення за місцезнаходженням об’єктів замовника) Учасник надає в складі пропозиції відповідні документи, що підтверджують дану інформацію (документи, що підтверджують право власності, користування автомобілями спеціального призначення, співпраці); Вимагаємо вилучити цю вимогу, тому, що вона не грунтується на вимогах чинного законодавства. По-перше, у законодавстві відсутнє поняття "автомобіль спеціального призначення". По-друге, Замовник вимагає підтвердження дислокації 19 автомобілів біля кожного з 19-ти обєктів, при цьому вимагаючи надати у складі пропозиції учасника документи, що підтверджують право власності або користування автомобілями, але ці документи ніяким чином не можуть слугувати підтвердженням конкретного місця дислокації транспорту біля кожного з 19 обєктів охорони. Зважаючи на те, що вищезгадана вимога Замовника не витримує ніякої критики, є безглуздою і незаконною, вимагаємо виключити пункт 7 додатку 1 до ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи вимоги ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність»:  охорона майна - діяльність з організації та практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності визначених власником і належних йому будівель, споруд, територій, акваторій, транспортних засобів, валютних цінностей, цінних паперів та іншого рухомого і нерухомого майна, з метою запобігання та/або недопущення чи припинення протиправних дій щодо нього, для збереження його фізичного стану, припинення несанкціонованого власником доступу до нього та забезпечення здійснення власником цього майна всіх належних йому повноважень стосовно нього;  об'єкт охорони - фізична особа та/або майно;  транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Суб'єкт охоронної діяльності на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії надає такі охоронні послуги з охорони майна юридичних осіб. Відповідно до статті 6 до Закону України «Про охоронну діяльність» охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів: 1) використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак; 2) контроль за станом майнової безпеки об'єкта охорони; 3) запобігання загрозам особистій безпеці фізичної особи, яка охороняється; 4) реагування в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов'язані з посяганням на об'єкт охорони. Законами України «Про охоронну діяльність» та іншими нормативно-правовими актами не врегульовано необхідну кількість груп швидкого реагування на одну одиницю об’єкту охорони. Замовник самостійно має право встановлювати необхідну кількість груп швидкого реагування. Предметом закупівлі є надання послуг «Охорони приміщень технічними засобам» 19 філіям Київського обласного центру зайнятості, що здійснюють ведення діяльності в різних адміністративно-територіальних районах Київської області. Враховуючи кількість об’єктів охорони та їх місцезнаходження, Замовником обґрунтовано встановлені кваліфікаційні вимоги про наявність не менше 19 підрозділів груп швидкого реагування, які зобов’язані забезпечувати цілісність об'єктів охорони та недоторканність майна, що на них зберігається, відповідно вимогам статті 6 закону України «Про охоронну діяльність» та п. 19 Постанови КМУ "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності". Вимоги Замовника є обгрунтованими, враховуючи кількість та місцезнаходження обєктів охорони, правомірними та відповідають нормам чинного законодавства, шо регулює охоронну діяльність в Україні.
Статус вимоги: Відхилено