• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Охоронні послуги

Завершена

80 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 103.00 UAH
Період оскарження: 15.01.2020 18:16 - 20.01.2020 18:21
Вимога
Відхилено

Про порушення процедури закупівлі та передчасне винесення рішення про визнання Переможця.

Номер: 810d9f33637544748283da77bad524cb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-15-003673-c.a1
Назва: Про порушення процедури закупівлі та передчасне винесення рішення про визнання Переможця.
Вимога:
Шановний Замовник. Ми вважаємо, що винесення рішення про визнання “УПО в Дніпропетровській області" Переможцем було винесено передчасно та з порушенням процедури закупівлі. Процедура подання пропозицій закінчена 22.01.2020р. в 18.21. До даного часу УПО в Дніпропетровській області не було надані наступні документи: Список співробітників та Довідка про вік співробітників. Зазначені документи були подані з порушенням регламенту закупівлі - 24.01.2020 о 13.22. Тобто зазначені документи не можуть бути враховані до складу пропозиції Учасника! До того ж зазначеним Учасником взагалі не підтверджено наявність власного пульта у м. Нікополь та наявність електромонтерів з обслуговування ПЦС. Це свідчить, що зазначений Учасник не виконав вимоги Замовника та не може бути визнаним Переможцем! Вимагаємо скасувати рішення про визнання УПО в Дніпропетровській області Переможцем та перейти до розгляду пропозиції іншого Учасника. У разі ігнорування цієї вимоги ми будемо звертатися до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно розглянувши Вашу вимогу № UA-2020-01-15-003673-c.b3 інформуємо про наступне. Порядок розгляду тендерних пропозицій передбачено в статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». До розгляду тендерних пропозицій замовник приступає після етапу оцінки пропозицій, який автоматично проводиться системою. Тендерні пропозиції замовник розглядає почергово на предмет їх відповідності всім вимогам тендерної документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет, крім іншого, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, шляхом прийняття рішень на засадах колегіальності та неупередженості. Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі ща текстом - Інструкція), затверджена наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 №10, визначає порядок використання електронної систем и закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно абзацу 1 пункту 11 розділу ІІ Інструкції після завершення аукціону в ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. За результатами розгляду тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Дніпропетровській області тендерний комітет прийняв колегіальне рішення про відповідність Учасника вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Таким чином, тендерним комітетом прийняті законні, обґрунтовані та належні рішення за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі. Підсумовуючи все наведене вище, повідомляємо про необґрунтованість та безпідставність поданої учасником закупівлі вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про порушення процедури закупівлі та передчасне винесення рішення про визнання Переможця.

Номер: f5d44b33d1244c8d979797f213c6db82
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-15-003673-c.c2
Назва: Про порушення процедури закупівлі та передчасне винесення рішення про визнання Переможця.
Вимога:
Шановний Замовник. Ми вважаємо, що винесення рішення про визнання “УПО в Дніпропетровській області" Переможцем було винесено передчасно та з порушенням процедури закупівлі. Процедура подання пропозицій закінчена 22.01.2020р. в 18.21. До даного часу УПО в Дніпропетровській області не було надані наступні документи: Список співробітників та Довідка про вік співробітників. Зазначені документи були подані з порушенням регламенту закупівлі - 24.01.2020 о 13.22. Тобто зазначені документи не можуть бути враховані до складу пропозиції Учасника! До того ж зазначеним Учасником взагалі не підтверджено наявність власного пульта у м. Нікополь та наявність електромонтерів з обслуговування ПЦС. Це свідчить, що зазначений Учасник не виконав вимоги Замовника та не може бути визнаним Переможцем! Вимагаємо скасувати рішення про визнання УПО в Дніпропетровській області Переможцем та перейти до розгляду пропозиції іншого Учасника. У разі ігнорування цієї вимоги ми будемо звертатися до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно розглянувши Вашу вимогу № UA-2020-01-15-003673-c.b3 інформуємо про наступне. Порядок розгляду тендерних пропозицій передбачено в статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». До розгляду тендерних пропозицій замовник приступає після етапу оцінки пропозицій, який автоматично проводиться системою. Тендерні пропозиції замовник розглядає почергово на предмет їх відповідності всім вимогам тендерної документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет, крім іншого, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, шляхом прийняття рішень на засадах колегіальності та неупередженості. Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі ща текстом - Інструкція), затверджена наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 №10, визначає порядок використання електронної систем и закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно абзацу 1 пункту 11 розділу ІІ Інструкції після завершення аукціону в ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. За результатами розгляду тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Дніпропетровській області тендерний комітет прийняв колегіальне рішення про відповідність Учасника вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Таким чином, тендерним комітетом прийняті законні, обґрунтовані та належні рішення за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі. Підсумовуючи все наведене вище, повідомляємо про необґрунтованість та безпідставність поданої учасником закупівлі вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про порушення процедури закупівлі та передчасне винесення рішення про визнання Переможця.

Номер: 97636c995b494ab683fffd89428ef3c1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-15-003673-c.b3
Назва: Про порушення процедури закупівлі та передчасне винесення рішення про визнання Переможця.
Вимога:
Шановний Замовник. Ми вважаємо, що винесення рішення про визнання “УПО в Дніпропетровській області" Переможцем було винесено передчасно та з порушенням процедури закупівлі. Процедура подання пропозицій закінчена 22.01.2020р. в 18.21. До даного часу УПО в Дніпропетровській області не було надані наступні документи: Список співробітників та Довідка про вік співробітників. Зазначені документи були подані з порушенням регламенту закупівлі - 24.01.2020 о 13.22. Тобто зазначені документи не можуть бути враховані до складу пропозиції Учасника! До того ж зазначеним Учасником взагалі не підтверджено наявність власного пульта у м. Нікополь та наявність електромонтерів з обслуговування ПЦС. Це свідчить, що зазначений Учасник не виконав вимоги Замовника та не може бути визнаним Переможцем! Вимагаємо скасувати рішення про визнання УПО в Дніпропетровській області Переможцем та перейти до розгляду пропозиції іншого Учасника. У разі ігнорування цієї вимоги ми будемо звертатися до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно розглянувши Вашу вимогу № UA-2020-01-15-003673-c.b3 інформуємо про наступне. Порядок розгляду тендерних пропозицій передбачено в статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». До розгляду тендерних пропозицій замовник приступає після етапу оцінки пропозицій, який автоматично проводиться системою. Тендерні пропозиції замовник розглядає почергово на предмет їх відповідності всім вимогам тендерної документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет, крім іншого, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, шляхом прийняття рішень на засадах колегіальності та неупередженості. Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі ща текстом - Інструкція), затверджена наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 №10, визначає порядок використання електронної систем и закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно абзацу 1 пункту 11 розділу ІІ Інструкції після завершення аукціону в ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. За результатами розгляду тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Дніпропетровській області тендерний комітет прийняв колегіальне рішення про відповідність Учасника вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Таким чином, тендерним комітетом прийняті законні, обґрунтовані та належні рішення за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі. Підсумовуючи все наведене вище, повідомляємо про необґрунтованість та безпідставність поданої учасником закупівлі вимоги.
Статус вимоги: Відхилено