• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по охороні Меморіального комплексу на 2020 рік (фізична охорона)

Завершена

2 667 885.06 UAH без ПДВ
мін. крок: 3% або 80 036.55 UAH
Період оскарження: 24.01.2020 11:06 - 29.02.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: bc9743686501451b8b62d654b5e7ab43
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-24-001320-a.a4
Назва: Скарга
Скарга:
24.01.20 було оголошено закупівлю «Послуги по охороні Меморіального комплексу на 2020 рік (фізична охорона) Класифікація за ДК 021:2015: 79713000-5 - Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони». Очікувана вартість закупівлі: 2`667`885.06 грн. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08.02.2020. Згідно з абзацом першим частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій». Вважаємо, що Замовник порушив процедуру закупівлі в частині формування умов Тендерної документації (надалі – ТД) і включив до її складу дискримінаційні умови, які обмежують конкуренцію, звужують коло учасників і є дискримінаційними у відношенні до приватного підприємства "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" (надалі – Підприємство). У зв’язку з цим порушуються права Підприємства на прийняття участі в процедурі закупівлі UA-2020-01-24-001320-a, а також на добросовісну конкуренцію серед учасників та недискримінацію. Виходячи з наведеного, на підставі ч. 1 та 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Підприємство вимушене звернутися з цією скаргою щодо умов ТД, які є дискримінаційними у відношенні до Підприємства. Наведене обґрунтовуємо наступним: Умови Тендерної документації: Пунктом 1.2. Додатку № 2-2 до ТД передбачено надання учасником «квартального звіту за формою 1ДФ з відміткою органу державної податкової служби України або з наданням сканкопії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді, що підтверджує наявність у штаті Учасника персоналу в кількості не менше 20 охоронників». Обґрунтування: З наведеної вимоги вбачається, що її головною метою є необхідність Замовника переконатися, що в штаті учасника є охоронники в кількості не менше ніж 20 осіб. І для цього Замовник бажає бачити у складі тендерної пропозиції учасників чомусь лише квартальний звіт за формою 1ДФ, в той час як існує велика кількість інших способів документально підтвердити цю інформацію. Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку або так звана форма 1 ДФ затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4. Цим же наказом затверджений «Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» (надалі – Порядок). Відповідно до п. 2.1 Порядку Податковий розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Таким чином, до 1 ДФ вноситься лише та інформація, яка була актуальною для конкретного періоду (кварталу). Якщо відбулись будь-які зміни в інформації, що подається у формі 1 ДФ, у періоді, що лежить за межами звітного періоду, то відповідні зміни будуть відображати уже в наступному звіті 1 ДФ (за наступний квартал). Наше підприємство має у своєму штаті більше 100 працівників і тому відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника. Однак, більшість працівників були прийняті на роботу лише з 01 січня 2020 року і тому інформація про їх наявність у штаті підприємства станом на 4 квартал 2019 року буде відсутня у формі 1 ДФ за 4 квартал 2019 року, оскільки працівники почали працювати з початку 1 кварталу 2020 року і, відповідно, інформація про їх наявність буде відображена у формі 1 ДФ за 1 квартал 2020 року. На підтвердження наявності в штаті нашого Підприємства більше 100 працівників надаємо копію Повідомлення про прийняття працівника на роботу від 11 грудня 2019 року за формою затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 413 з копіями відповідних квитанцій, які підтверджують факт прийняття цього повідомлення органами Державної фіскальної служби України. На виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» (щодо заборони неправомірного розголошення персональних даних) інформація про прізвище, ім’я та по батькові працівників, а також про реєстраційні номери облікової картки платника податків подається у заретушованому вигляді. На засідання з розгляду цієї скарги Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель буде надано завірену копію Повідомлення про прийняття працівника на роботу від 11 грудня 2019 року в повному обсязі з відображенням всіх даних, що повинні міститися у цьому Повідомленні. З наведеного вбачається, що вимога щодо «надання учасником квартального звіту за формою 1ДФ, що підтверджує наявність в штаті учасника персоналу в кількості не менше 20 охоронників» обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі лише тими, які за останній квартал мали у своєму штаті щонайменше 20 працівників, що є дискримінаційним по відношенню, зокрема, нашого Підприємства. Таким чином, Замовник, зловживаючи своїм правом формулювати у Тендерній документації вимоги щодо відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, порушив процедуру закупівлі в частині формування умов Тендерної документації і включив до її складу дискримінаційні умови, які обмежують конкуренцію та звужують коло учасників. Крім того, Замовником порушуються принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників (штучне обмеження кола учасників); запобігання корупційним діям зловживанням. Такі порушення з боку Замовника призвели до порушення прав Підприємства на прийняття участі в процедурі закупівлі UA-2020-01-24-001320-a, а також на добросовісну конкуренцію серед учасників та недискримінацію. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі наведеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та видалити як дискримінаційну вимогу передбачену пунктом 1.2. Додатку № 2-2 до Тендерної документації щодо надання учасником «квартального звіту за формою 1ДФ з відміткою органу державної податкової служби України або з наданням сканкопії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді, що підтверджує наявність у штаті Учасника персоналу в кількості не менше 20 охоронників». Додатки: 1. Документ про здійснення оплати за подання скарги. 2. Копія Повідомлення про прийняття працівника на роботу від 11 грудня 2019 року.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.02.2020 20:27
Дата виконання рішення Замовником: 05.03.2020 12:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скарга задоволена рішенням тендерного комітету, згідно рішення АМКУ 21.02.2020 № 3407
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ", Ігор +380672304043 tehno_bez@ukr.net
Вимога
Відхилено

1 ДФ

Номер: b74e64cdfae7432ca07adc6e56b81912
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-24-001320-a.b3
Назва: 1 ДФ
Вимога:
Шановний Замовник. Наше підприємство має у своєму штаті більше 100 працівників і тому відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника. Однак, переважна більшість працівників була прийнята на роботу лише з 01 січня 2020 року відповідно до наказів від 11.12.2019 року і тому інформація про їх наявність у штаті підприємства станом на 4 квартал 2019 року буде відсутня у формі 1 ДФ за 4 квартал. На підтвердження наявності в штаті нашого підприємства більше 100 працівників надаємо копію повідомлення про прийняття працівника на роботу від 11 грудня 2019 року за формою затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 413 з копіями відповідних квитанцій, які підтверджують факт прийняття цього повідомлення органами Державної фіскальної служби України. На виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» (щодо заборони неправомірного розголошення персональних даних) та Закону України «Про публічні закупівлі» («звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника) інформація про підприємство та про працвників подається у заретушованому вигляді. З наведеного вбачається, що вимога щодо «надання учасником квартального звіту за формою 1ДФ, що підтверджує наявність в штаті учасника персоналу в кількості не менше ніж 20 охоронників» обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі лише тими, які за останній квартал мали у своєму штаті щонайменше 20 працівників, що є дискримінаційним по відношенню, зокрема, нашого підприємства. Таким чином, Замовником порушуються принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників (штучне обмеження кола учасників); запобігання корупційним діям зловживанням. Замовник, зловживаючи своїм правом формулювати у тендерній документації вимоги щодо відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, встановив дискримінаційну вимогу, яка надасть можливість відхиляти пропозиції «не своїх» учасників, що є корупційним правопорушенням і карається відповідно Кримінального кодексу України та інших актів чинного законодавства. На підставі наведеного вимагаємо виключити дану вимогу з документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Протокол тендерного комітету додається
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Офіс у 2019 році в м. Києві

Номер: 38ff4db4ad244875a879b3b4446138c8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-24-001320-a.c2
Назва: Офіс у 2019 році в м. Києві
Вимога:
В тендерній документації є вимога: "1.3. Наявність офісу в м. Києві, надати копію документу про право власності або оренди на 2019.2020 роки". Вимога щодо наявності офісу в м. Києві у 2019 році є дискримінаційною щодо нашого підприємства, бо ми відкрили офіс в м. Києві на початку січня 2020 року. Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу щодо наявності офісу в м. Києві у 2019 році з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючі значимість та важливість об'єктів Музею, а також високий рівень відповідальності і швидкого реагування на ситуації, що виникають на об'єкті і маючи попередній досвід взаємодії із організаціями, що не мали свого офісу, є невідкладна вимога у потенційного переможця мати офіс у межах міста задля швидкого і кваліфікованого реагування на ситуації, що виникають при надані послуг охорони на об'єктах Музею. Також додатково зазначаємо, що ця норма тендерної документації має суттєвий вплив на якість зв'язку між охоронниками на території і групою реагування.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Порушення Замовником принципів недискримінації та запобігання корупційним діям

Номер: 893fb32d74834365b9e646f25a9a4926
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-24-001320-a.c1
Назва: Порушення Замовником принципів недискримінації та запобігання корупційним діям
Вимога:
Пунктом 1.2. Додатку № 2-2 передбачено надання учасником квартального звіту за формою 1ДФ, що підтверджує наявність в штаті учасника персоналу в кількості не менше ніж 20 охоронників. З наведеного формулювання вбачається, що головною рисою цієї вимоги є необхідність Замовника переконатися, що в штаті учасника є охоронники в кількості не менше ніж 20 осіб. І для цього Замовник бажає бачити у складі тендерної пропозиції учасників чомусь лише квартальний звіт за формою 1ДФ, в той час як існує велика кількість інших способів документально підтвердити цю інформацію. Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку або так звана форма 1 ДФ затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4. Цим же наказом затверджений «Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» (надалі – Порядок). Відповідно до п. 2.1 Порядку Податковий розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Таким чином, до 1 ДФ вноситься лише та інформація, яка була актуальною для конкретного періоду (кварталу). Якщо відбулись будь-які зміни в інформації, що подається у формі 1 ДФ, у періоді, що лежить за межами звітного періоду, то відповідні зміни будуть відображати уже в наступному звіті 1 ДФ (за наступний квартал). Наше підприємство має у своєму штаті більше 100 працівників і тому відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника. Однак, працівники були прийняті на роботу лише з 01 січня 2020 року і тому інформація про їх наявність у штаті підприємства станом на 4 квартал 2019 року буде відсутня у формі 1 ДФ за 4 квартал, оскільки працівники почали працювати з початку 1 кварталу 2020 року і, відповідно, інформація про їх наявність буде відображена у формі 1 ДФ за 1 квартал 2020 року. З наведеного вбачається, що вимога щодо «надання учасником квартального звіту за формою 1ДФ, що підтверджує наявність в штаті учасника персоналу в кількості не менше ніж 20 охоронників» обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі лише тими, які за останній квартал мали у своєму штаті щонайменше 20 працівників, що є дискримінаційним по відношенню, зокрема, нашого підприємства. Таким чином, Замовником порушуються принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників (штучне обмеження кола учасників); запобігання корупційним діям зловживанням. Замовник, зловживаючи своїм правом формулювати у тендерній документації вимоги щодо відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, встановив дискримінаційну вимогу, яка надасть можливість відхиляти пропозиції «не своїх» учасників, що є корупційним правопорушенням і карається відповідно Кримінального кодексу України та інших актів чинного законодавства. Таку позицію поділяє Антимонопольний комітет, що знайшло своє відображення в рішенні від 10.04.2018 № 3280-р/пк-пз. У зв’язку з наведеним вимагаємо виключити дану вимогу з документації. У випадку незадоволення наших вимог, ми будемо змушені звернутися за захистом наших прав та законних інтересів до правоохоронних органів та органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Протокол тендерного комітету №4/2020
Статус вимоги: Відхилено