• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сирні продукти (сир кисломолочний не менше 9 % жир. фас)

Завершена

1 380 988.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 904.94 UAH
Період оскарження: 27.01.2020 11:31 - 08.02.2020 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА

Номер: dc3a15df99dd4cb5a59f217d9c10e2c3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-27-000381-c.a3
Назва: СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
вих. № 161/02-ю Від 27.02.2020 До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Новопільський молокозавод» 53003, Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Новопілля, вул.Теплична,будинок 13 ЄДРПОУ 42257917; тел.068-588-55-55, e-mail: novopillya1@gmail.com Замовник: Відділ освіти виконкому Центрально - Міської районної у місті ради м. Кривого Рогу ( код ЄДРПОУ 02142325) 50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Свято-Миколаївська, 27 тел.: 0564701383; e-mail: buh_cmrayvo@i.ua Інформація про закупівлю ID: 9312f4238d854903b13b6affa85dd232 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-27-000381-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 17.02.2020 року Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-27-000381-c) 27.01.2020 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі – Сир кисломолочний не менше 9 % жир. Фас Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продуктиочікувану вартість 1`380`98800 грн 13.02.2020 року на електронному майданчику було проведено аукціон. До участі у аукціоні було допущено наступних учасників: - ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" - ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: - ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" 695`415.00 грн - ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" 777`000.00 грн 17.02. 2020 року Замовником було опубліковано протокол наради тендерного комітету №72, відповідно до якого Замовником було відхилено пропозицію ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" (надалі – Скаржник). Та 17.02.2020 року Замовником було опубліковано протокол наради тендерного комітету №73, яким було акцептовано ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" Наше підприємство з даним протоколом №73 не погоджується, вважає його таким, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», також порушує наші законні права та інтереси як Учасника процедури закупівлі Так, після огляду завантажених документів учасника даної процедури закупівлі нашим Товариством було виявлено грубі порушення, які містяться у тендерній пропозиції ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" на які Замовник взагалі не звернув увагу. 1) Так, Відповідно до п. 4.11 Додатку 4 Тендерної документації Замовником зокрема вимагалось від Учасників надати в складі своїх пропозицій Лист-згода учасника на обробку персональних даних (відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-VI від 01.06.2010р. По-перше, з приводу даної вимоги Замовника слід зазначити наступне. Відповідно до абзацу п’ятого статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» згода суб’єкта персональних даних – це добровільне волевиявлення фізичної особи ( за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про її надання. Згідно з абзацом одинадцятим статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Закону визначено, що не допускається обробка даних про фізичну особу без її згоди, крім випадків,визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про захист персональних даних» об’єктами захисту є персональні дані. Згідно з абзацом десятим статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Встановивши вимогу в тендерній документації, щодо надання листа-згоди на обробку персональних даних Учасника Замовник таким чином обмежив коло учасників Процедури закупівлі лише фізичними особами застосувавши дискримінаційний підхід. У тому випадку, якщо Учасником закупівлі є юридична особа, вона не має змоги задовольнити вказану вимогу Тендерної документації, оскільки вимоги Закону України «Про захист персональних даних» поширюється лише на особисті дані фізичних осіб. Відповідно юридичні особи позбавлені можливості брати участь у торгах через неможливість надання листа відгуку від свого імені. Під час написання скарги ми керувались рішенням Антимонопольного комітету України №1688-р/пк-ск від 10.10.2013 року прийнятим з аналогічного питання, в якому скаржник подав скаргу на дискримінаційну вимогу в Тендерній документації з приводу надання листа-згоди від учасника, який підтверджує дозвіл на використання розповсюдження і доступ до персональних даних. В своєму рішенні з приводу даного питання Антимонопольний комітет також дійшов висновку, що зазначеною вимогою Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі лише фізичними особами та позбавив суб’єктів господарювання подати свої пропозиції конкурсних торгів. Отже, з огляду на норми чинного законодавства, в тому числі Закону України «Про захист персональних даних» та аналогічного рішення Антимонопольного комітету України №1688-р/пк-ск від 10.10.2013 року (сканована копія додається) в даній закупівлі Переможець торгів не мав змоги приймати участь через дискримінаційні вимоги Тендерної документації, встановлені Замовником (надати лист-згоду на обробку персональних даних Учасника), адже він є суб’єктом господарювання, який не має змоги задовольнити дану вимогу, оскільки вимоги Закону України «Про захист персональних даних» поширюється лише на персональні дані фізичних осіб. З урахуванням вище викладеного Замовник мав відхилити пропозицію Переможця, яка не відповідає вимогам викладеним в Тендерній документації. По-друге, в складі пропозиції Переможця міститься лист-згода на обробку персональних даних, наданий від імені Настич Ірини Петрівни, менеджера зі збути, яким, зазначена фізична особа, надає згоду на обробку, використання, поширення та доступ своїх особистих персональних даних. Але в складі пропозиції Переможця відсутня інформація, щодо згоди учасника, тобто ПрАТ «Криворізький молокозавод №1» на обробку персональних даних. За своїм юридичний статусом Переможець є юридичною особою, тобто суб’єктом господарювання. Відповідно до статті 80 Цивільного кодексу України Юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку. Юридична особа наділяється цивільною правоздатністю і дієздатністю, може бути позивачем та відповідачем у суді. Настич Ірина Петрівна уповноважена діяти від імені Переможця (юридичної особи), відповідно до довіреності №1521 виданої Генеральним директором ПрАТ «Криворізький молокозавод №1» від 5 грудня 2019 року в тендерах з правом підпису тендерної пропозиції, отриманням документів, подавати заяви, укладати угоди, розписуватися в реєстрах видачі документації, договорах, цінових пропозиціях конкурсних торгів та запитів, тендерної пропозиції, акцептах, здійснювати інші законні дії, пов’язанні з виконанням цієї довіреності, завіряти своїм підписом копії документів, в тому числі й копію даної довіреності. Даною довіреністю не було уповноважено Настич Ірину Петрівну на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних фізичних осіб, що містяться в складі пропозиції Переможця. З урахуванням того, що посадова особа, яка підписала пропозицію, не уповноважена та не має прав на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних фізичних осіб, що містяться в складі пропозиції Переможця, слід вважати, що Настич Ірина Петрівна надає таку згоду на обробку лише своїх персональний даних. А в Тендерній документації міститься вимога щодо надання Листа-згоди на обробку персональних даних Учасника. 2) По- друге в додатку 4 до ТД прописано, що Учасник має надати Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.1. Довідку у довільній формі щодо наявності виробничих та/або складських приміщень для виконання поставки товару за предметом цієї закупівлі: - експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності та/або складське приміщення (якщо товар тваринного походження), або рішення про державну реєстрацію на виробничі потужності або складське приміщення (якщо товар рослинного походження); - акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447) виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів згідно вимог діючого законодавства, за ІV квартал 2019 року (з відміткою про відсутність порушень (відсутністю відомостей про виявлені порушення у відповідному розділі Акту)); - чинний договір оренди нежитлового приміщення, якщо складські(е) приміщення орендовані(е). При наявності власного приміщення – подання документів, що підтверджують право власності на зазначений об’єкт. 1.2. Довідку у довільній формі щодо наявності власних(ого) (або орендованих(ого)) спеціалізованих(ого) транспортних(ого) засобів(бу) (зазначити), якими буде здійснюватися постачання продуктів харчування: - технічний паспорт на автотранспорт який буде наведений в довідці; - чинну довідку(и) * про санітарну обробку на кожен із наведених(ого) транспортних(ого) засобів(бу); - акту складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про зарчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447) виданий на обстеження транспортних(ого) засобів(бу) до вимог діючого законодавства, за ІV квартал 2019 року (з відміткою про відсутність порушень (відсутністю відомостей про виявлені порушення у відповідному розділі Акту)); - копію довідки** про відповідність автотранспортного засобу (видану Держпродспоживслужбою); - для орендованого(их) транспортного(их) засобу(ів) подається чинний договір оренди. Опрацювавши та розглянувши надані в складі пропозиції даного Учасника документи, виявлено, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам ТД, а саме не надано наступний документ - акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447) виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів згідно вимог діючого законодавства, за ІV квартал 2019 року (з відміткою про відсутність порушень (відсутністю відомостей про виявлені порушення у відповідному розділі Акту)); Учасник в складі пропозиції надає лише один акт №4696/28-19 від 08.11.2019 року виданий на обстеження транспортного засобу. До цього акту відповідно надана і довідка про відповідність автотранспортних засобів Отже, Учасником не надано вищевказаного акту в своїй пропозиції. Таким чином, пропозиція Переможця не відповідає вимогам Тендерної документації та підлягає відхиленню. На підставі всього вище викладеного та керуючись ст.ст. 18, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»,- ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті Ради м.Кривого Рогу скасувати протокол засідання тендерного комітету №73 від 17 лютого 2020 року; 2. Відхилити пропозицію ПрАТ «Криворізький молокозавод №1» як таку, що не відповідає вимогам Тендерної Документації. Додаток: 1. Сканована копія рішення Антимонопольного комітету України №1688-р/пк- ск від 10.10.2013 року. 2.Квитанція про сплату обов’язкового платежу. Директор Сенін М.В.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 20.03.2020 16:17
Автор: ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД", Миколай Сенін +380975182982 novopillya1@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо відхилення пропозиції Учасника

Номер: 8ad00a6f4e9246b8a1936a1ca0183768
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-27-000381-c.b2
Назва: Вимога щодо відхилення пропозиції Учасника
Вимога:
вих. № 143/02-ю Від 17.02.2020 Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Новопільський молокозавод» 53003, Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Новопілля, вул.Теплична,будинок 13 ЄДРПОУ 42257917; тел.068-588-55-55, e-mail: novopillya1@gmail.com Інформація про закупівлю ID: 9312f4238d854903b13b6affa85dd232 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-27-000381-c Вимога щодо відхилення пропозиції Учасника На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-27-000381-c) 27.01.2020 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі – Сир кисломолочний не менше 9 % жир. Фас (ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти) на очікувану вартість 1 380 988грн з ПДВ. Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: - ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" - 777 000,00 грн; -ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" - 695 415,00 грн. 17 лютого 2020 року Замовником було прийнято рішення акцептувати пропозицію ПрАТ «КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1» відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №73 та відповідно до якого прийнято намір укласти договір з переможцем. Нашим підприємство було оглянуто завантажені документи Переможця та виявлено грубі порушення, які містяться у тендерній пропозиції ПрАТ «КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1» Відповідно до п. 4.11 Додатку 4 Тендерної документації Замовником зокрема вимагалось від Учасників надати в складі своїх пропозицій Лист-згода учасника на обробку персональних даних (відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-VI від 01.06.2010р.. По-перше, з приводу даної вимоги Замовника слід зазначити наступне. Відповідно до абзацу п’ятого статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» згода суб’єкта персональних даних – це добровільне волевиявлення фізичної особи ( за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про її надання. Згідно з абзацом одинадцятим статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Частиною шостою статті 6 зазначеного Закону визначено, що не допускається обробка даних про фізичну особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про захист персональних даних» об’єктами захисту є персональні дані. Згідно з абзацом десятим статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Встановивши вимогу в тендерній документації, щодо надання листа-годи на обробку персональних даних Учасника Замовник таким чином обмежив коло учасників Процедури закупівлі лише фізичними особами застосувавши дискримінаційний підхід. У тому випадку, якщо Учасником закупівлі є юридична особа, вона не має змоги задовольнити вказану вимогу Тендерної документації, оскільки вимоги Закону України «Про захист персональних даних» поширюється лише на особисті дані фізичних осіб. Відповідно юридичні особи позбавлені можливості брати участь у торгах через неможливість надання листа відгуку від свого імені. Під час написання скарги ми керувались рішенням Антимонопольного комітету України №1688-р/пк-ск від 10.10.2013 року прийнятим з аналогічного питання, в якому скаржник подав скаргу на дискримінаційну вимогу в Тендерній документації з приводу надання листа-згоди від учасника, який підтверджує дозвіл на використання розповсюдження і доступ до персональних даних. В своєму рішенні з приводу даного питання Антимонопольний комітет також дійшов висновку, що зазначеною вимогою Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі лише фізичними особами та позбавив суб’єктів господарювання подати свої пропозиції конкурсних торгів. Отже, з огляду на норми чинного законодавства, в тому числі Закону України «Про захист персональних даних» та аналогічного рішення Антимонопольного комітету України №1688-р/пк-ск від 10.10.2013 року (сканована копія додається) в даній закупівлі Переможець торгів не мав змоги приймати участь через дискримінаційні вимоги Тендерної документації, встановлені Замовником (надати лист-згоду на обробку персональних даних Учасника), адже він є суб’єктом господарювання, який не має змоги задовольнити дану вимогу, оскільки вимоги Закону України «Про захист персональних даних» поширюється лише на персональні дані фізичних осіб. З урахуванням вище викладеного Замовник мав відхилити пропозицію Переможця, яка не відповідає вимогам викладеним в Тендерній документації. По-друге, в складі пропозиції Переможця міститься лист-згода на обробку персональних даних, наданий від імені Настич Ірини Петрівни, менеджера зі збути, яким, зазначена фізична особа, надає згоду на обробку, використання, поширення та доступ своїх особистих персональних даних. Але в складі пропозиції Переможця відсутня інформація, щодо згоди учасника, тобто ПрАТ «Криворізький молокозавод №1» на обробку персональних даних. За своїм юридичний статусом Переможець є юридичною особою, тобто суб’єктом господарювання. Відповідно до статті 80 Цивільного кодексу України Юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку. Юридична особа наділяється цивільною правоздатністю і дієздатністю, може бути позивачем та відповідачем у суді. Настич Ірина Петрівна уповноважена діяти від імені Переможця (юридичної особи), відповідно до довіреності №1521 виданої Генеральним директором ПрАТ «Криворізький молокозавод №1» від 5 грудня 2019 року в тендерах з правом підпису тендерної пропозиції, отриманням документів, подавати заяви, укладати угоди, розписуватися в реєстрах видачі документації, договорах, цінових пропозиціях конкурсних торгів та запитів, тендерної пропозиції, акцептах, здійснювати інші законні дії, пов’язанні з виконанням цієї довіреності, завіряти своїм підписом копії документів, в тому числі й копію даної довіреності. Даною довіреністю не було уповноважено Настич Ірину Петрівну на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних фізичних осіб, що містяться в складі пропозиції Переможця. З урахуванням того, що посадова особа, яка підписала пропозицію, не уповноважена та не має прав на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних фізичних осіб, що містяться в складі пропозиції Переможця, слід вважати, що Настич Ірина Петрівна надає таку згоду на обробку лише своїх персональний даних. А в Тендерній документації міститься вимога щодо надання Листа-згоди на обробку персональних даних Учасника. Таким чином, пропозиція Переможця не відповідає вимогам Тендерної документації та підлягає відхиленню. На підставі всього вищевикладеного та з врахуванням статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,- ПРОСИМО: 1. Скасувати протоколу засідання тендерного комітету №73 від 17 лютого 2020 року; 2. Відхилити пропозицію ПрАТ «КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1» як таку, що не відповідає вимогам Тендерної Документації. Додаток: 1. Сканована копія рішення Антимонопольного комітету України №1688-р/пк-ск від 10.10.2013 року.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу, надається згідно протоколу № 96 від 20.02.2020
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога до Замовника

Номер: c6e80eb064f34938a539b38fdc9b3ad2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-27-000381-c.a1
Назва: Вимога до Замовника
Вимога:
17 лютого 2020 року Замовником було акцептовано пропозицію ПрАТ «Криворізький молокозавод №1». Вважаємо прийняте рішення Замовника щодо акцептування пропозиції Переможця незаконним та таким, що порушує інтереси інших учасників та не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» з наступних підстав, - Відповідно до п. 4.11. Додатку 4 Тендерної документації Замовником вимагалось від Учасників надати в складі своїх пропозицій Лист-згоду учасника на обробку персональних даних (відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-VI від 01.06.2010р.. Переможцем не виконано дану вимогу. Так, в складі пропозиції Переможця міститься лист-згода на обробку персональних даних, наданий від імені Настич Ірини Петрівни, менеджера зі збути, яким, зазначена фізична особа, надає згоду на обробку, використання, поширення та доступ своїх особистих персональних даних. Але в складі пропозиції Переможця відсутня інформація, щодо згоди на обробку персональних даних від Учасника. За своїм юридичний статусом Переможець, тобто Учасник, є юридичною особою. Відповідно до статті 80 Цивільного кодексу України Юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку. Юридична особа наділяється цивільною правоздатністю і дієздатністю, може бути позивачем та відповідачем у суді. Настич Ірина Петрівна уповноважена діяти від імені Переможця (юридичної особи), відповідно до довіреності №1521 виданої Генеральним директором ПрАТ «Криворізький молокозавод №1» від 5 грудня 2019 року в тендерах з правом підпису тендерної пропозиції, отриманням документів, подавати заяви, укладати угоди, розписуватися в реєстрах видачі документації, договорах, цінових пропозиціях конкурсних торгів та запитів, тендерної пропозиції, акцептах, здійснювати інші законні дії, пов’язанні з виконанням цієї довіреності, завіряти своїм підписом копії документів, в тому числі й копію даної довіреності. Даною довіреністю не було уповноважено Настич Ірину Петрівну на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних фізичних осіб, що містяться в складі пропозиції Переможця. З урахуванням того, що посадова особа, яка підписала пропозицію, не уповноважена та не має прав на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних фізичних осіб, що містяться в складі пропозиції Переможця, слід вважати, що Настич Ірина Петрівна надає таку згоду на обробку лише своїх персональний даних. А в Тендерній документації міститься вимога щодо надання Листа-згоди на обробку персональних даних Учасника. Таким чином, пропозиція Переможця не відповідає вимогам Тендерної документації та підлягає відхиленню.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу, надається згідно протоколу № 94 від 20.02.2020
Статус вимоги: Задоволено