-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
«Morphine», «Diazepam», «Ketamine», «Fentanyl», «Clonidine», «Epinephrine», «Azithromycin», «Azithromycin», «Metamizolesodium», «Proxymetacaine», «Chlorpromazine», «Amikacin», «Ammonia», «Amlodipine», «Propranolol», «Atropine», «Benzylbenzoate», «Hydroxyethylstarch», «Tranexamicacid», «Heparin», «Hydrocortisone», «Hydrocortisone», «Glucagon», «Glucose», «Dexamethasone», «Digoxin», «Diclofenac», «Dopamine», «Theophylline», «Itraconazole», «Calciumgluconate», «Amiodarone», «Clarithromycin», «Enoxaparin», «Clonidine», «Latanoprost», «Lidocaine», «Loratadine»,«Bupivacaine», «Сombdrug», «Ferricoxidepolymaltosecomplexes», «Magnesiumsulfate», «Mannitol», «Phenylephrine», «Meropenem», «Metoclopramide», «Moxifloxacin», «Naloxone», «Thiosulfate», «Nystatin», «Glyceryltrinitrate», «Glyceryltrinitrate», «Nifedipine», «Salbutamol», «Drotaverine», «Ibuprofen», «Oxytocin», «Omeprazole», «Ondansetron», «Paracetamol», «Pilocarpine», «Pyrantel», «Prednisolone», «Budesonide», «Oseltamivir», «Timolol», «Tetracycline», «Insulin (human)», «Ciprofloxacin», «Fluconazole», «Nadroparin», «Furosemide», «Ciprofloxacin», «Ciprofloxacin», «Chlorhexidine»,«Cefotaxime», «Ceftriaxone», «Levofloxacin» «Gentamicin», «Atracurium», «Suxamethonium», «Thiopental»,«Glucose», «Paracetamol»,«Paracetamol»,«Metronidazole», «Sodiumchloride»,«Sodiumchloride», «Electrolytesincombinationwithotherdrugs», «Electrolytes», «Sodiumbicarbonate» (5 лотів)
Завершена
1 102 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 380.00 UAH
мін. крок: 0% або 380.00 UAH
Період оскарження:
23.01.2020 13:28 - 04.02.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога, щодо гарантійних листів виробників UA-2020-01-23-002230-a
Номер:
e230e2f1cc4b4a019cb75b57c262c402
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-23-002230-a.b1
Назва:
Вимога, щодо гарантійних листів виробників UA-2020-01-23-002230-a
Вимога:
Вимога, щодо гарантійних листів виробників UA-2020-01-23-002230-a
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
27.01.2020 11:26
Вирішення:
Шановний, Учасник торгів.
На Вашу вимогу про внесення змін в Тендерну документацію та виключення вимоги щодо надання гарантійного листа (листів) повідомляємо наступне.
Відповідно до п.7 Додатку 2 до Тендерної документації Замовником вимагається:
Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару у кількості, визначеній цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал або копію листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або офіційного дистриб’ютора (для підтвердження такого статусу Учасник у складі пропозиції надає додатково копію договору між виробником запропонованих лікарських засобів та компанією, яка є офіційним дистриб’ютором), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, визначеній цією тендерною документацією та пропозицією Учасника.
Згідно пункту 8 листа – роз’яснення №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року Мінекономрозвитку «Щодо закупівлі лікарських засобів», на який Ви посилаєтеся у вимозі від 27.01.2020 року, вказано, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість постачання лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарського засобу та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників.
У листі від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) має бути вказано, що такий суб’єкт підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі торгів у кількості, визначеній цією тендерною документацією та пропозицією Учасника.
Жодної вимоги щодо наявності у листі гарантії поставки товару у певні строки не встановлено.
Тобто, Замовником торгів у повній мірі дотримано рекомендацій Мінекономрозвитку України та МОЗ України, які вказані у листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів».
Додатково повідомляємо, що на сьогодні законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує.
В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими.
Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, Статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом.
Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення через електронну систему закупівель відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом.
Отже, замовником торгів будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та ним не було встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб є однакові.
Враховуючи вищевикладене, вище свідчить про повне дотримання Комунальним некомерційним підприємством «Волочиська центральна районна лікарня» вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, тому внесення змін до Тендерної документації не є необхідним.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Статус вимоги:
Не задоволено