• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дороги по вул. Зарічна в с. Болоня Миколаївського району Львівської області (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

3 947 307.04 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 736.54 UAH
Період оскарження: 20.01.2020 11:28 - 01.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірні дії замовника

Номер: 0104194908644cb7b5392892941b5da8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-20-000213-b.b3
Назва: Неправомірні дії замовника
Вимога:
Шановний Замовнику ваша позиція не має чіткого законодавчого підґрунтя і ставиться під великий сумнів його правомірність, оскільки він ґрунтується на порушенні Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів із середніми та значними наслідками, а саме п.2 - «Господарська діяльність з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів із середніми та значними наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженим Кабінетом Міністрів України». Проте ні в Постанові Кабінету Міністрів України № 256 від 30.03.2016 року «Деякі питання ліцензування будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів із середніми та значними наслідками» ні в Наказі Мінрегіонбуду № 188 від 30.06.2016 року «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 27 січня 2009 року № 47» немає твердження про те, що суб`єкти господарювання, які на час набрання чинності Постанови Кабінету міністрів України № 256 від 30.03.2016 року мають діючі ліцензії повинні привести у відповідність перелік видів робіт діючої ліцензії до Переліку видів робіт затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 256 від 30.03.2016 року. Порушення п.2 ліцензійних умов виникло не з вини ліцензіата – «Воля-М», а внаслідок набрання чинності Постановою Кабінету міністрів України №256 від 30.03.2016 року, якою і були затверджені дані ліцензійні умови. Враховуючи частину другу статті 19 Конституції України, відповідно до якої органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи (Ви як замовник) зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Станом на дату подання нашої тендерної пропозиції на офіційному сайті ДЕРЖАВНОЇ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОЇ ІНСПЕКЦІЇ УКРАЇНИ «Реєстр виданих ліцензій» чітко вбачається, що ліцензія, яка видана «Воля-М» є чинна, що підтверджує відповідний запис у даному реєстрі: А також хочемо зазначити, що виключне право скасовувати ліцензію чи призупиняти її дію має ДАБІ. А отже, відхилення пропозиції з таких підстав є порушенням законодавства з боку Замовника. Таким чином, просимо скасувати своє рішення про дискваліфікацію «Воля-М» як таке що не відповідає вимогам закону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до частини сьомої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. На підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, відповідно до пункту 4 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Додатку № 4, Замовник користуючись своїм правом, яке визначене Законом, звернувся за підтвердженням інформації, наданої учасником в складі тендерної пропозиції до державної архітектурно-будівельної інспекції України, щодо права учасника МПП «ВОЛЯ-М» на виконання будівельних робіт з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) або значними (ССЗ) наслідками. На наше звернення від 27.02.2020 № 69/02-15 з питань ліцензування, державна архітектурно-будівельна інспекція України надала інформацію, викладену у листі від 04.03.2020 № 40-401-20-824. Лист прикріпляємо у окремому файлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірні дії замовника

Номер: 918e8a7caf0f4a5a85d275c0c1ffd953
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-20-000213-b.b1
Назва: Неправомірні дії замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, проаналізувавши протокол розгляду тендерної пропозиції МПП ВОЛЯ-М, хочемо зазначити про відсутність підстав для відхилення, враховуючи наступне: Вами зазначено, що пропозицію МПП ВОЛЯ-М відхилено, у зв’язку з тим, що Перелік робіт відповідно до наданої ліцензії не узгоджується з Переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256. Але хочемо повідомити вас, що у складі нашої пропозиції разом з ліцензією подано офіційний лист від Державної архітектурно-будівельної інспекції України, де чітко зазначено про те що ліцензія є чинною, а додаток з Переліком робіт можна привести відповідність, але це є виключно наше ПРАВО, а не ОБОВ’ЯЗОК. Також вами зазначено, що враховуючи це, ми не маємо права на ведення зазначених у Переліку видів діяльності. На це хочемо сказати, що у вже згаданому листі від Державної архітектурно-будівельної інспекції України сказано, що наш переліку не відповідає Переліку № 256 лише в тій частині, що містить роботи, що на даний час не ліцензуються (тобто для їх здійснення не потребується ліцензія). А отже ваше твердження стосовно того, що ми не маємо права на ведення діяльності є помилковим, оскільки відповідно до чинного законодавства наша ліцензія разом з Переліком вважається чинною. Приведення її у відповідність є нашим правом , яким ми можемо скористатися на власний розсуд. Ця інформація підтверджується роз’ясненням, що міститься на офіційній сторінці ДЕРЖАВНОЇ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОЇ ІНСПЕКЦІЇ УКРАЇНИ. Посилання залишаємо: http://v.dabi.gov.ua/shhodo-strokovosti-diyi-litsenziyi-u-budivnytstvi/ Враховуючи вищенаведене, просимо вас скасувати, безпідставно прийняте, рішення про відхилення та повернутися до кваліфікації Учасника МПП ВОЛЯ-М. В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до АМКУ з вимогою про скасування даного рішення, як такого що прийняте незаконно, з порушенням принципів об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принци ефективності при здійсненні процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до нас.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 14.04.2017 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 №238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою усунуто розбіжність між Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396. Отже всі чинні ліцензії стають тепер безстроковими. За заявою ліцензіата про переоформлення ліцензії на безстрокову інформація про безстроковість ліцензії розміщується на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції у розділі «Реєстр виданих ліцензій» (шляхом видалення інформації про терміндії ліцензії). Відповідно до діючого законодавства, господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженим Кабінетом Міністрів України. За заявою ліцензіата діючий Перелік видів робіт до ліцензії, які має право виконувати ліцензіат, приводиться у відповідність до Переліку видів робіт, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», з підтвердженням безстроковості ліцензії. Питання про внесення змін до Переліку робіт розглядається згідно з пунктом 15 Порядку ліцензування, відповідно до якого уразі прийняття рішення про внесення змін до переліку робіт орган ліцензування затверджує зазначені зміни і оформляє їх окремим додатком, про що робиться відмітка на бланку ліцензії. (з даною інформацією можна ознайомитись на офіційному сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України в розділі Ліцензування) Не привівши діючий Перелік видів робіт до ліцензії, які має право виконувати ліцензіат у відповідність до Переліку видів робіт, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256, ліцензіат тим самим порушив умови пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Недотримання вимог ТД

Номер: f2e8c93bec7b4276b8cc2f8f6fc6e54f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-20-000213-b.c2
Назва: Недотримання вимог ТД
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 25 лютого 2020 року вами прийнято рішення про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Демка Тараса Миколайовича та визнання його переможцем. Розглянувши нами документи ФОП Демка Тараса Миколайовича було виявлено порушення та невідповідність документів тендерної пропозиції переможця вимогам, які встановлюються у тендерній документації замовника, а саме: 1) Відповідно до вимог тендерної документації у Додатку №7 пункту 1 замовник вимагає від учасника фізичної особи «оригінал паспорта» без вимоги подання тільки заповнених сторінок. Учасником ФОП Демко Тарас Миколайович подано лише заповненні сторінки, а Згідно Положення про паспорт громадянина України затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII в редакції від 01.01.2019 року 5. Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Усі сторінки книжечки пронумеровані і на кожній з них зображено Державний герб України і перфоровано серію та номер паспорта. Тобто, паспорт складається із 16 сторінок, а незаповнені сторінки також є його невід’ємними частинами. Тому Учасником ФОП Демко Тарасом Миколайовичем порушено вимоги Тендерної документації у пункті 1 Додатку №7 . Додатково повідомляємо, що згідно даного порушення також наявні рішення Антимонопольного комітету України щодо ненадання всіх сторінок паспорту https://amcu.gov.ua/storage/app/sites/1/imported_content/5d69122e56603.pdf http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=129183&schema=main https://adslegal.com.ua/adstender-dyskvalifikatsiya-cherez-pasport-ta-neuvazhnist/ 2) Відповідно до вимог тендерної документації у Додатку №1 Таблиця №3 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі» зазначено вимогу щодо зазначення загального стажу роботи на займаній посаді (у роках). Учасником ФОП Демко зазначено стаж не у роках, а «Згідно з чинним ТД» чим порушено вимогу зазначити стаж у роках. Враховуючи вищезазначене, просимо вас, переглянути та скасувати рішення щодо визначення ФОП Демка Тараса Миколайовича переможцем у закупівлі робіт на «Капітальний ремонт дороги по вул. Зарічна в с. Болоня Миколаївського району Львівської області»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Вимога подачі паспорта громадянина України передбачена абзацом 5 п. 1 «Зміст і спосіб подачі тендерної пропозиції» і суть її полягає у встановленні достовірності подачі тендерної пропозиції відповідною особою. Тобто замовник вимагає подачу оригіналу паспорта з метою встановлення особи, яка подала тендерну пропозицію. В вимозі вірно зазначено, що п.5 Положення про паспорт громадянина України затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII в редакції від 01.01.2019 року передбачає, що «Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок». Проте Вами не враховано зміст та суть п.1 цього Положення, де сказано, що «Паспорт громадянина України є документом що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України». Цим законодавець підкреслив мету з якою була введена паспортна система – ідентифікація осіб та встановлення громадянства. Відтак, подані учасником процедури закупівлі: Капітальний ремонт дороги по вул. Зарічна в с. Болоня Миколаївського району Львівської області (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) ФОП Демко Тарас Миколайович у складі тендерної пропозиції скан-копії сторінок 1,2,3,4,5,12,13 паспорта громадянина України дозволяють Замовнику встановити особу учасника та містять усі необхідні дані для його ідентифікації. Разом з тим, тендерна документація на закупівлю робіт: Капітальний ремонт дороги по вул. Зарічна в с. Болоня Миколаївського району Львівської області (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), зокрема додаток 7 не містить вимог щодо необхідності надання у складі тендерної пропозиції паспорту саме у разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець. 2. Відповідно до вимог тендерної документації підпункту 2.1 пункту 2 Додатку №1 учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі зокрема довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника згідно форми, що встановлена Таблицею № 3. В довідку включається інформація про працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації (Додаток № 3) з дотриманням діючих норм і правил. Однією із вимог Таблиці № 3 є зазначення загального стажу роботи на займаній посаді (у роках). Учасником ФОП Демко Тарас Миколайович у складі тендерної пропозиції подано документ вих. № 13 від 03.02.2020 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі» (файл Довідка про наявність працівників.pdf), у якій зазначено стаж не у роках, а «Згідно з чинним ТД». Також учасником подані трудові договори та накази на кожну особу, зазначено ним в довідці (файл Довідка про наявність працівників.pdf). Відповідно до інформації зазначеної у трудових договорах та наказах, поданих учасником ФОП Демко Тарас Миколайович у складі тендерної пропозиції працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі включені в «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі» (файл Довідка про наявність працівників.pdf) прийняті на роботу від 03.02.2020 року. Тендерна пропозиція подана учасником згідно Реєстру отриманих тендерних пропозицій 04 лютого 2020 року о 22:00 годині. На розсуд Замовника учасник вчинив правильно, оскільки загальний стаж на займаній посаді працівників включених учасником в довідку не може вимірюватись у роках чи навіть у місяцях, тим самим учасник надав достовірну інформацію на вимогу Замовника. Зважаючи на це, Замовником прийняте рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Демко Тарас Миколайович умовам та вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено